Ga naar inhoud

Stop nou eens een keer met het misleiden van mensen


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik begin zo langzamerhand kotsmisselijk te worden van de manier waarop kranten hun berichtgeving doen. We weten allemaal dat de pandemie weg is dus wat voor zin heeft het om continue mensen te testen.

Maar, als je dat doet, ga die mensen die toevallig positief testen geen coronapatietnen noemen want dat zijn het niet.

En toch doen ze dat keer op keer en komen dan met een grote kop dat het aantal coronapatiënten in ziekenhuizen zijn toegenomen. Dat zijn gewoon keiharde leugens en dat weten ze zelf ook, want aan het eind komt er altijd deze zin:

Het LCPS maakt geen onderscheid tussen mensen die vanwege hun coronabesmetting in het ziekenhuis moeten worden opgenomen en mensen die voor iets anders in het ziekenhuis liggen, maar toevallig ook corona blijken te hebben.

Het is misleiding, het is volksverlakkerij en dat durft zichzelf journalist te noemen. Ik zou mij doodschamen als ik dat soort leugens moest schrijven voor mijn baas.

https://www.ad.nl/gezond/aantal-coronapatienten-in-ziekenhuizen-opnieuw-gestegen~af507c99/

 

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik begin zo langzamerhand kotsmisselijk te worden van de manier waarop kranten hun berichtgeving doen. We weten allemaal dat de pandemie weg is dus wat voor zin heeft het om continue mensen te testen.

Maar, als je dat doet, ga die mensen die toevallig positief testen geen coronapatietnen noemen want dat zijn het niet.

En toch doen ze dat keer op keer en komen dan met een grote kop dat het aantal coronapatiënten in ziekenhuizen zijn toegenomen. Dat zijn gewoon keiharde leugens en dat weten ze zelf ook, want aan het eind komt er altijd deze zin:

Het LCPS maakt geen onderscheid tussen mensen die vanwege hun coronabesmetting in het ziekenhuis moeten worden opgenomen en mensen die voor iets anders in het ziekenhuis liggen, maar toevallig ook corona blijken te hebben.

Het is misleiding, het is volksverlakkerij en dat durft zichzelf journalist te noemen. Ik zou mij doodschamen als ik dat soort leugens moest schrijven voor mijn baas.

https://www.ad.nl/gezond/aantal-coronapatienten-in-ziekenhuizen-opnieuw-gestegen~af507c99/

Gewoon doen wat je baas je opdraag anders vlieg je er uit je bent al duur genoeg  hup hup aan het werk.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Flieko zei:

Ja echt niet normaal die propaganda... Als je het mij vraagt: die vaccinaties dienen een ander doel dan word beweert. Mischien is het wel om mensen te castreren in een 5 jaar periode zoals verteld word in de film: utopia

Dat is helemaal niet zover gezocht. Bill Gates loopt al jaren te verkondigen dat er veel te veel mensen op deze wereld zijn. Wat het doel ook moge zijn van die vaccinaties, ze zijn er niet om mensen te helpen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat is helemaal niet zover gezocht. Bill Gates loopt al jaren te verkondigen dat er veel te veel mensen op deze wereld zijn. Wat het doel ook moge zijn van die vaccinaties, ze zijn er niet om mensen te helpen.

Je moet eens zien op reddit hoe bijna iedereen praat over mensen die niet zijn gevaccineerd. Dat is gewoon eng. De nieuwe generatie is compleet gehersenspoeld... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Sherlock zei:

Je bedoelt op een negatieve manier? Zoals wappies?

Jep maar nog veel negatiever dan dat door. Velen zijn ermee eens dat de wappies zich niet mogen voortplanten en geen recht op bestaan hebben. Ik heb ff gelezen en daarna alle notificaties voor die subreddit uit gezet en verwijdert. Werd er werkelijk niet goed van

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Flieko zei:

Jep maar nog veel negatiever dan dat door. Velen zijn ermee eens dat de wappies zich niet mogen voortplanten en geen recht op bestaan hebben. Ik heb ff gelezen en daarna alle notificaties voor die subreddit uit gezet en verwijdert. Werd er werkelijk niet goed van

Wat ik niet begrijp is waarom die lui zich nu nog zo druk maken. De pandemie is voorbij, niemand wordt nog ziek dus wat maakt het uit of iemand is gevaccineerd of niet. 

Feit is dat de wereld er nu niet bepaald mooier op wordt, iedereen vliegt elkaar bij het minste of geringste in de haren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Sherlock zei:

Wat ik niet begrijp is waarom die lui zich nu nog zo druk maken. De pandemie is voorbij, niemand wordt nog ziek dus wat maakt het uit of iemand is gevaccineerd of niet. 

Feit is dat de wereld er nu niet bepaald mooier op wordt, iedereen vliegt elkaar bij het minste of geringste in de haren.

Geld Sherlock geld er valt nog geld te verdienen met de pandemie die nu praktisch voorbij is. Zo gauw als er niets meer te verdienen valt hoor je  en zie je ze niet meer.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Geld Sherlock geld er valt nog geld te verdienen met de pandemie die nu praktisch voorbij is. Zo gauw als er niets meer te verdienen valt hoor je  en zie je ze niet meer.

Ja dat begrijp ik, maar wat ik niet begrijp is dat gewone mensen op het Reddit forum zich zo druk maken over ongevaccineerde mensen. Die hebben daar geen enkel belang bij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sherlock zei:

Ja dat begrijp ik, maar wat ik niet begrijp is dat gewone mensen op het Reddit forum zich zo druk maken over ongevaccineerde mensen. Die hebben daar geen enkel belang bij.

Reddit daar kom ik nooit dus weet dat niet,maar ik neem het aan wat je zegt.Het is ook raar dat  mensen daar zich zo druk over maken,en inderdaad belang hebben ze er  niet mee,wellicht om te rellen en misschien verveling wie zal het zeggen;maar vreemd is het wel.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, NivKing zei:

Reddit = "Big Tech"

probeer daar maar eens iets te posten zoals de docu "Who is hunter biden" of "Ukraine on Fire" van Oliver Stone.

Wedden dat je account binnen 24 uur weg is?

En zo niet dan zetten ze de AI trollen bots op je nek en gaan ze je "Gang-stalken"

kortom om dat Reddit forum is een gekken forum en forum voor idioten, is natuurlijk niet erg alle idioten bij elkaar op een forum,blijven anderen forums en ons forum hier verschoond van al die gekken.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...