Ga naar inhoud

Vers van de pers;vermaak voor jong en oud,hebben we er wat aan tja ??????


Lichtzwaard

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Lichtzwaard zei:

 

Wat ik absurd vind is dat je toestemming nodig hebt van de autoriteiten om te mogen protesteren tegen de autoriteiten.

En als je wilt protesteren tegen de coronamaatregelen moet je wel de coronamaatregelen in acht nemen.

Zal wel ergens een logica in zitten, maar die ontgaat mij even.

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sherlock zei:

Wat ik absurd vind is dat je toestemming nodig hebt van de autoriteiten om te mogen protesteren tegen de autoriteiten.

En als je wilt protesteren tegen de coronamaatregelen moet je wel de coronamaatregelen in acht nemen.

Zal wel ergens een logica in zitten, maar die ontgaat mij even.

Tja.............. het is net een boek van Kafka.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Tja.............. het is net een boek van Kafka.

Het is wel heel erg wat er nu allemaal gebeurt.

Ik heb nu met eigen ogen gezien hoe de politie gewoon veteranen aanvalt. Gewoon mensen in uniform die daar rustig staan. Komen er een stel van die in spijkerbroeken verklede politie gastjes met knuppels en beginnen gewoon op die veteranen in te rammen.

En dan later lees ik dat er veteranen zijn gearresteerd, dat is toch wel heel erg grof.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles is perceptie.  

Vaak hoor ik mensen roepen tegen politie agenten "Jullie zijn er om ons te beschermen!"

Dat is een misvatting.

Niet alleen leggen ze een eed af om de koning te dienen (niet het volk), maar in de geschiedenis is de politie altijd een instrument geweest om de adel te beschermen tegen het volk.  
Het heeft daarom ook nul nut om je ongenoegen of frustratie te uiten middels geweld tegen de politie.
Zelfs wel overwogen uitspraken zal iemand van de politie maar zelden doen beroeren.  
Het grootste gedeelte van de politie is simpelweg niet capabel om te berijpen wat vrijheid is, daar ze zelf slaven zijn.

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...