Ga naar inhoud

Wie van jullie heeft er nog een televisie?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik denk dat ik meer dan 20 jaar geen televisie meer bezit. Dat kwam eigenlijk omdat ik mij op een gegeven moment realiseerde hoeveel tijd ik eigenlijk kwijt was met het stompzinnig staren naar een scherm.

Als ik dan 's avonds een rondje ging lopen, dan het huis na huis hetzelfde beeld. Overal die flikkerende kast aan de wand en mensen die ernaar zaten te staren.

Niet alleen verdien je een zee van tijd als je geen tv kijkt, maar je hebt ook geen last van de pandemie. De pandemie bestaat alleen bij mensen die zich avond na avond laten programmeren door die kast.

Gooi die tv bij het grof vuil en je leven wordt opeens heel anders. Opeens heb je weer tijd, opeens kan je weer zelf nadenken.

Ook gaat het hele Voice drama volledig aan je voorbij want je weet niet eens waar ze het over hebben.

Stop de pandemie en doneer je tv aan iemand aan wie je een bloedhekel hebt.

Wie van jullie heeft nog een tv en kijkt er iedere avond naar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is heel eenvoudig TV kijken  is selecteren wat er tot doet,voor de rest veel  en heel veel pulp.Zelf hou ik van TV rechtstreeks dat is echte TV en men kan niet knippen of bewerken.Op de dag staat de TV hier nooit aan en in de avond beperkt.

 

Zelf beheersing beste @Sherlock zelfbeheersing daar draait het om bij de TV  maar is voor het hele leven van toepassing,alles is relatief en als je dat snap leef je ontspannen trekkende je eigen plan als vrije man of vrouw.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...