Ga naar inhoud

Wordt het tijd om Nederland te verlaten?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Bandit zei:

Veel waarheid, maar je bent het belangrijkste vergeten te vermelden.

In de eindtijd zou er eerst een periode wereldwijd een Bijbelse Prediking voorafgaan, zodat de mensheid op de hoogte gebracht zou zijn en nog tijd zou krijgen om te kiezen. Voor Gods redding of voor Satans wereld. Net als Noachs tijd. Toen kregen mensen voorafgaand aan de vernietiging, een waarschuwing en tijd om te gaan geloven en de ark in te gaan.

Het Beest,Koningen, allemaal belangrijk, maar ZIEN dat je Christus Koninkrijk predikt zodat mensen tot redding komen is minstens zo belangrijk. Gr

Hoi Bandit,

Eigenlijk wat je zegt gebeurd al met het Boek der Waarheid (BDW), het wordt sinds 2015 vertaald in alle belangrijke talen, zodat iedereen weet wat er gaat gebeuren en God geeft aan voor alle religies wat ze moeten doen.

Het BDW is niet alleen voor katholieken maar voor alle mensen op aarde. Deze wereldwijde Waarschuwing is ook al in 1960 voorspeld aan vier kleine kinderen in Garabandal (spanje). De zieneres Conchita (nu rond de 75) gaat het van te voren aankondigen.

We leven in interessante tijden,

mvgrt,

Snuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Bandit zei:

Staat wel degelijk gepland, alleen………. Om een veel dieper gelegen reden!!

De bijbel zegt: als God niet zou ingrijpen in de eindtijd, ZOU GEEN LEVEN OVERBLIJVEN.  Ca 2000 jaar geleden is dit opgeschreven hè. Dus of…. God bestaat en gaat binnenkort ingrijpen en wij blijven leven, of Hij bestaat niet en wij gaan allemaal t loodje leggen inclusief de planeet(ABCoorlog) .

Ik hou niet van mensen met een god complex,  ook al is hij god zelf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Monika Donner uit Oostenrijk heeft recentelijk twee lange gesprekken gevoerd met Stephan Berndt uit Duitsland, en deze gesprekken gepubliceerd op YouTube. Het eerste gesprek is opgedeeld in vier delen, en het tweede gesprek is opgedeeld in drie delen. Gespreksonderwerp is de komende derde wereldoorlog volgens Alois Irlmaier. Stephan Berndt is de grootste expert op aarde als het gaat om de voorspellingen van Alois Irlmaier. Stephan Berndt heeft meerdere boeken geschreven over de Alois Irlmaier, en Berndt heeft voor zijn boeken nog gesproken met veel getuigen die Alois Irlmaier persoonlijk gekend hebben.
Alois Irlmaier was een zéér bijzondere man die in de tweede wereldoorlog veel mensenlevens gered heeft omdat hij van tevoren vertelde welke straten, en zelfs welke individuele huizen, in bepaalde nachten getroffen zouden gaan worden door Engelse bommen, en mensen gingen dan elders slapen. Zijn voorspellingen zijn zeer goed gedocumenteerd. De voorspellingen van Irlmaier hebben een trefferpercentage van "90% of meer", en als zodanig is hij volledig te vergelijken met bijvoorbeeld Klaas van Rensburg.

Helaas zijn alle boeken van Stephan Berndt (ook zeer interessant voor wie goed is in Duits) nooit vertaald in het Nederlands, maar bij de YouTube-filmpjes kan je eventueel kiezen voor automatische ondertiteling en (eventueel) automatische vertaling in het Nederlands.

In het kort, volgens de uitleg van Stephan Berndt, zal de derde wereldoorlog ergens de komende jaren plaats gaan vinden, niet dit jaar maar misschien/ mogelijk al volgend jaar (2025), maar het kan ook later plaats gaan vinden. De oorlog zal beginnen eind juli/ begin augustus (daar zijn meerdere andere helderzienden het ook over eens) en waarschijnlijk 3 maanden duren. De oorlog zal plaats gaan vinden in een jaar volgend op een zachte winter, waarbij Irlmaier waarschijnlijk bedoelde een zachte winter in Beiern waar hij woonde. Belangrijk voor Nederland: in deze komende derde wereldoorlog zal een piloot "uit het oosten" (waarschijnlijk Rusland) een pakketje in zee gooien (waarschijnlijk in het noordelijke gedeelte van de Atlantische Oceaan ergens tussen Schotland en IJsland) waarna een vloedgolf zal ontstaan die Hamburg en Londen zal treffen. Nederland ligt daar natuurlijk tussenin.

Een aantal gebeurtenissen die Irlmaier beschrijft voorafgaande aan de derde wereldoorlog zijn al uitgekomen. Wat Irlmaier meerdere keren verteld heeft, dat is dat er vlak voorafgaande aan de derde wereldoorlog in Europa een grote oorlog uit zal breken in het Midden-Oosten. Het uiteindelijke echte startschot voor de oorlog zal zijn een politieke moord tijdens een conferentie, waarschijnlijk op de Balkan, waar iedereen praat over vrede.

Het is nu dus nog geen tijd voor deze derde wereldoorlog, want de grote regionale oorlog in het Midden-Oosten (waarbij een klein volk in het Midden-Oosten, dus de joden, groot onrecht aanrichten) is nog niet uitgebroken. En de politieke moord op een hooggestelde (politicus, wereldleider) heeft ook nog niet plaats gevonden.  

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is simpel, maar mensen zijn geconditioneerd de simpele waarheid niet meer in te zien.

Zelfs al geloof je niet in de God van de Bijbel; dat neemt niet weg dat die verhalen er in ons niets kunnen leren. En er staan verhalen in van samenlevingen die dezelfde geest als onze samenleving vandaag naleefde. Ze lopen identiek op hun einde.

Je hebt een Heilige triniteit, maar je hebt ook de onheilige triniteit. Door die geesten te herkennen, zie je die vruchten dus ook spelen in de wereld.

Eerst komt de freedom/welvaart, dan komt pride/onkuisheid en dan komt de gehele verwoesting.

Waarom zou het nu anders zijn?

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Wat versta je onder een god complex? Als mensen de bijbel of God misbruiken om anderen de les te lezen dan vind ik dat ook waardeloos. Als mensen van God houden omdat ze Hem kennen en dat uitdragen, dan vind ik erg mooi.  

ik heb het niet geformuleerd,  als  je van god houd prima, ik bedoelde ook niet persoonlijk naar hem toe, ik bedoelde het meer als iemand die denkt dat hij god is..
zoals ook 

al die personen   die zijn of haar  god gebruikt om verkeerde dingen te doen uit zijn naam, dat kan ook een andere god zijn dus, of iemand die een ander bijvoorbeeld zijn partner als zijn god ziet.  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Schaakgrootmeester zei:


Monika Donner uit Oostenrijk heeft recentelijk twee lange gesprekken gevoerd met Stephan Berndt uit Duitsland, en deze gesprekken gepubliceerd op YouTube. Het eerste gesprek is opgedeeld in vier delen, en het tweede gesprek is opgedeeld in drie delen. Gespreksonderwerp is de komende derde wereldoorlog volgens Alois Irlmaier. Stephan Berndt is de grootste expert op aarde als het gaat om de voorspellingen van Alois Irlmaier. Stephan Berndt heeft meerdere boeken geschreven over de Alois Irlmaier, en Berndt heeft voor zijn boeken nog gesproken met veel getuigen die Alois Irlmaier persoonlijk gekend hebben.
Alois Irlmaier was een zéér bijzondere man die in de tweede wereldoorlog veel mensenlevens gered heeft omdat hij van tevoren vertelde welke straten, en zelfs welke individuele huizen, in bepaalde nachten getroffen zouden gaan worden door Engelse bommen, en mensen gingen dan elders slapen. Zijn voorspellingen zijn zeer goed gedocumenteerd. De voorspellingen van Irlmaier hebben een trefferpercentage van "90% of meer", en als zodanig is hij volledig te vergelijken met bijvoorbeeld Klaas van Rensburg.

Helaas zijn alle boeken van Stephan Berndt (ook zeer interessant voor wie goed is in Duits) nooit vertaald in het Nederlands, maar bij de YouTube-filmpjes kan je eventueel kiezen voor automatische ondertiteling en (eventueel) automatische vertaling in het Nederlands.

In het kort, volgens de uitleg van Stephan Berndt, zal de derde wereldoorlog ergens de komende jaren plaats gaan vinden, niet dit jaar maar misschien/ mogelijk al volgend jaar (2025), maar het kan ook later plaats gaan vinden. De oorlog zal beginnen eind juli/ begin augustus (daar zijn meerdere andere helderzienden het ook over eens) en waarschijnlijk 3 maanden duren. De oorlog zal plaats gaan vinden in een jaar volgend op een zachte winter, waarbij Irlmaier waarschijnlijk bedoelde een zachte winter in Beiern waar hij woonde. Belangrijk voor Nederland: in deze komende derde wereldoorlog zal een piloot "uit het oosten" (waarschijnlijk Rusland) een pakketje in zee gooien (waarschijnlijk in het noordelijke gedeelte van de Atlantische Oceaan ergens tussen Schotland en IJsland) waarna een vloedgolf zal ontstaan die Hamburg en Londen zal treffen. Nederland ligt daar natuurlijk tussenin.

Een aantal gebeurtenissen die Irlmaier beschrijft voorafgaande aan de derde wereldoorlog zijn al uitgekomen. Wat Irlmaier meerdere keren verteld heeft, dat is dat er vlak voorafgaande aan de derde wereldoorlog in Europa een grote oorlog uit zal breken in het Midden-Oosten. Het uiteindelijke echte startschot voor de oorlog zal zijn een politieke moord tijdens een conferentie, waarschijnlijk op de Balkan, waar iedereen praat over vrede.

Het is nu dus nog geen tijd voor deze derde wereldoorlog, want de grote regionale oorlog in het Midden-Oosten (waarbij een klein volk in het Midden-Oosten, dus de joden, groot onrecht aanrichten) is nog niet uitgebroken. En de politieke moord op een hooggestelde (politicus, wereldleider) heeft ook nog niet plaats gevonden.  

 

 

 

Heel mooi en duidelijk verhaal. Frappant dat die man zo'n hoog scoringspercentage heeft.

Ik ga vanavond beginnen met het kijken naar die video's onder het motto: Als die man zo goed is, zal hij dit ook wel goed hebben.

Zegt hij ook iets over de gevolgen van die oorlogen? Zoals: worden er kernwapens gebruikt, wordt wij bezet door de Russen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft komen er iedere dag meer redenen om Nederland te verlaten.

Ligt het nu aan mij of lijkt het erop dat ze niet zullen rusten voordat we echt in een oorlog met Rusland zijn verwikkeld.

Ik denk dat de komende dienstplicht en het uitzenden naar Oekraïne om daar te sterven voor Zelenski ook wel een dingetje gaat worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2024 om 09:49, Balthasar Boma zei:

Zegt hij ook iets over de gevolgen van die oorlogen? Zoals: worden er kernwapens gebruikt, wordt wij bezet door de Russen?

Toen Alois Irlmaier zijn voorspellingen deed, de meeste eind jaren '40, waren nucleaire wapens al goed bekend en tegen Japan al ingezet. Maar Irlmaier beschrijft in zijn voorspellingen geen massale inzet van kernwapens. De door hem voorspelde kunstmatig opgewekte vloedgolf (die noord-west Europa gaat teisteren) tijdens de derde wereldoorlog lijkt in zijn beschrijving wel uit te gaan van het gebruik van een wapen dat een tsunamie veroorzaakt.

Nederland wordt volgens Irlmaier niet bezet door de Russen. Er zullen wel zware gevechten plaatsvinden in Duitsland bij de kortdurende Russische inval in Europa. In deze derde wereldoorlog zullen er in Duitsland, in een zeer korte tijd, meer mensen om het leven komen dan dat er in Duitsland om het leven zijn gekomen in de hele eerste en tweede wereldoorlog bij elkaar. Na deze derde wereldoorlog voorspelt Irlmaier dat er geen Angelsaksische (Engels/ Amerikaanse) invloed meer zal zijn in Europa, en hij voorspelt vrede in Europa, goede vriendschap met Rusland en een bloeiende handelsrelatie tussen Duitsland en Rusland. Als je leest wat Irlmaier beschrijft voor de situatie na de derde wereldoorlog, dan lijkt het mij dat de kortdurende inval van Rusland in Duitsland meer het karakter heeft van een bevrijdingsactie in plaats van een bezettingsactie.

Martin Zoller is overigens één van de weinige helderzienden die Irlmaier openlijk durft tegen te spreken als het gaat om Rusland. Martin Zoller ziet wel veel oorlogen en burgeroorlog-achtige toestanden en ellende in de nabije toekomst verspreid over Europa, maar hij ziet géén inval van Russische troepen in Duitsland.
https://de.martinzoller.com/predictions

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Schaakgrootmeester zei:

Toen Alois Irlmaier zijn voorspellingen deed, de meeste eind jaren '40, waren nucleaire wapens al goed bekend en tegen Japan al ingezet. Maar Irlmaier beschrijft in zijn voorspellingen geen massale inzet van kernwapens. De door hem voorspelde kunstmatig opgewekte vloedgolf (die noord-west Europa gaat teisteren) tijdens de derde wereldoorlog lijkt in zijn beschrijving wel uit te gaan van het gebruik van een wapen dat een tsunamie veroorzaakt.

Nederland wordt volgens Irlmaier niet bezet door de Russen. Er zullen wel zware gevechten plaatsvinden in Duitsland bij de kortdurende Russische inval in Europa. In deze derde wereldoorlog zullen er in Duitsland, in een zeer korte tijd, meer mensen om het leven komen dan dat er in Duitsland om het leven zijn gekomen in de hele eerste en tweede wereldoorlog bij elkaar. Na deze derde wereldoorlog voorspelt Irlmaier dat er geen Angelsaksische (Engels/ Amerikaanse) invloed meer zal zijn in Europa, en hij voorspelt vrede in Europa, goede vriendschap met Rusland en een bloeiende handelsrelatie tussen Duitsland en Rusland. Als je leest wat Irlmaier beschrijft voor de situatie na de derde wereldoorlog, dan lijkt het mij dat de kortdurende inval van Rusland in Duitsland meer het karakter heeft van een bevrijdingsactie in plaats van een bezettingsactie.

Martin Zoller is overigens één van de weinige helderzienden die Irlmaier openlijk durft tegen te spreken als het gaat om Rusland. Martin Zoller ziet wel veel oorlogen en burgeroorlog-achtige toestanden en ellende in de nabije toekomst verspreid over Europa, maar hij ziet géén inval van Russische troepen in Duitsland.
https://de.martinzoller.com/predictions

Dat betekent dan dat we wat dat betreft misschien meer wat rustiger kunnen slapen.

Wat ik mij ook kan herinneren dat ik ooit heb gelezen dat die bekende Amerikaanse helderziende Edgar Cayce voorspelde dat de hoop van de wereld uit Rusland zou komen en dat hij daar niet het communisme mee bedoelde.

Weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb, maar dat komt dan wel aardig overeen met de voorspelling van Irlmaier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-2-2024 om 18:04, Balthasar Boma zei:

Wat mij betreft komen er iedere dag meer redenen om Nederland te verlaten.

Ligt het nu aan mij of lijkt het erop dat ze niet zullen rusten voordat we echt in een oorlog met Rusland zijn verwikkeld.

Ik denk dat de komende dienstplicht en het uitzenden naar Oekraïne om daar te sterven voor Zelenski ook wel een dingetje gaat worden.

 

Beste Balthasar,

 

klopt, deze Oekraïense veldslag door de NATO is mogelijk voorspeld in dit artikel van Niburu:

Poolse martelaar en heilige voorziet grote veldslag (niburu.co)

 

Stefan Bernd ken ik ook van zijn artikelen op internet, zeer goed onderbouwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Snuf de Hond zei:

Beste Balthasar,

 

klopt, deze Oekraïense veldslag door de NATO is mogelijk voorspeld in dit artikel van Niburu:

Poolse martelaar en heilige voorziet grote veldslag (niburu.co)

 

Stefan Bernd ken ik ook van zijn artikelen op internet, zeer goed onderbouwd.

Heb het net gelezen, kende dat verhaal niet.

Misschien is het wel Polen die dan op een gegeven moment die oorlog begint omdat ze hun originele grondgebied willen herstellen. Dat is wel degelijk een NAVO land, maar die bescherming onder artikel 5 telt alleen als ze worden aangevallen. Niet als zelf een ander land aanvallen.

Maar, volgens mij zijn de meeste oorlogen begonnen d.m.v. een false flag waarbij het land dat de oorlog wil beginnen doet voorkomen alsof het is aangevallen door de tegenstander.

We zullen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-2-2024 om 17:31, Balthasar Boma zei:

Dat betekent dan dat we wat dat betreft misschien meer wat rustiger kunnen slapen.

Wat ik mij ook kan herinneren dat ik ooit heb gelezen dat die bekende Amerikaanse helderziende Edgar Cayce voorspelde dat de hoop van de wereld uit Rusland zou komen en dat hij daar niet het communisme mee bedoelde.

Weet alleen niet meer waar ik het gelezen heb, maar dat komt dan wel aardig overeen met de voorspelling van Irlmaier.

Edgar Cayce (1944, No. 3976-29): 'In Russia there comes the hope of the world, not as that sometimes termed of the communistic, or Bolshevik, no; but freedom, freedom! That each man will live for his fellow man! The principle has been born. It will take years for it to be crystallized, but out of Russia comes again the hope of the world.'

Rusland en Witrusland zijn momenteel de enige twee Europese landen die een dikke middelvinger opgestoken hebben naar Klaus Schwab, en beide landen hebben in feite aangegeven dat ze niet van plan zijn om mee te gaan doen met de "Great Reset" en "Build Back Better". Poetin is niet voor niets "een verrader van de Nieuwe Wereldorde" genoemd nadat bleek dat Poetin niet langer mee wilde spelen met de westerse elite. Poetin heeft jarenlang de bijeenkomsten van het WEF bijgewoond, maar dat deed hij niet om daar zijn orders te ontvangen, maar om als spion zijn oor te luisteren te leggen om precies op de hoogte te zijn van alle plannen van de elite. En omdat Rusland en Witrusland niet meer mee willen doen met de elite worden er draconische sancties uitgedacht. Maar uiteindelijk zal het de elite niet gaan lukken om Rusland en Witrusland op de knieën te krijgen; de vrijheid zal in die twee landen overwinnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou er toch rekening mee dat Putin het spel gewoon meespeelt. Het lijkt er zeker op dat hij tegen de stroom van het westen in zwemt maar hij draagt wel bij in het ontstaan van de gewenste derde wereldoorlog.  Niks is wat het lijkt dus ik ga ervan uit dat het bij Putin niet anders is en dat hij juist zijn bijdrage levert aan het ontstaan van een nieuwe wereldregering. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...