Ga naar inhoud

Veiligheid op straat


Rinus

Aanbevolen berichten

Bij deze wil ik mensen waarschuwen voor geweld op straat. Ik las vandaag een nieuwsitem van de NOS waarin staat dat steeds meer jongeren messen bij zich hebben. Dat is kennelijk al een tijdje zo en word alleen maar erger.

Dus blijf op je hoede. Een grote bek hebben (op straat of waar dan ook) is het niet waard.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-7-2021 om 03:07, Rinus zei:

Bij deze wil ik mensen waarschuwen voor geweld op straat. Ik las vandaag een nieuwsitem van de NOS waarin staat dat steeds meer jongeren messen bij zich hebben. Dat is kennelijk al een tijdje zo en word alleen maar erger.

Dus blijf op je hoede. Een grote bek hebben (op straat of waar dan ook) is het niet waard.

Dat van die messen is iets waar ik mij grote zorgen om maak. Wij hadden in Nederland nooit iets met messen. Ik kan mij niet herinneren dat er in de tijd ik opgroeide regelmatig verhalen verschenen over steekincidenten. Je mag het natuurlijk niet zeggen, maar met de komst van vele vreemde culturen kwamen ook de messen. En die messen kom je nu overal tegen. Bijna iedere dag lees ik wel over steekpartijen en hoe ze bij schoolkinderen messen aantreffen.

Ik zou met de beste wil van de wereld niet weten hoe dit te stoppen is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Met dank aan het regime in Den Haag  die allerlei tuig binnen laat in het land,zie de conflicten op straat wie zijn daar altijd bij betrokken hen die hier te gast zijn en zich niet kunnen gedragen.

 

Wanneer komt de tijd weer dat je gewoon tot diep in de nacht VEILIG op straat kan lopen!!!!!

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...