Ga naar inhoud

Vreemd object boven Mexico


Godenzoon

Aanbevolen berichten

Ik kijk regelmatig bij MUFON, de organisatie die zich bezighoudt met het registreren van vreemde vliegende objecten.

Er worden een hoop dingen gemeld die vaak simpel te verklaren zijn, maar vooral uit Zuid en Midden Amerika komen vaak heel bijzondere dingen.

Zoals het volgende wat iemand schreef, met een foto bijgevoegd. Wat denken jullie hiervan?

 

Hi, I am Mark Knudson a film maker who visited the Palenque ruins in Chiapas, Mexico, and surrounding areas earlier this year. I am submitting this report for Antonio Martinez, who I met personally in Palenque, Mexico January 2021. Antonio lives in Palenque on a ranch across the valley from the Palenque ruins, where he took the attached photo. He told me of many sightings like this one in the area, and had recently purchased a smartphone to take photos. He says there are more photos or will be more photos, because he has seen these omnis in the area many times. For some reason, he said the omnis are often seen near Pacal's tomb at the Temple of the Inscriptions... a very famous pyramid that tourists go to see.

mex1.jpg

mex2.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Skylen zei:

Bizar! Dat is denk ik wel een hele mooie gebied trouwens, het zuiden van Mexico. Ik heb nog nooit een ufo gezien, iemand hier wel?

Nee, ik heb nog nooit wat gezien wat dat betreft. Ik weet ook niet hoe ik zou reageren als ik vandaag of morgen een ufo in de lucht zie hangen. 

Dat is eigenlijk niet helemaal waar, want ik heb een keer op een avond een vreemd licht gezien boven de plaatselijke kermis. Ik weet veel van vliegtuigen en ik kan met de hand op mijn hart verklaren dat het geen vliegtuig was. Maar ja wat het dan wel was? Geen idee.

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Skylen zei:

Bizar! Dat is denk ik wel een hele mooie gebied trouwens, het zuiden van Mexico. Ik heb nog nooit een ufo gezien, iemand hier wel?

Nee, ik ook niet. Moet wel zeggen dat ik er niet echt in geloof. De meeste UFO's zijn best makkelijk verklaarbaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...