Ga naar inhoud

Kate zegt dat ze zelf de foto heeft bewerkt


Veritas

Aanbevolen berichten

Het begint steeds meer op Comedy Capers te lijken.

Overal zie je vandaag de nep foto van Kate Middleton verschijnen.

En komt het bizarre nieuws dat ze zegt dit zelf te hebben gedaan.

Kate Middleton (42) heeft haar excuses aangeboden nadat volgers van het Britse koningshuis kritiek uitten op een vrolijke foto die zij zondag deelde. Het kiekje zou barsten van de fotoshopfoutjes. In een verklaring op Instagram stelt ze ‘net als veel amateurfotografen af en toe te experimenteren met montage’.

Maandag blijkt dat de fotoshopfoutjes niet zijn gemaakt door de persafdeling van het gezin, maar door Kate zelf. Dat schrijft ze althans in een verklaring op sociale media, waarin ze haar excuses aanbiedt voor de verwarring die is ontstaan. Middleton onthult ‘af en toe te experimenteren met montage’, net als ‘veel amateurfotografen’.

Geloven jullie dit verhaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Veritas zei:

Het begint steeds meer op Comedy Capers te lijken.

Overal zie je vandaag de nep foto van Kate Middleton verschijnen.

En komt het bizarre nieuws dat ze zegt dit zelf te hebben gedaan.

Kate Middleton (42) heeft haar excuses aangeboden nadat volgers van het Britse koningshuis kritiek uitten op een vrolijke foto die zij zondag deelde. Het kiekje zou barsten van de fotoshopfoutjes. In een verklaring op Instagram stelt ze ‘net als veel amateurfotografen af en toe te experimenteren met montage’.

Maandag blijkt dat de fotoshopfoutjes niet zijn gemaakt door de persafdeling van het gezin, maar door Kate zelf. Dat schrijft ze althans in een verklaring op sociale media, waarin ze haar excuses aanbiedt voor de verwarring die is ontstaan. Middleton onthult ‘af en toe te experimenteren met montage’, net als ‘veel amateurfotografen’.

Geloven jullie dit verhaal?

Dat doen ze expres zodat de ai(nep foto's)internet overspoeld met nep beelden en dan krijg je dat je je moet identificeren via je oog of duimafdruk enz dat doen ze omdat mensen erin trappen en dan krijg je wetten die je niet wilt(straks kan je niks kopen enz enz bla bla.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-3-2024 om 10:36, erec zei:

Dat doen ze expres zodat de ai(nep foto's)internet overspoeld met nep beelden en dan krijg je dat je je moet identificeren via je oog of duimafdruk enz dat doen ze omdat mensen erin trappen en dan krijg je wetten die je niet wilt(straks kan je niks kopen enz enz bla bla.

Ik denk toch dat er echt iets aan de hand is met Kate.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Veritas zei:

Ik denk toch dat er echt iets aan de hand is met Kate.

 

Het zijn acteurs op wereld toneel gemanipuleerd door de sekte achter hun(Katholieke Kerk,Romeinen en het Engelse koninghuis)als we goed kijken zie je nog steeds de symbolen om je heen.(adelaar het rozenkruis isis horus set(ihs) Net zoals isis-ra-el.

Gr

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie plaatjes, ik vraag mij altijd hoe het mogelijk is dat er mensen zijn die zo precies die structuur weten te ontrafelen.

Wat ik bedoel is dat dit soort dingen nu niet echt in de Wikipedia is te vinden.

Wie zitten er dan volgens jou helemaal in de top van die piramide? Is dat die zwarte paus?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Mooie plaatjes, ik vraag mij altijd hoe het mogelijk is dat er mensen zijn die zo precies die structuur weten te ontrafelen.

Wat ik bedoel is dat dit soort dingen nu niet echt in de Wikipedia is te vinden.

Wie zitten er dan volgens jou helemaal in de top van die piramide? Is dat die zwarte paus?

 

Dat zijn de ihs(kijk maar hun logo zwarte zon dat is Saturnus )de order van jezus die paus beschermd hun enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, erec zei:

Dat zijn de ihs(kijk maar hun logo zwarte zon dat is Saturnus )de order van jezus die paus beschermd hun enz

Wat betekend IHS? Ik vind het heel interessant, maar ben niet echt veel wijzer.

Als er een verband is met Saturnus, zijn het dan entiteiten die afkomstig zijn van die planeet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Wat betekend IHS? Ik vind het heel interessant, maar ben niet echt veel wijzer.

Als er een verband is met Saturnus, zijn het dan entiteiten die afkomstig zijn van die planeet?

Ihs(isis-horus en Set.

Saturnus heeft een hexagoon(6punten)wordt gevierd op zaterdag 6e dag is de 6e planeet met 6 punten dus 666.

Saturnus schijn zijn licht(donker licht dus energie die de planeet uitstraalt.

In die hexagoon kan je de davidster maken,vrijmetselaars teken enz (het is een puzzel maar langzaam maar zeker gaan we het snappen).

Bv:mm=33 ww=33 ee=33.

Bb=66 en de kleuren die je op tel a vision ziet of in de krant hebben ook een betekenis.

Bv:David Icke welke kleur zien we? Juist paars en welk woord heeft ie verzonnen? Juist mam(mm=33 dit soort mensen noemen we gatekeepers die zijn er om je opgevangen als we echt wakker worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...