Ga naar inhoud

Creation of the universe


Joshua

Aanbevolen berichten

 

God operates from another dimension. As he spoke, he created: Time, space and matter.
If there was no time, when did the universe start?
If there was no space, where did the universe start?
If there was no matter, what would be created or in your religion "explode"?


It is impossible that the universe created itself with all these laws in place
The evidence of God is right infront of you, look to the absurd complexity of even one skin cell, now imagine how this cell works together with billions of other cells so you can have this expierence of life in this dimension

There is lots of proof of inteligent design but there's none for the religion called evolution theory

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Flieko zei:

God operates from another dimension. As he spoke, he created: Time, space and matter.
If there was no time, when did the universe start?
If there was no space, where did the universe start?
If there was no matter, what would be created or in your religion "explode"?


It is impossible that the universe created itself with all these laws in place
The evidence of God is right infront of you, look to the absurd complexity of even one skin cell, now imagine how this cell works together with billions of other cells so you can have this expierence of life in this dimension

There is lots of proof of inteligent design but there's none for the religion called evolution theory

Interessante filosofie.

Wat ik mij altijd afvraag is waarom altijd wordt aangenomen dat God mannelijk is. Het is altijd hij dit en hij dat. Waarom zou God geen vrouw kunnen zijn?

Iemand enig idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Wat denk je zelf???

Wat ik denk dat je niet aan God moet denken in termen van man of vrouw. God afbeelden als man is sowieso een belediging voor alle vrouwen op deze aarde en daarmee laat je ook gelijk zien dat God heel beperkt is.

God staat ver boven aardse begrippen zoals man en vrouw, dat is wat ik denk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bron van de tekst is Kent Hovind uiteraard 🙂

A trinity of trinities.

God is een man omdat Hij de Vader is en de Bijbel van begin tot einde over God in de mannelijke term spreekt. Waar het concreet op neerkomt in een notendop: Het is een patriarchaat. Een goede beschermende hand moet van de man uit komen. We vragen vrouwen niet onze oorlogen te strijden, maar laten dit aan de mannen over. We vragen vrouwen niet om zich ongerust over goederen of geld te maken, maar voorzien. 

Het is God de Vader en moeder aarde, en de aarde is onze Vader Zijn voetbank 🙂

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat God vele malen meer omvat dan wat onze zeer beperkte zintuigen kunnen waarnemen.

Om een geslacht aan God te hangen voelt voor mij niet goed. Te beperkend.

Laat ik er een zintuig tussen uit plukken.

Het Licht.

Wij mensen zien maar 0,0005% van al het licht.

 

 

lightspectrum.png

  • Like 3
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

God is oneindig. Gods oneindigheid betekent veel meer dan dat Hij altijd aanwezig is. Zijn wijsheid, macht, liefde, goedheid en barmhartigheid zijn allemaal onbegrensd. Sterker nog, God is op alle denkbare gebieden onmeetbaar, grenzeloos en eindeloos. Hij is voor eeuwig aanwezig, waar en wanneer we ook kijken.

  • Like 3

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, NivKing zei:

Ik denk dat God vele malen meer omvat dan wat onze zeer beperkte zintuigen kunnen waarnemen.

Om een geslacht aan God te hangen voelt voor mij niet goed. Te beperkend.

Laat ik er een zintuig tussen uit plukken.

Het Licht.

Wij mensen zien maar 0,0005% van al het licht.

lightspectrum.png

Absoluut mee eens.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Fundamenteel zei:

De Heilige Geest spreekt:

Waarom God de Vader? Jezus was het perfecte evenbeeld van God en Hij was een man.

Ik vind dat wel een beetje erg kort door de bocht. Als een God een man zou zijn, dan impliceert dat ook dat mannen 'beter' zouden zijn dan vrouwen, want God is immers een man. En dat kan nooit de bedoeling van God zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, AnnaB zei:

Ik vind dat wel een beetje erg kort door de bocht. Als een God een man zou zijn, dan impliceert dat ook dat mannen 'beter' zouden zijn dan vrouwen, want God is immers een man. En dat kan nooit de bedoeling van God zijn geweest.

Wat leert de Bijbel? Dat is Gods Woord volgens mij. Iedere pronoun over God van begin tot einde spreekt over God als man. Jezus was een man en het perfecte evenbeeld van God onze Vader.

Dat is niet ik die zo door de bocht ga, maar wat er geschreven staat.

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat vooral vrouwen altijd beginnen over het geslacht van God. Dit dood niet alleen het gesprek maar weerhoudt mensen er ook van om van Jezus te leren 

De duivel wrijft van vreugde in zijn handen als hij ons dit soort tot niets leidende politiek correcte discussies ziet voeren 

Goed bezig mensen vooral zo doorgaan. Dan halen we het nooit (kennis, vergeving, verlossing, liefde en hoop)

aangepast door Flieko
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Flieko zei:

Jammer dat vooral vrouwen altijd beginnen over het geslacht van God. Dit dood niet alleen het gesprek maar weerhoudt mensen er ook van om van Jezus te leren 

De duivel wrijft van vreugde in zijn handen als hij ons dit soort tot niets leidende politiek correcte discussies ziet voeren 

Goed bezig mensen vooral zo doorgaan. Dan komen halen we het nooit (kennis, vergeving, verlossing en hoop)

Scherp gezien,het gaat om bevrijding en eeuwig behoudenis.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Flieko zei:

Jammer dat vooral vrouwen altijd beginnen over het geslacht van God. Dit dood niet alleen het gesprek maar weerhoudt mensen er ook van om van Jezus te leren 

De duivel wrijft van vreugde in zijn handen als hij ons dit soort tot niets leidende politiek correcte discussies ziet voeren 

Goed bezig mensen vooral zo doorgaan. Dan halen we het nooit (kennis, vergeving, verlossing, liefde en hoop)

Men wordt daartoe aangezet door de vijand, die een androgene geest is.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Flieko zei:

Bedankt voor de video, heel mooi

Graag gedaan. Charles Lawson en Charles Stanley posten hun wekelijkse diensten via youtube. Door hen op te volgen schoot mijn boom echt wortel.

Charles Stanley - https://m.youtube.com/channel/UCXL6kvDyoQpvtaeafC4pLyg

Charles Lawson - https://m.youtube.com/channel/UCL2vG9wSyB40UCvO-vFy-6w

Keep the faith. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...