Ga naar inhoud

Wordt het tijd om Nederland te verlaten?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, follie zei:

Ordo ab Chao... Verdeel en heers. Ik denk dat men er terdege van bewust is dat als er een ww3 uitbreekt er wapens toegepast worden die de mensheid nog nooit heeft gezien. Kernwapens zijn de laatste optie, laat dat duidelijk zijn.

Als antwoord op de vraag; nergens is er een plek om heen te gaan om dit te ontvluchten, het is in het westen mogelijk om ngo's en ongekozen politici te hebben waar we nu mee te maken hebben. Insane!

Wellicht kun je in afgelegen bossen nog overleven maar dan zul je ook goed getraind moeten worden. Wij zijn weinig gewend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, follie zei:

Ordo ab Chao... Verdeel en heers. Ik denk dat men er terdege van bewust is dat als er een ww3 uitbreekt er wapens toegepast worden die de mensheid nog nooit heeft gezien. Kernwapens zijn de laatste optie, laat dat duidelijk zijn.

Als antwoord op de vraag; nergens is er een plek om heen te gaan om dit te ontvluchten, het is in het westen mogelijk om ngo's en ongekozen politici te hebben waar we nu mee te maken hebben. Insane!

De enige oplossing is dan heel snel die volkomen gestoorde politici te vervangen. Is ook een veel goedkopere optie dan iedereen te laten verhuizen.

Laten zij ophoepelen naar de andere kant van de wereld zodat wij in vrede kunnen leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Snuf de Hond zei:

Snuf de Hond:

Ik volg zelf de profetieën uit het Boek der Waarheid (RK profetieën uit Ierland, periode2010-2015, MDM). Hierin zegt Christus dat wel er oorlog met Rusland en China komt, maar dat niemand hoeft te verhuizen (onbetaalbaar voor veel mensen). Wel moet men een speciaal zegel in huis hebben en een speciaal gebed bidden tot God. Ook moet men voedselvoorraden, kookspul en dekens in huis hebben. Al deze boodschappen zijn volledig gratis te lezen op internet, je kunt de boeken ook kopen voor maar 15 euro/stuk. Bron: https://www.dewaarschuwing.be/nl/info/Het-Boek-der-Waarheid

De oorlog wordt voorafgegaan door een speciaal teken van God: de Waarschuwing, dit is een kort verlichtingsmoment van het eigen geweten voor alle mensen op aarde. Tijdens de huidige verdrukking komt de Waarschuwing, daarna de kastijdingen, vervolgens het 1000 jarige vredesrijk.

Het Boek der Waarheid legt veel uit van de tijden die we nu beleven, als voorbeeld waarschuwde Christus in 10 boodschappen ( 2010-2015) over de wereldwijde vaccinatie, en dat niemand die mocht accepteren. Ook zijn diverse specifieke oorlogen voorspeld, oa tussen Israël en Iran. Het Boek der Waarheid zou volgens de Profeet Daniel opduiken in de huidige Eindtijd.

Het eerste beest uit de Zee is de Europese Unie, zijn verwonde kop is de Valse Profeet in Rome, de valse paus die na een aanslag uit de doden zal lijken op te staat. De EU is namelijk ontstaat onder de zee in NL (kolen en staal unie). De EU bevat ook de troon van de draak (duivel), dat is het Pergamon altaar in Berlijn (de draak gaf hem zijn macht en troon...).Het beest uit de zee heeft 10 horens met kronen, zeven koppen met godslasterlijke namen. Volgens het BDW is het eerste beest de EU, volgens Daniel zijn de horens koningen (dus geen koninginnen). Opvallend is dat de EU vanaf 14 januari 2024 10 echte koningen telt. Omdat de laatste EU-koningin Margarethe van Denemarken plotseling haar kroon beschikbaar stelt aan een manlijke erfprins. Wat tevens opmerkelijk is dat vanaf 14-2-2024 er even wereldwijd geen koninginnen meer zijn, alleen koningen.  Bijbels gezien is dit zeer interessant omdat in de Apocalyps van Johannes en bij profetieën van de profeet Daniël gesproken wordt van Beest-rijken de eindtijd met (gekroonde) horens. Dit zijn volgens Daniel koningen! Er zijn dus conform de Bijbel in de eindtijd in deze beest-rijken dus geen koninginnen aan de macht maar koningen. De Bijbel sluit koninginnen niet uit, denk bijvoorbeeld aan koningin Ester of de Koningin van Sheba. In de eindtijd profetieën is er echter alleen sprake van koningen. Het BDW identificeert de huidige paus, Jorge Bergoglio als de valse profeet, die zal voor veinzen uit de dood op te staan. Hij is de gewonde kop van het eerste beest uit de zee (de EU). Volgens Apocalyps H13 verzen 11 t/m 18 zal na de (valse) aanslag op een van de koppen van het eerste beest een volgend beest uit de aarde opstijgen. Dit beest heeft twee horens als die van het Lam: dat wil zeggen hij lijkt op het Lam Gods Jezus Christus, maar hij heeft het 666 kenmerk en is de Antichrist. Hij zal er onder ander voor zorgen dat de Valse profeet wordt aanbeden, omdat deze de dodelijke wonde heeft overleefd.

Apocalyps H13: 11 Toen zag ik een ander beest oprijzen uit de aarde. Het had twee horens als die van het Lam, maar het sprak als de Draak. 12 Heel de macht van het eerste Beest oefent het uit onder diens ogen. Het doet de aarde, en die erop wonen, het eerste Beest aanbidden, wiens dodelijke wonde genezen was....

 

Ik wist niet dat de katholieke kerk zich ook al bezig hield met voorspellingen.

Maar, zijn die niet net zo als de verzen van Nostradamus? Oude geschriften kunnen op allerlei mogelijke manieren worden uitgelegd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Veritas zei:

De enige oplossing is dan heel snel die volkomen gestoorde politici te vervangen. Is ook een veel goedkopere optie dan iedereen te laten verhuizen.

Laten zij ophoepelen naar de andere kant van de wereld zodat wij in vrede kunnen leven.

Zij gaan daar ook naartoe als ze hier om zeep hebben geholpen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Veritas zei:

Ik wist niet dat de katholieke kerk zich ook al bezig hield met voorspellingen.

Maar, zijn die niet net zo als de verzen van Nostradamus? Oude geschriften kunnen op allerlei mogelijke manieren worden uitgelegd.

Jazeker, het merendeel van veel voorspellingen en profetieën is van Katholieke origine (al 2000 jaar). 

Als voorbeelden: een Franse site met voorbeelden van profetieën van diverse katholieke personen: Menu Prophéties et révélations sur la fin des temps (dafeizhontadoukoz.org)

Een Duitse site zelfs met keurmerken per profetie: Schauungen, Visionen & Prophezeiungen

Onderzoekt alles en behoud het goede!

Nostradamus was ook joods-katholiek, het klopt dat zijn profetieën allen versleuteld zijn, hierdoor kunnen we alleen interpreteren wat ze inhouden. Ik heb er wel eens stukken over geschreven en deels gefaald. Ik vermoed dat het meeste van zijn werk bedoeld is voor de eindtijd, er zit een ook een tijdslot op. Daarom zijn ze in het verleden niet gekraakt of verkeerd geïnterpreteerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Zo kun je elk verhaal naar eigen smaak kloppend krijgen hè

begin eerst eens met na te slaan waar ik op gewezen heb en dat deel te begrijpen.
als je dan met zinnige vragen komt, wil ik daar graag op in gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Nou, ik ken de bijbel aardig hoor. Ik discussieer er graag over maar bij u voel ik de klik niet 

tja, dat kan. heb toch eigenlijk alllen maar geciteerd...
wil je aanmoedigen te achterhalen wat er ECHT staat en niet af te gaan op wat een vertaler ervan gemaakt heeft. - zie voorwoord NBG-vertaling.
vriendelijke groet.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2024 om 17:19, cas zei:

ik ben niet je leraar toch?
ook Bandit heeft die niet genoemd. er was dus geen reden die erbij te betrekken, net als andere factoren die ook belangrijk zijn, maar geen deel uitmaken van mijn argument.
 

Speciaal voor Cas, antichrist is er in eerste instantie al sinds Satan zichzelf tot Satan( tegenstrever) heeft gemaakt. Dus vanaf de zondeval door de mens. De antichrist zou zich op z’n hevigst manifesteren in “ de laatste dagen van het huidige samenstel “

Wanneer eerstdaags mensen gedwongen zullen worden om te kiezen tussen de “NWO religie” of een volgeling blijven van Jezus, zullen “anti-christenen” de volgelingen v Jezus vervolgen en/of doden. 
Antichristenen zullen door deze handelwijze meteen “gemerkt” zijn als volgelingen vh Beest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2024 om 13:33, Balthasar Boma zei:

Helemaal met je eens dat burgers worden ingezet als kanonnenvoer.

Voor de gelovige mensen zal God ingrijpen, voor mensen die in buitenaards leven geloven zullen de aliens ingrijpen voordat er kernwapens worden gebruikt, maar ik persoonlijk geloof geen van tweeën.

Ik denk dat die dreiging er wel degelijk is, ook omdat er in een ver verleden al eerder kernoorlogen op aarde zijn geweest en er is voor mij geen enkele reden om aan te nemen dat de mensheid sinds die tijd ook maar iets heeft geleerd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2024 om 14:23, cas zei:

hoi Bandit,

fijn dat je de bijbel aanhaalt.
toch zou ik graag zien dat je daarin nauwkeurig bent.

in Opb. 16:14 staat dat door demonen geinspireerde uitingen, met tekenen, om  de koningen van de gehele aarde te vergaderen tot de oorlog van de grote dag van God de Almachtige. zie ook Ef. 6:12
de trigger voor Harmagedon is dus als de 'koningen der aarde' Gods volk aanvalt; en dat zijn niet meer de Joden! (de Wet van Mozes, die werken vereiste (offers en rituelen) eindigde met de dood van Jezus en vervangen door de wet van de liefde. Mt. 5:17 Ro. 10:4 Ef. 2:15 Kol.2:14.)

dat gebeurd echter niet voordat er grote rampen plaatsvinden die beginnen met een schadelijke en kwaadaardige zweer aan de mensen die het merkteken van het wilde beest hadden en die zijn beeld (voorstelling van zaken) aanbaden. Opb 16:1. 
ook moet eerst Babylon de Grote, de grote spraakverwarring oftewel het wereldrijk van valse religie (vertel maar waar de spraakverwarring groter is), geoordeeld en gevallen zijn. de grote hoer wegens wiens wijn van de toorn van haar hoererij alle natiën het slachtoffer zijn geworden, en de koningen der aarde hoererij met haar bedreven hebben en de reizende kooplieden der aarde rijk zijn geworden ten gevolge van de kracht van haar schaamteloze weelde. In haar werd het bloed gevonden van de heiligen  en profeten  en van allen die op de aarde geslacht zijn. Opb 17, 18:3, 24. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2024 om 14:23, cas zei:

hoi Bandit,

fijn dat je de bijbel aanhaalt.
toch zou ik graag zien dat je daarin nauwkeurig bent.

in Opb. 16:14 staat dat door demonen geinspireerde uitingen, met tekenen, om  de koningen van de gehele aarde te vergaderen tot de oorlog van de grote dag van God de Almachtige. zie ook Ef. 6:12
de trigger voor Harmagedon is dus als de 'koningen der aarde' Gods volk aanvalt; en dat zijn niet meer de Joden! (de Wet van Mozes, die werken vereiste (offers en rituelen) eindigde met de dood van Jezus en vervangen door de wet van de liefde. Mt. 5:17 Ro. 10:4 Ef. 2:15 Kol.2:14.)

dat gebeurd echter niet voordat er grote rampen plaatsvinden die beginnen met een schadelijke en kwaadaardige zweer aan de mensen die het merkteken van het wilde beest hadden en die zijn beeld (voorstelling van zaken) aanbaden. Opb 16:1. 
ook moet eerst Babylon de Grote, de grote spraakverwarring oftewel het wereldrijk van valse religie (vertel maar waar de spraakverwarring groter is), geoordeeld en gevallen zijn. de grote hoer wegens wiens wijn van de toorn van haar hoererij alle natiën het slachtoffer zijn geworden, en de koningen der aarde hoererij met haar bedreven hebben en de reizende kooplieden der aarde rijk zijn geworden ten gevolge van de kracht van haar schaamteloze weelde. In haar werd het bloed gevonden van de heiligen  en profeten  en van allen die op de aarde geslacht zijn. Opb 17, 18:3, 24. 

Dat klopt,Cas, helemaal mee eens, wat ik kort wilde weergeven ging ten koste van de details. Bottom line bedoelde ik dat uiteindelijk de Schepper door middel vh Koninkrijk v Jezus een einde zal maken aan Satans macht over de wereld, en dat Jezus koninkrijk over de wereld zal regeren. 
“De rechtvaardigen zullen de aarde beërven, er er eeuwig op verblijven”. 
De goddeloze zal voor altijd verdwenen zijn.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Bandit zei:

Speciaal voor Cas, antichrist is er in eerste instantie al sinds Satan zichzelf tot Satan( tegenstrever) heeft gemaakt. Dus vanaf de zondeval door de mens. De antichrist zou zich op z’n hevigst manifesteren in “ de laatste dagen van het huidige samenstel “

Wanneer eerstdaags mensen gedwongen zullen worden om te kiezen tussen de “NWO religie” of een volgeling blijven van Jezus, zullen “anti-christenen” de volgelingen v Jezus vervolgen en/of doden. 
Antichristenen zullen door deze handelwijze meteen “gemerkt” zijn als volgelingen vh Beest. 

Is toch zo ongeveer het belangrijkste in dit verhaal toch? Het beest is weer een andere uitdrukking van de antichrist. Satan geeft in de laatste dagen al zijn macht aan een mens en die zal een korte tijd regeren over de hele aarde. Ik denk dat die figuur een jood is of iemand die zich voordoet als jood. Een Rothschild ofzo. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2024 om 17:42, De Teruggetrokkene zei:

Ik geloof wel in de profetieën uit de bijbel maar hedendaagse profetieën komen nooit uit. 

Jawel hoor, de context is hierin heel belangrijk. Vroeger waren er ook oorlogen, ziekten en hongersnood. Maar Jezus en de apostelen spreken over: speciale tijdsperiode, waarin WERELDOMVATTEND, een TOENAME te zien zou zijn, VAN oorlogen, pestilentiën, aardbevingen, de totale maatschappij ontwricht door criminaliteit Wat NOG NOOIT IS VOORGEKOMEN op die globale schaal.

Dus: het samengestelde “teken” van de profetieeen is, Toename van,  WERELDOMVATTENDE.  CHAOS. OORLOGEN PESTILENTIËN AARDBEVINGEN VERVOLGING V CHRISTENEN HONGERSNODEN CRIMINALITEIT. Wat er zeker bij komt is ook dat mensen mat zouden worden van angst, omdat zij niet meer weten waar het met de wereld naartoe gaat. En zeg nou zelf de wereld verkeerd toch in totale chaos, de tijd die wij NU meemaken is nog nooit voorgekomen. DAAR kun je aan zien dat wij in de Bijbelse eindtijd leven. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Is toch zo ongeveer het belangrijkste in dit verhaal toch? Het beest is weer een andere uitdrukking van de antichrist. Satan geeft in de laatste dagen al zijn macht aan een mens en die zal een korte tijd regeren over de hele aarde. Ik denk dat die figuur een jood is of iemand die zich voordoet als jood. Een Rothschild ofzo. 

Persoonlijk denk ik dat er niet 1 antichrist zal zijn maar dat de “ antichrist “ bestaat uit allen die “ Christus” volgelingen vervolgen of doden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Bandit zei:

Jawel hoor, de context is hierin heel belangrijk. Vroeger waren er ook oorlogen, ziekten en hongersnood. Maar Jezus en de apostelen spreken over: speciale tijdsperiode, waarin WERELDOMVATTEND, een TOENAME te zien zou zijn, VAN oorlogen, pestilentiën, aardbevingen, de totale maatschappij ontwricht door criminaliteit Wat NOG NOOIT IS VOORGEKOMEN op die globale schaal.

Maar dat zijn de bijbelse profetieën. Die geloof ik wel omdat die uitkomen. Ik bedoel de hedendaagse profetieën. Daar komt nooit iets van uit. Er was destijds ook een voorspelling dat de aarde in 2012 zou vergaan. Jezus die terug komt is ook talloze keren voorspeld. Niemand weet wanneer Jezus terugkomt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Bandit zei:

Persoonlijk denk ik dat er niet 1 antichrist zal zijn maar dat de “ antichrist “ bestaat uit allen die “ Christus” volgelingen vervolgen of doden. 

Dat is volgens mij de geest van de antichrist. Dat is niet hetzelfde. Maar er zijn zoveel visies daarover. Het belangrijkste is denk ik dat je doorhebt als hij komt en niet in de verleiding trapt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Is toch zo ongeveer het belangrijkste in dit verhaal toch? Het beest is weer een andere uitdrukking van de antichrist. Satan geeft in de laatste dagen al zijn macht aan een mens en die zal een korte tijd regeren over de hele aarde. Ik denk dat die figuur een jood is of iemand die zich voordoet als jood. Een Rothschild ofzo. 

T Beest, dacht ik, is de politieke uitdrukking v Satans macht hier op aarde. 
Deze wordt bereden door “de Hoer” (deze wordt uiteindelijk door t Beest opgevreten .

van de hoer is gezegd dat “zij” t wereldrijk v valse religie symboliseert. 

Zojuist, De Teruggetrokkene zei:

Dat is volgens mij de geest van de antichrist. Dat is niet hetzelfde. Maar er zijn zoveel visies daarover. Het belangrijkste is denk ik dat je doorhebt als hij komt en niet in de verleiding trapt. 

Hahaha ja idd, wakker blijven!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Bandit zei:

T Beest, dacht ik, is de politieke uitdrukking v Satans macht hier op aarde. 
Deze wordt bereden door “de Hoer” (deze wordt uiteindelijk door t Beest opgevreten .

van de hoer is gezegd dat “zij” t wereldrijk v valse religie symboliseert. 

Hahaha ja idd, wakker blijven!! 

Het is een interessante tijd om te volgen wat er gebeurt op t wereldtoneel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2024 om 16:44, smartje zei:

En ineens schiet mij nu net te binnen.. stel je voor,   dat er inderdaad met kernwapens wordt aangevallen.. 
de oorlog was tenslotte al gepland.. ook is gepland dat al die asielzoekers naar europa moesten komen.. het zijn er  miljoenen inmiddels na al die jaren..
Stel he, stel dat dat de bedoel is geweest  om deze mensen ook gelijk op te ruimen, drijf alles eerst op 1 hoop en dan..... 

die guide stones stonden er namelijk niet voor niets... 

Echt de koude rillingen lopen over mijn rug bij het idee dat ik gelijk heb.

Staat wel degelijk gepland, alleen………. Om een veel dieper gelegen reden!!

De bijbel zegt: als God niet zou ingrijpen in de eindtijd, ZOU GEEN LEVEN OVERBLIJVEN.  Ca 2000 jaar geleden is dit opgeschreven hè. Dus of…. God bestaat en gaat binnenkort ingrijpen en wij blijven leven, of Hij bestaat niet en wij gaan allemaal t loodje leggen inclusief de planeet(ABCoorlog) .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2024 om 17:27, Snuf de Hond zei:

Snuf de Hond:

Ik volg zelf de profetieën uit het Boek der Waarheid (RK profetieën uit Ierland, periode2010-2015, MDM). Hierin zegt Christus dat wel er oorlog met Rusland en China komt, maar dat niemand hoeft te verhuizen (onbetaalbaar voor veel mensen). Wel moet men een speciaal zegel in huis hebben en een speciaal gebed bidden tot God. Ook moet men voedselvoorraden, kookspul en dekens in huis hebben. Al deze boodschappen zijn volledig gratis te lezen op internet, je kunt de boeken ook kopen voor maar 15 euro/stuk. Bron: https://www.dewaarschuwing.be/nl/info/Het-Boek-der-Waarheid

De oorlog wordt voorafgegaan door een speciaal teken van God: de Waarschuwing, dit is een kort verlichtingsmoment van het eigen geweten voor alle mensen op aarde. Tijdens de huidige verdrukking komt de Waarschuwing, daarna de kastijdingen, vervolgens het 1000 jarige vredesrijk.

Het Boek der Waarheid legt veel uit van de tijden die we nu beleven, als voorbeeld waarschuwde Christus in 10 boodschappen ( 2010-2015) over de wereldwijde vaccinatie, en dat niemand die mocht accepteren. Ook zijn diverse specifieke oorlogen voorspeld, oa tussen Israël en Iran. Het Boek der Waarheid zou volgens de Profeet Daniel opduiken in de huidige Eindtijd.

Het eerste beest uit de Zee is de Europese Unie, zijn verwonde kop is de Valse Profeet in Rome, de valse paus die na een aanslag uit de doden zal lijken op te staat. De EU is namelijk ontstaat onder de zee in NL (kolen en staal unie). De EU bevat ook de troon van de draak (duivel), dat is het Pergamon altaar in Berlijn (de draak gaf hem zijn macht en troon...).Het beest uit de zee heeft 10 horens met kronen, zeven koppen met godslasterlijke namen. Volgens het BDW is het eerste beest de EU, volgens Daniel zijn de horens koningen (dus geen koninginnen). Opvallend is dat de EU vanaf 14 januari 2024 10 echte koningen telt. Omdat de laatste EU-koningin Margarethe van Denemarken plotseling haar kroon beschikbaar stelt aan een manlijke erfprins. Wat tevens opmerkelijk is dat vanaf 14-2-2024 er even wereldwijd geen koninginnen meer zijn, alleen koningen.  Bijbels gezien is dit zeer interessant omdat in de Apocalyps van Johannes en bij profetieën van de profeet Daniël gesproken wordt van Beest-rijken de eindtijd met (gekroonde) horens. Dit zijn volgens Daniel koningen! Er zijn dus conform de Bijbel in de eindtijd in deze beest-rijken dus geen koninginnen aan de macht maar koningen. De Bijbel sluit koninginnen niet uit, denk bijvoorbeeld aan koningin Ester of de Koningin van Sheba. In de eindtijd profetieën is er echter alleen sprake van koningen. Het BDW identificeert de huidige paus, Jorge Bergoglio als de valse profeet, die zal voor veinzen uit de dood op te staan. Hij is de gewonde kop van het eerste beest uit de zee (de EU). Volgens Apocalyps H13 verzen 11 t/m 18 zal na de (valse) aanslag op een van de koppen van het eerste beest een volgend beest uit de aarde opstijgen. Dit beest heeft twee horens als die van het Lam: dat wil zeggen hij lijkt op het Lam Gods Jezus Christus, maar hij heeft het 666 kenmerk en is de Antichrist. Hij zal er onder ander voor zorgen dat de Valse profeet wordt aanbeden, omdat deze de dodelijke wonde heeft overleefd.

Apocalyps H13: 11 Toen zag ik een ander beest oprijzen uit de aarde. Het had twee horens als die van het Lam, maar het sprak als de Draak. 12 Heel de macht van het eerste Beest oefent het uit onder diens ogen. Het doet de aarde, en die erop wonen, het eerste Beest aanbidden, wiens dodelijke wonde genezen was....

 

Veel waarheid, maar je bent het belangrijkste vergeten te vermelden.

In de eindtijd zou er eerst een periode wereldwijd een Bijbelse Prediking voorafgaan, zodat de mensheid op de hoogte gebracht zou zijn en nog tijd zou krijgen om te kiezen. Voor Gods redding of voor Satans wereld. Net als Noachs tijd. Toen kregen mensen voorafgaand aan de vernietiging, een waarschuwing en tijd om te gaan geloven en de ark in te gaan.

Het Beest,Koningen, allemaal belangrijk, maar ZIEN dat je Christus Koninkrijk predikt zodat mensen tot redding komen is minstens zo belangrijk. Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...