Ga naar inhoud

De Russen lachen ons vierkant uit


Sherlock

Aanbevolen berichten

Wij leven in een soort computerspelwereld die maar heel weinig met de werkelijkheid heeft te maken. Wij leven in een soort linkse fantasiewereld die alleen in stand kan worden gehouden zolang er niets ernstigs gebeurt.

Ik ben zelf jaren actief geweest in Rusland en weet een klein beetje hoe de Russen denken. En dat is dat onze maatschappij in het westen zover in verval is geraakt dat het ondertussen wordt geregeerd door mietjes en homo's. Er is natuurlijk de afgelopen jaren een lading kritiek richting Rusland gegaan over de manier waarop zij over homo's denken, maar het westen kan kritiek hebben zoveel ze willen, daar zal de mening van een doorsnee Rus echt niet door veranderen.

Daar is een man nog gewoon en man en een vrouw een vrouw. Ze kennen daar dan ook geen 50 soorten geslachten. 

Omdat vechten daar primair wordt gedaan door mannen, zal je in Rusland niet snel een vrouw zien als Minister van Defensie. 

Dit ligt bij ons wel iets anders.

defensie.jpg

Als men in Rusland bovenstaand plaatje ziet, dan liggen ze daar echt in een deuk van het lachen. Ze komen niet meer bij.

Ik weet misschien niet veel, maar ik weet wel dat mocht het ooit op vechten aankomen, dan zou ik al mijn geld op de Russen zetten.  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Sherlock zei:

Wij leven in een soort computerspelwereld die maar heel weinig met de werkelijkheid heeft te maken. Wij leven in een soort linkse fantasiewereld die alleen in stand kan worden gehouden zolang er niets ernstigs gebeurt.

Ik ben zelf jaren actief geweest in Rusland en weet een klein beetje hoe de Russen denken. En dat is dat onze maatschappij in het westen zover in verval is geraakt dat het ondertussen wordt geregeerd door mietjes en homo's. Er is natuurlijk de afgelopen jaren een lading kritiek richting Rusland gegaan over de manier waarop zij over homo's denken, maar het westen kan kritiek hebben zoveel ze willen, daar zal de mening van een doorsnee Rus echt niet door veranderen.

Daar is een man nog gewoon en man en een vrouw een vrouw. Ze kennen daar dan ook geen 50 soorten geslachten. 

Omdat vechten daar primair wordt gedaan door mannen, zal je in Rusland niet snel een vrouw zien als Minister van Defensie. 

Dit ligt bij ons wel iets anders.

defensie.jpg

Als men in Rusland bovenstaand plaatje ziet, dan liggen ze daar echt in een deuk van het lachen. Ze komen niet meer bij.

Ik weet misschien niet veel, maar ik weet wel dat mocht het ooit op vechten aankomen, dan zou ik al mijn geld op de Russen zetten.  

Helemaal mee eens,ook ik heb jaren lang met Russen omgegaan en inderdaad  je heb gelijk.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...