Ga naar inhoud

Onderzoek naar oversterfte


Antoon

Aanbevolen berichten

Wat ik begrepen heb is dat er in de loop van het jaar een onderzoek naar oversterfte komt, wat verwachten jullie ervan, ik weet dat ze heel slim zijn in het verdraaien van de waarheid, zo slim dat de schaapjes het aannemen, zelfs sluit ik niet uit dat ze zover gaan dat ongevaccineerden er schuld aan kunnen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

Wat ik begrepen heb is dat er in de loop van het jaar een onderzoek naar oversterfte komt, wat verwachten jullie ervan, ik weet dat ze heel slim zijn in het verdraaien van de waarheid, zo slim dat de schaapjes het aannemen, zelfs sluit ik niet uit dat ze zover gaan dat ongevaccineerden er schuld aan kunnen hebben.

Ja, dat denk ik ook. Of dat er ergens in de loop van het jaar een totaal nietszeggend rapport wordt geproduceerd waar niemand aandacht aan besteed. Het is werkelijk walgelijk om te zien hoeveel moeite ze doen om de coronavaccins buiten alles te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

 

Dit bericht stond vandaag in een artikel van de NOS

 

Oversterfte

Eind 2021 overleden zo'n 3400 mensen meer dan verwacht, aan andere redenen dan corona. Het blijft onduidelijk waardoor dat precies komt, ook na het onderzoek van CBS en RIVM. Het CBS en RIVM stellen in hun rapport wel dat er geen aanwijzingen zijn dat vaccinaties hebben geleid tot een verhoogde kans op overlijden.

Uit binnen- en buitenlands onderzoek blijkt verder dat gevaccineerden niet alleen veel minder vaak overlijden aan corona. Ze sterven ook minder vaak door andere aandoeningen, al is nog onduidelijk waarom.

 

Hierbij het volledige artikel:

https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2439513-vervolgonderzoek-naar-oversterfte-moeilijk-door-beperkte-toegang-data

 

aangepast door Flieko
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Flieko zei:

dat er geen aanwijzingen zijn dat vaccinaties hebben geleid tot een verhoogde kans op overlijden.

Ja, alleen onderbouwen ze dat soort verhalen nooit. 

Dan komen ze met een bullshitverhaal dat ze geen onderscheid mogen maken tussen wel of niet gevaccineerd vanwege privacy. Zo kom je er nooit achter en dat lijkt dan ook precies de bedoeling.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Tamme zei:

Als het door een natuurlijke dood is ,zal het wel door de natuur komen,ik doe niet meer moeilijk ik rol wel mee😀

Wat wel opvalt is dat de oversterfte iedere keer weer gaat toenemen als ze weer eens beginnen met een booster. Ze begonnen in week 10 van dit jaar met boosterprikken voor mensen boven de 60 en de week daarna begint de oversterfte opnieuw. 

Hoe dom kan je zijn als volk?

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Sherlock zei:

Wat wel opvalt is dat de oversterfte iedere keer weer gaat toenemen als ze weer eens beginnen met een booster. Ze begonnen in week 10 van dit jaar met boosterprikken voor mensen boven de 60 en de week daarna begint de oversterfte opnieuw. 

Hoe dom kan je zijn als volk?

Iedereen heeft een mobiel op zak maar niemand gebruikt dat ding om informatie op te zoeken. Nu kan het nog maar in de toekomst zit overal zoveel censuur op dat je alleen nog in regenboog gekleude pagina's kan bezoeken.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Tamme zei:

Cijfers van  israel en ijsland en gibraltar en andorra moeten niet toch wel klaar zijn,dat is data die makkelijker te verwerken is omdat de bevolking niet zo groot is maar wel bijna 100% gevaxt

Nederland houdt het feit of mensen die sterven wel of niet zijn gevaccineerd geheim. Dus niemand bij ons zal ooit weten waardoor die oversterfte gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is voor velen van hen een brug te ver om toe te geven dat het aan de spuit te danken is, ik denk dat ik het van hen een beetje begrijp, als zij het toegeven kunnen zij in een zwart gat vallen, hun vertrouwen in  vadertje staat en en de medische wereld valt weg en een in hun ogen acceptabel alternatief daarvoor in de plaats hebben zij niet, want ook de complotsites zullen zij een  brug te ver vinden, zij voelen zich daar niet thuis, het heeft mij ook moeite gekost, het kan een lange tijd duren voordat zij daar een kader vinden waar zij mee om kunnen gaan.

 

 

 

 

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Antoon zei:

Het is voor velen van hen een brug te ver om toe te geven dat het aan de spuit te danken is, ik denk dat ik het van hen een beetje begrijp, als zij het toegeven kunnen zij in een zwart gat vallen, hun vertrouwen in  vadertje staat en en de medische wereld valt weg en een in hun ogen acceptabel alternatief daarvoor in de plaats hebben zij niet, want ook de complotsites zullen zij een  brug te ver vinden, zij voelen zich daar niet thuis, het heeft mij ook moeite gekost, het kan een lange tijd duren voordat zij daar een kader vinden waar zij mee om kunnen gaan.

Een hele goede observatie denk ik.
Complotsites gaan soms ook een brug te ver en ik denk persoonlijk dat de ware reden er niet genoemd wordt. Namelijk een wereld die uiteindelijk op een situatie afstevent die niet vol te houden is. Het begrip useless eater is niet voor niets bedacht. Als er niet genoeg is voor iedereen, dan gaan de rijkeren de armere mensen daar vanzelf van beschuldigen.
Of het klopt weet ik niet, maar in 1800 was de wereldbevolking blijkbaar 1 miljard mensen. Als elite wil je dat ook zo laag mogelijk houden lijkt me.
Er worden al langere tijd pogingen gedaan om de omvang van de wereldbevolking kleiner te krijgen, maar de laatste paar jaar is het wel heel agressief. Lijkt mij dat je dat alleen op die manier doet als je echt op het punt staat in grote problemen te komen en er een sterke urgentie is om dit zo te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Pieter65 zei:

Waarmee gaan complotsites in bovenstaand onderwerp een brug te ver? Wat ik zie zijn toch wel goed onderbouwde verhalen, iets dat je in de mainsreampublicaties niet tegen komt, want die vinden dat zij daarvan zijn vrijgesteld. 

Het is niet per se dat ze een brug te ver gaan wat betreft of het wel of niet klopt. Hoewel ook vaak toch moeilijk na te gaan wat betreft de details. Het is een brug te ver voor hoe de meeste mensen over de maatschappij denken. Lieve mensjes zeg maar die nooit zouden kunnen begrijpen dat een overheid misbruik van hen maakt.

Wat betreft inhoud over de elite erachter vind ik persoonlijk Niburu te kort door de bocht en niet volledig. De lijst van rijke families is veel groter dan daar wordt gesteld. Voor meer informatie daarover zou je de website www.mileswmathis.com eens kunnen doorspitten. Veel artikelen die het allemaal tot in de kleinste details uit de doeken doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Carver zei:

De lijst van rijke families is veel groter dan daar wordt gesteld.

Ja, dat kan zijn, maar wat ik wel altijd mooi vindt is dat blijkt dat ook al die families zijn geïnfiltreerd of hun werkelijke afkomst verbergen. Zo doet men altijd voorkomen dat de Rockefeller familie Amerikaans is, maar dat zijn ze helemaal niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Op 16-9-2022 om 12:05, Flieko zei:

Ik zit nu een kwartier te werken en alweer de tweede ambulance die met gierende sirenes voorbij komt.

Zal wel toeval zijn dat er ook op zaterdagmorgen zoveel mensen afgevoerd moeten worden naar het ziekenhuis. Vroeger een paar ambulances per dag die langskwamen, nu een paar per uur, dag in dag uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
9 uur geleden, Tamme zei:

Kan ook toeval zijn

Nee, met dat soort cijfers is er één ding dat je kunt uitsluiten en dat is toeval.

Als op een kruispunt ieder jaar gemiddeld overal in het land 10 ongelukken plaatsvinden en en ineens stijgt het aantal ongelukken per kruispunt naar 12, dan is dat absoluut geen toeval meer. Dan zijn of de voertuigen sneller, geworden of ze hebben overal de verkeerslichten weg gehaald, maar er is gegarandeerd een oorzaak van die onverwachte stijging. En dat zeker als dit door het hele land gebeurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...