Ga naar inhoud

Veel mensen denken dat video Kate Middleton Deepfake AI is


Niburu.co

Aanbevolen berichten

De rust is nog steeds niet weer gekeerd rondom Kate Middleton.

Ze heeft via een video bekend gemaakt ernstig ziek te zijn, maar veel mensen twijfelen aan de echtheid van die video.

Dit ook, omdat het Britse koningshuis eerder een nepfoto de wereld heeft ingestuurd.

Echt of niet, that's the question

https://niburu.co/buitenland/19546-en-alweer-twijfel-over-kate

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Waar het om gaat is of ze bevolking beduvelen met nepbeelden.

Want, als een koninklijke familie dat doet, dan kan je dat van iedereen verwachten en is er niets en niemand meer te vertrouwen.

Kan je überhaupt nog een officiële instelling vertrouwen, dat is de grote vraag.

Wat maakt het uit of het echt is ,We worden vanaf ons geboorte al bedonderd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

maar wel een hele gematigde denk ik. 

Had je ook geen gematigde terroristen in Syrië?

Vond dat altijd wel een grappige uitdrukking.

24 minuten geleden, Ozon zei:

Wat maakt het uit of het echt is ,We worden vanaf ons geboorte al bedonderd.

Dat moeten dan je ouders geweest zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Had je ook geen gematigde terroristen in Syrië?

Vond dat altijd wel een grappige uitdrukking.

Dat moeten dan je ouders geweest zijn.

Achterlijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Ozon zei:

Wat maakt het uit of het echt is ,We worden vanaf ons geboorte al bedonderd.

Ik denk dat het heel veel uitmaakt of die video echt is of niet. Mensen verliezen steeds meer vertrouwen in overheden en allerlei instanties. Als deze dan ook nog eens nep video's rondstrooien, dan wordt dat er niet beter op.

Als alle vertrouwen in alles wat officieel is helemaal weg is, wat blijft er dan over, anarchie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker dat het Kate is in die "nieuwe" video? 
Of is het een deep fake, gemaakt om het publiek te sussen?
 
A.I. heeft iets nodig om mee te starten. Dus een video van jaren geleden kan daarvoor gebruikt worden.
Dan gebruikt die A.I. natuurlijk dezelfde trui, als de idioot die dit gemaakt heeft, de A.I. niet de opdracht gegeven heeft, een nieuwe trui te maken.
 
Er was geen enkele reden om haar te verbergen, als ze kanker heeft. 
In die fase van kanker, is er niets zichtbaar, en zo snel beginnen ze niet met chemo, dus uiterlijk zou ze eruit zien zoals altijd. Waarom hebben ze dan verstoppertje gespeeld?
 
Dus waarom verbergen ze haar?
Heeft ze mss Bell's palsy, door de "effectieve en veilige" vaccins?
Of is ze al overleden door de "effectieve en veilige" vaccins?
Waarom zou het koningshuis überhaupt de "effectieve en veilige" vaccins gekregen hebben, als ze het koningshuis willen behouden?
Dan zouden die toch weten, dat de vaccins rotzooi zijn?!?
 
Waarom is ze zogezegd met een helikopter afgevoerd, in het geniep?
Op alle andere momenten, zie je ze in wagens, koetsen, op paarden, met hun kinderen, enzovoort. Maar er zijn geen beelden, waarop te zien is dat ze in een heli stapt. Enkel een video van een heli die vertrekt.
Wat mij betreft, kunnen daar een hoop corgi's ingezeten hebben...
 
Mr.J
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Mr.J zei:
Zeker dat het Kate is in die "nieuwe" video? 
Of is het een deep fake, gemaakt om het publiek te sussen?
 
A.I. heeft iets nodig om mee te starten. Dus een video van jaren geleden kan daarvoor gebruikt worden.
Dan gebruikt die A.I. natuurlijk dezelfde trui, als de idioot die dit gemaakt heeft, de A.I. niet de opdracht gegeven heeft, een nieuwe trui te maken.
 
Er was geen enkele reden om haar te verbergen, als ze kanker heeft. 
In die fase van kanker, is er niets zichtbaar, en zo snel beginnen ze niet met chemo, dus uiterlijk zou ze eruit zien zoals altijd. Waarom hebben ze dan verstoppertje gespeeld?
 
Dus waarom verbergen ze haar?
Heeft ze mss Bell's palsy, door de "effectieve en veilige" vaccins?
Of is ze al overleden door de "effectieve en veilige" vaccins?
Waarom zou het koningshuis überhaupt de "effectieve en veilige" vaccins gekregen hebben, als ze het koningshuis willen behouden?
Dan zouden die toch weten, dat de vaccins rotzooi zijn?!?
 
Waarom is ze zogezegd met een helikopter afgevoerd, in het geniep?
Op alle andere momenten, zie je ze in wagens, koetsen, op paarden, met hun kinderen, enzovoort. Maar er zijn geen beelden, waarop te zien is dat ze in een heli stapt. Enkel een video van een heli die vertrekt.
Wat mij betreft, kunnen daar een hoop corgi's ingezeten hebben...
 
Mr.J

Ik vond het ook heel vreemd dat ze precies eenzelfde truitje aanhad in die bewuste video als die ze droeg zeven jaar geleden.

Ik geloof wel dat ook koninklijken misschien een beetje zuiniger zijn geworden, maar niet dat ze kleding van zeven jaar geleden dragen.

Een antwoord heb ik ook niet, maar dat vind ik wel heel vreemd en zou erop kunnen wijzen dat die video nep is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...