Ga naar inhoud

Nu ook bij banken ondertekenen met QR code, dat was toch een complot theorie?


Veritas

Aanbevolen berichten

Ik voelde mij een beetje misselijk worden toen ik het volgende bericht las. De smeerlappen misbruiken de hele corona shit om gewoon de coronapas door te voeren als middel om het volk tot volledig gecontroleerde slaaf te maken.

Ik ben woedend dat alles en iedereen hier gewoon aan meewerkt en die stommelingen niet door hebben dat ze met iedere dag dat ze dit toelaten hun eigen vrijheid voor altijd opgeven.

Leven wij in een land vol met imbecielen? Hoe kan dit?

Ze zeggen wel eens dat in dit land de meest goedgelovige mensen wonen en hieruit blijkt dat dit helemaal klopt.

De Volksbank is de Nederlandse staatsbankorganisatie achter ASN Bank, BLG Wonen, RegioBank en SNS. De bank richt zich op het aanbieden van hypotheek-, betaal- en spaarproducten voor particulieren. 

 

 

aangepast door Veritas
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

QR-codes bestaan al veel langer dan de pandemie. Zie onderstaande wiki-pagina:
https://nl.wikipedia.org/wiki/QR-code

Zo valt te lezen dat het in 1994 is uitgevonden om het productie-proces van o.a. Toyota's te versnellen.

QR-code scanners zitten al zeker 5 jaar standaard op smartphones. Het is een gemakkelijke manier om een link te leggen tussen de fysieke en de digitale wereld.
In bovenstaand voorbeeld is het onderdeel van de 2-staps verificatie om er meer zeker van te zijn dat diegene die inlogt ook daadwerkelijk die persoon is.

Sinds de CTB moest iedereen er ineens mee werken. Dus als je hiervoor nooit met QR-codes hebt gewerkt, snap ik de verwarring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, nirual zei:

QR-codes bestaan al veel langer dan de pandemie. Zie onderstaande wiki-pagina:
https://nl.wikipedia.org/wiki/QR-code

Zo valt te lezen dat het in 1994 is uitgevonden om het productie-proces van o.a. Toyota's te versnellen.

QR-code scanners zitten al zeker 5 jaar standaard op smartphones. Het is een gemakkelijke manier om een link te leggen tussen de fysieke en de digitale wereld.
In bovenstaand voorbeeld is het onderdeel van de 2-staps verificatie om er meer zeker van te zijn dat diegene die inlogt ook daadwerkelijk die persoon is.

Sinds de CTB moest iedereen er ineens mee werken. Dus als je hiervoor nooit met QR-codes hebt gewerkt, snap ik de verwarring.

Dus dit heeft helemaal niets te maken met het coronapaspoort. Ik denk dat het voor veel mensen die niet al te bekend zijn met de materie heel verwarrend is. Velen zullen een QR code associëren met het coronapaspoort.

Mensen die niet weten wat een QR code precies inhoudt zullen inderdaad al snel denken dat ze met hun coronapaspoort betaalopdrachten moeten ondertekenen. 

Maar, dat neemt niet weg dat dit in de toekomst misschien wel degelijk waarheid zou kunnen worden. Dat je alleen mag betalen als je het merkteken hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Dus dit heeft helemaal niets te maken met het coronapaspoort. Ik denk dat het voor veel mensen die niet al te bekend zijn met de materie heel verwarrend is. Velen zullen een QR code associëren met het coronapaspoort.

Mensen die niet weten wat een QR code precies inhoudt zullen inderdaad al snel denken dat ze met hun coronapaspoort betaalopdrachten moeten ondertekenen. 

Maar, dat neemt niet weg dat dit in de toekomst misschien wel degelijk waarheid zou kunnen worden. Dat je alleen mag betalen als je het merkteken hebt.

Het zou die kant wel is uit kunnen gaan daar de tijd komt dat het zo is.lees Boek Openbaring en lees ook boek 1984.

En we zijn al aan beland in de tijd  van het === merkteken=== ID kaart, burgerservices nummer zoals dat zo mooi heet;eigenlijk is het al zover.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee het gaat niet om de corona QR code. in plaats daarvan krijg je tijdens een betaling/inloggen een QR code op je scherm die je kan scannen.

Heeft niets met de corona pas te maken.

 

Er moet een pad vrijgemaakt worden voor 'het teken van het beest'....

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...