Ga naar inhoud

Het Witte Huis laat zien wat ze werkelijk denken


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik vind de volgende boodschap van het Witte Huis volkomen respectloos. Joe Biden doet net of hij de president is van de gevaccineerden en stuurt een walgelijke boodschap naar het ongevaccineerde deel van de bevolking.

Wat een smeerlap. Ik vind dit werkelijk beneden alle peil en dat voor een Amerikaanse president. Ik dacht met Trump al dat we niet verder konden zakken, maar deze gaat nog een stapje verder.

Ik hoop dat ze hem heel snel naar het bejaardenhuis sturen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 20-12-2021 om 22:46, Pieter65 zei:

Ik vind de volgende boodschap van het Witte Huis volkomen respectloos. Joe Biden doet net of hij de president is van de gevaccineerden en stuurt een walgelijke boodschap naar het ongevaccineerde deel van de bevolking.

Wat een smeerlap. Ik vind dit werkelijk beneden alle peil en dat voor een Amerikaanse president. Ik dacht met Trump al dat we niet verder konden zakken, maar deze gaat nog een stapje verder.

Ik hoop dat ze hem heel snel naar het bejaardenhuis sturen.

Trump was de echte president een rauwe Amerikaan die zei waar het opstond,en goed onbehouwen zoals Amerikanen zijn,nu hebben pas een echt smeerlap als President ...slapende Joe,Die gek wordt overheid gehouden met pillen zo te zien,de grootste nep president ooit.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Is dat een besloten groep of zo? Want het laat mij niets zien als ik op die link klik.

Ja blijkbaar wel.

Ik kan hier helemaal geen filmpjes plaatsen!

Het gaat over het beruchte verdwenen filmpje van Obama waar hij in een toespraak zegt dat de bevolking dom is en onderdrukt moet worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...