Ga naar inhoud

Wordt het tijd om Nederland te verlaten?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

Iedere dag lezen we meer berichten in 'het nieuws' over de steeds groter wordende dreiging van Rusland.

Alles wordt op alles gezet om de situatie verder te escaleren en de gedachte daarbij is dat Rusland toch geen kernwapens durft in te zetten.

Nu is niet iedereen daarvan overtuigt enzo heb je nu een journalist die mensen oproept om dit land te verlaten zolang het nog kan.

Wij hebben daar net een artikel over gepubliceerd.

https://niburu.co/binnenland/19452-waarschuwingen-om-nederland-tijdig-te-verlaten

De vraag is of deze man gelijk heeft of dat het een geval is van onnodig paniek zaaien?

aangepast door Niburu.co
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wie nu niet ziet wat er op t wereldtoneel gaande is, is of echt blind, of is een struisvogel met de kop in het zand.

Het is een psychologische oorlog met burgers als geïndoctrineerd kanonnenvoer. 
Zowel oost als west politici hebben bloed aan hun handen, hun zie je niet in de loopgraven.  In 1978, was ik dienstplichtig in toenmalig West-Duitsland, toen was Rusland OOK al LEVENSGEVAARLIJK, niet dus!!!!  De wapenindustrie en de banken hebben oorlogen “gemaakt” en nodig, daarvoor maken zij gebruik van psychopatische politici( usefull idiots). 
Wanneer ww3 komt dan zou geen leven op deze planeet overblijven. Want dan word het een ABC oorlog. Dan sterft alles. 
Bijbel heeft al heel lang over deze tijd geprofeteerd, gij zult horen v oorlogen, pestilentiën, hongersnood, indien die dagen niet zouden worden verkort, zou geen vlees in leven blijven. Maar die dagen zullen worden verkort vanwege rechtvaardigen. 
Dus…… ww3 kan, maar zal voortijdig beëindigd worden door Goddelijk ingrijpen.(Armageddon) Grote oorlog v God tegen de politieke,financiële,militaire,en vals religieuze machten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is wel degelijk een voordeel denk ik als je op het zuidelijk halfrond zou zitten op het moment dat het hier helemaal mis gaat.

Op de wat langere termijn zullen ook de gevolgen daar merkbaar zijn zoals een nucleaire winter, maar je bent dan in ieder geval in staat om in eerste instantie te overleven.

Ik zou dan niet kiezen voor een land als Australië of Nieuw Zeeland, want we hebben de laatste jaren kunnen zien wat voor regime ze daar hanteren.

Misschien is Zuid-Amerika helemaal niet zo'n gekke optie. Je kunt daar zelfs nog een land kiezen met een soort vergelijkbaar klimaat.

Voor mijn gevoel kan je beter uit Europa verdwijnen als je die keus hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bandit zei:

Wie nu niet ziet wat er op t wereldtoneel gaande is, is of echt blind, of is een struisvogel met de kop in het zand.

Het is een psychologische oorlog met burgers als geïndoctrineerd kanonnenvoer. 
Zowel oost als west politici hebben bloed aan hun handen, hun zie je niet in de loopgraven.  In 1978, was ik dienstplichtig in toenmalig West-Duitsland, toen was Rusland OOK al LEVENSGEVAARLIJK, niet dus!!!!  De wapenindustrie en de banken hebben oorlogen “gemaakt” en nodig, daarvoor maken zij gebruik van psychopatische politici( usefull idiots). 
Wanneer ww3 komt dan zou geen leven op deze planeet overblijven. Want dan word het een ABC oorlog. Dan sterft alles. 
Bijbel heeft al heel lang over deze tijd geprofeteerd, gij zult horen v oorlogen, pestilentiën, hongersnood, indien die dagen niet zouden worden verkort, zou geen vlees in leven blijven. Maar die dagen zullen worden verkort vanwege rechtvaardigen. 
Dus…… ww3 kan, maar zal voortijdig beëindigd worden door Goddelijk ingrijpen.(Armageddon) Grote oorlog v God tegen de politieke,financiële,militaire,en vals religieuze machten. 

Helemaal met je eens dat burgers worden ingezet als kanonnenvoer.

Voor de gelovige mensen zal God ingrijpen, voor mensen die in buitenaards leven geloven zullen de aliens ingrijpen voordat er kernwapens worden gebruikt, maar ik persoonlijk geloof geen van tweeën.

Ik denk dat die dreiging er wel degelijk is, ook omdat er in een ver verleden al eerder kernoorlogen op aarde zijn geweest en er is voor mij geen enkele reden om aan te nemen dat de mensheid sinds die tijd ook maar iets heeft geleerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beperkt zich niet tot Nederland. Waar bouwen de rijksten ter aarde hun bunkers?

Bedenk ook: ecocide = genocide

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Waar dan?

Hawai en Groenland. In Groenland hebben ze een hele bunker vol met alle zaden ter aarde verzameld. Er zijn maatregelen genomen "iets" te overleven.

En er zijn ook nog DUMBs in Amerika en elders. Deep underground military bases.

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Hawai en Groenland. In Groenland hebben ze een hele bunker vol met alle zaden ter aarde verzameld. Er zijn maatregelen genomen "iets" te overleven.

En er zijn ook nog DUMBs in Amerika en elders. Deep underground military bases.

 

O ja, heb die film ook gezien, Greenland.

Maar wij normale mensen zullen daar nooit binnen komen.

Hawaï zou misschien wel een optie zijn, maar dat hoort bij de VS en weet niet of dat ook een doelwit wordt en bovendien lijkt het mij daar moeilijk om een verblijfsvergunning te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Bandit zei:

Wie nu niet ziet wat er op t wereldtoneel gaande is, is of echt blind, of is een struisvogel met de kop in het zand.

Het is een psychologische oorlog met burgers als geïndoctrineerd kanonnenvoer. 
Zowel oost als west politici hebben bloed aan hun handen, hun zie je niet in de loopgraven.  In 1978, was ik dienstplichtig in toenmalig West-Duitsland, toen was Rusland OOK al LEVENSGEVAARLIJK, niet dus!!!!  De wapenindustrie en de banken hebben oorlogen “gemaakt” en nodig, daarvoor maken zij gebruik van psychopatische politici( usefull idiots). 
Wanneer ww3 komt dan zou geen leven op deze planeet overblijven. Want dan word het een ABC oorlog. Dan sterft alles. 
Bijbel heeft al heel lang over deze tijd geprofeteerd, gij zult horen v oorlogen, pestilentiën, hongersnood, indien die dagen niet zouden worden verkort, zou geen vlees in leven blijven. Maar die dagen zullen worden verkort vanwege rechtvaardigen. 
Dus…… ww3 kan, maar zal voortijdig beëindigd worden door Goddelijk ingrijpen.(Armageddon) Grote oorlog v God tegen de politieke,financiële,militaire,en vals religieuze machten. 

hoi Bandit,

fijn dat je de bijbel aanhaalt.
toch zou ik graag zien dat je daarin nauwkeurig bent.

in Opb. 16:14 staat dat door demonen geinspireerde uitingen, met tekenen, om  de koningen van de gehele aarde te vergaderen tot de oorlog van de grote dag van God de Almachtige. zie ook Ef. 6:12
de trigger voor Harmagedon is dus als de 'koningen der aarde' Gods volk aanvalt; en dat zijn niet meer de Joden! (de Wet van Mozes, die werken vereiste (offers en rituelen) eindigde met de dood van Jezus en vervangen door de wet van de liefde. Mt. 5:17 Ro. 10:4 Ef. 2:15 Kol.2:14.)

dat gebeurd echter niet voordat er grote rampen plaatsvinden die beginnen met een schadelijke en kwaadaardige zweer aan de mensen die het merkteken van het wilde beest hadden en die zijn beeld (voorstelling van zaken) aanbaden. Opb 16:1. 
ook moet eerst Babylon de Grote, de grote spraakverwarring oftewel het wereldrijk van valse religie (vertel maar waar de spraakverwarring groter is), geoordeeld en gevallen zijn. de grote hoer wegens wiens wijn van de toorn van haar hoererij alle natiën het slachtoffer zijn geworden, en de koningen der aarde hoererij met haar bedreven hebben en de reizende kooplieden der aarde rijk zijn geworden ten gevolge van de kracht van haar schaamteloze weelde. In haar werd het bloed gevonden van de heiligen  en profeten  en van allen die op de aarde geslacht zijn. Opb 17, 18:3, 24. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

O ja, heb die film ook gezien, Greenland.

Maar wij normale mensen zullen daar nooit binnen komen.

Hawaï zou misschien wel een optie zijn, maar dat hoort bij de VS en weet niet of dat ook een doelwit wordt en bovendien lijkt het mij daar moeilijk om een verblijfsvergunning te krijgen.

Het is best te aanvaarden dat we dood gaan en zorgen dat je dat zo goed mogelijk doet.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, cas zei:

hoi Bandit,

fijn dat je de bijbel aanhaalt.
toch zou ik graag zien dat je daarin nauwkeurig bent.

in Opb. 16:14 staat dat door demonen geinspireerde uitingen, met tekenen, om  de koningen van de gehele aarde te vergaderen tot de oorlog van de grote dag van God de Almachtige. zie ook Ef. 6:12
de trigger voor Harmagedon is dus als de 'koningen der aarde' Gods volk aanvalt; en dat zijn niet meer de Joden! (de Wet van Mozes, die werken vereiste (offers en rituelen) eindigde met de dood van Jezus en vervangen door de wet van de liefde. Mt. 5:17 Ro. 10:4 Ef. 2:15 Kol.2:14.)

dat gebeurd echter niet voordat er grote rampen plaatsvinden die beginnen met een schadelijke en kwaadaardige zweer aan de mensen die het merkteken van het wilde beest hadden en die zijn beeld (voorstelling van zaken) aanbaden. Opb 16:1. 
ook moet eerst Babylon de Grote, de grote spraakverwarring oftewel het wereldrijk van valse religie (vertel maar waar de spraakverwarring groter is), geoordeeld en gevallen zijn. de grote hoer wegens wiens wijn van de toorn van haar hoererij alle natiën het slachtoffer zijn geworden, en de koningen der aarde hoererij met haar bedreven hebben en de reizende kooplieden der aarde rijk zijn geworden ten gevolge van de kracht van haar schaamteloze weelde. In haar werd het bloed gevonden van de heiligen  en profeten  en van allen die op de aarde geslacht zijn. Opb 17, 18:3, 24. 

Maar waar is de antichrist in dit verhaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ineens schiet mij nu net te binnen.. stel je voor,   dat er inderdaad met kernwapens wordt aangevallen.. 
de oorlog was tenslotte al gepland.. ook is gepland dat al die asielzoekers naar europa moesten komen.. het zijn er  miljoenen inmiddels na al die jaren..
Stel he, stel dat dat de bedoel is geweest  om deze mensen ook gelijk op te ruimen, drijf alles eerst op 1 hoop en dan..... 

die guide stones stonden er namelijk niet voor niets... 

Echt de koude rillingen lopen over mijn rug bij het idee dat ik gelijk heb.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, smartje zei:

En ineens schiet mij nu net te binnen.. stel je voor,   dat er inderdaad met kernwapens wordt aangevallen.. 
de oorlog was tenslotte al gepland.. ook is gepland dat al die asielzoekers naar europa moesten komen.. het zijn er  miljoenen inmiddels na al die jaren..
Stel he, stel dat dat de bedoel is geweest  om deze mensen ook gelijk op te ruimen, drijf alles eerst op 1 hoop en dan..... 

die guide stones stonden er namelijk niet voor niets... 

Echt de koude rillingen lopen over mijn rug bij het idee dat ik gelijk heb.

Dat is wel toevallig. Ik had vandaag die gedachte ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Maar waar is de antichrist in dit verhaal?

ik ben niet je leraar toch?
ook Bandit heeft die niet genoemd. er was dus geen reden die erbij te betrekken, net als andere factoren die ook belangrijk zijn, maar geen deel uitmaken van mijn argument.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, smartje zei:

En ineens schiet mij nu net te binnen.. stel je voor,   dat er inderdaad met kernwapens wordt aangevallen.. 
de oorlog was tenslotte al gepland.. ook is gepland dat al die asielzoekers naar europa moesten komen.. het zijn er  miljoenen inmiddels na al die jaren..
Stel he, stel dat dat de bedoel is geweest  om deze mensen ook gelijk op te ruimen, drijf alles eerst op 1 hoop en dan..... 

die guide stones stonden er namelijk niet voor niets... 

Echt de koude rillingen lopen over mijn rug bij het idee dat ik gelijk heb.

Ja, daar had ik helemaal niet aan gedacht, maar het is wel de moeite waard om dit in overweging te nemen.

Ze zouden een hele hoop vliegen in één klap staan voor wat betreft de overbevolking.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ordo ab Chao... Verdeel en heers. Ik denk dat men er terdege van bewust is dat als er een ww3 uitbreekt er wapens toegepast worden die de mensheid nog nooit heeft gezien. Kernwapens zijn de laatste optie, laat dat duidelijk zijn.

Als antwoord op de vraag; nergens is er een plek om heen te gaan om dit te ontvluchten, het is in het westen mogelijk om ngo's en ongekozen politici te hebben waar we nu mee te maken hebben. Insane!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snuf de Hond:

Ik volg zelf de profetieën uit het Boek der Waarheid (RK profetieën uit Ierland, periode2010-2015, MDM). Hierin zegt Christus dat wel er oorlog met Rusland en China komt, maar dat niemand hoeft te verhuizen (onbetaalbaar voor veel mensen). Wel moet men een speciaal zegel in huis hebben en een speciaal gebed bidden tot God. Ook moet men voedselvoorraden, kookspul en dekens in huis hebben. Al deze boodschappen zijn volledig gratis te lezen op internet, je kunt de boeken ook kopen voor maar 15 euro/stuk. Bron: https://www.dewaarschuwing.be/nl/info/Het-Boek-der-Waarheid

De oorlog wordt voorafgegaan door een speciaal teken van God: de Waarschuwing, dit is een kort verlichtingsmoment van het eigen geweten voor alle mensen op aarde. Tijdens de huidige verdrukking komt de Waarschuwing, daarna de kastijdingen, vervolgens het 1000 jarige vredesrijk.

Het Boek der Waarheid legt veel uit van de tijden die we nu beleven, als voorbeeld waarschuwde Christus in 10 boodschappen ( 2010-2015) over de wereldwijde vaccinatie, en dat niemand die mocht accepteren. Ook zijn diverse specifieke oorlogen voorspeld, oa tussen Israël en Iran. Het Boek der Waarheid zou volgens de Profeet Daniel opduiken in de huidige Eindtijd.

Het eerste beest uit de Zee is de Europese Unie, zijn verwonde kop is de Valse Profeet in Rome, de valse paus die na een aanslag uit de doden zal lijken op te staat. De EU is namelijk ontstaat onder de zee in NL (kolen en staal unie). De EU bevat ook de troon van de draak (duivel), dat is het Pergamon altaar in Berlijn (de draak gaf hem zijn macht en troon...).Het beest uit de zee heeft 10 horens met kronen, zeven koppen met godslasterlijke namen. Volgens het BDW is het eerste beest de EU, volgens Daniel zijn de horens koningen (dus geen koninginnen). Opvallend is dat de EU vanaf 14 januari 2024 10 echte koningen telt. Omdat de laatste EU-koningin Margarethe van Denemarken plotseling haar kroon beschikbaar stelt aan een manlijke erfprins. Wat tevens opmerkelijk is dat vanaf 14-2-2024 er even wereldwijd geen koninginnen meer zijn, alleen koningen.  Bijbels gezien is dit zeer interessant omdat in de Apocalyps van Johannes en bij profetieën van de profeet Daniël gesproken wordt van Beest-rijken de eindtijd met (gekroonde) horens. Dit zijn volgens Daniel koningen! Er zijn dus conform de Bijbel in de eindtijd in deze beest-rijken dus geen koninginnen aan de macht maar koningen. De Bijbel sluit koninginnen niet uit, denk bijvoorbeeld aan koningin Ester of de Koningin van Sheba. In de eindtijd profetieën is er echter alleen sprake van koningen. Het BDW identificeert de huidige paus, Jorge Bergoglio als de valse profeet, die zal voor veinzen uit de dood op te staan. Hij is de gewonde kop van het eerste beest uit de zee (de EU). Volgens Apocalyps H13 verzen 11 t/m 18 zal na de (valse) aanslag op een van de koppen van het eerste beest een volgend beest uit de aarde opstijgen. Dit beest heeft twee horens als die van het Lam: dat wil zeggen hij lijkt op het Lam Gods Jezus Christus, maar hij heeft het 666 kenmerk en is de Antichrist. Hij zal er onder ander voor zorgen dat de Valse profeet wordt aanbeden, omdat deze de dodelijke wonde heeft overleefd.

Apocalyps H13: 11 Toen zag ik een ander beest oprijzen uit de aarde. Het had twee horens als die van het Lam, maar het sprak als de Draak. 12 Heel de macht van het eerste Beest oefent het uit onder diens ogen. Het doet de aarde, en die erop wonen, het eerste Beest aanbidden, wiens dodelijke wonde genezen was....

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...