Ga naar inhoud

Je mag het natuurlijk niet zeggen, maar soms denk ik....


Pieter65

Aanbevolen berichten

Als ik zo het volgende bericht zie, dan verlang ik onwillekeurig toch wel weer terug naar de tijd toen geluk heel gewoon was en vrouwen gewoon voor hun gezin zorgden.

keuken.jpg

Deze domme doos krijgt het voor elkaar om zich bijna kapot te laten schieten in Oekraïne, terwijl ze 3 kinderen heeft om voor te zorgen. Ik heb er geen woorden voor.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als die mannen die zogenaamd in het verzet zaten wat in Nederland niks voor stelde waren dan mannen met een gezin ,hun eerste taak is in oorlogstijd hun gezin te beschermen en niet de held uit te hangen,net zo met die trut uit Dordrecht met drie kinderen......................... tja spoort niet ,een slechte moeder een goede moeder blijf bij haar kinderen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag mij af hoe die kinderen zich voelen met een moeder die liever als kanonnenvoer naar een ander land gaat dan voor er voor hen te zijn. Ik zou het me nog voor kunnen stellen als ze zou gaan als verpleegster of zoiets, maar niet om je vrijwillig aan te bieden als slachtoffer van een stel psychopaten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...