Ga naar inhoud

Bewijs VAIDS


Joshua

Aanbevolen berichten

42 minuten geleden, Flieko zei:

Op niburu.co svhrijven zij regelmatig over VAIDS maar ik heb nog geen bewijs gezien. Heeft iemand enig bewijs voor deze ziekte? En dan niet een video van een één of andere alternatieve arts zonder opleiding

Mee eens, ik lees er veel over maar het bewijs is flinter dun.
Dat is anders met het hartfalen, daar is bewijs genoeg voor iig.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Flieko zei:

Op niburu.co svhrijven zij regelmatig over VAIDS maar ik heb nog geen bewijs gezien. Heeft iemand enig bewijs voor deze ziekte? En dan niet een video van een één of andere alternatieve arts zonder opleiding

Ik volg dit al een hele tijd. Bewijs zal je natuurlijk niet vinden in de normale medische wereld, dit omdat het officieel niet bestaat. Sterker nog, ze doen er alles aan om dit in de doofpot te houden.

Je zult dus ook in die zin geen enkel bewijs vinden. Wat je wel vindt zijn verhalen van artsen die zelf onderzoek doen en tot de conclusie komen dat de cellen van het immuunsysteem bij driedubbel gevaccineerde mensen zijn verdwenen.

Je hebt ook Nobelprijswinner Luc Montangnier die vlak voor zijn dood mensen die meerdere keren zijn gevaccineerd adviseerde om zich te laten testen op AIDS.

Je hebt wel mensen zoals Dr. Rayon Cole die directeur is van een grote medische kliniek in Amerika die zegt dat hij een enorme onverklaarbare toename ziet van exploderende kankergevallen. Deze arts is ook patholoog en heeft zelf onderzoek gedaan naar immuuncellen.

Je hebt nog steeds in ons land ook periodes met onverklaarbare oversterfte, mensen die niet zijn doodgegaan aan corona.

Ondanks het feit dat omicron helemaal niet gevaarlijk is zijn er enorm veel mensen ziek, abnormaal veel mensen. 

Ik lees dit net bij het RIVM:

De boosterprik zorgt ervoor dat je lichaam in korte tijd veel antistoffen bijmaakt. Dat is nodig, want het afweersysteem dat je hebt opgebouwd door de basisvaccinatie herkent de variant Omikron minder goed. Omikron kan daardoor gemakkelijker lichaamscellen besmetten. 
Dankzij de booster krijg je weer meer antistoffen en is je afweersysteem wél in staat om Omikron te herkennen en besmetting te voorkomen. 

Dit is klinkklare onzin wat daar staat. De vaccins die worden gebruikt zijn precies hetzelfde als de originele. Hoe kan die in hemelsnaam een variant herkennen die meer dan een jaar later verschijnt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, NivKing zei:

Mee eens, ik lees er veel over maar het bewijs is flinter dun.
Dat is anders met het hartfalen, daar is bewijs genoeg voor iig.

Ik heb dat artikel ook gelezen, maar ook artikelen daarvoor en daar staat dat uit diverse onderzoeken in verschillende landen is gebleken dat de werking van het immuunsysteem sterk terug loopt na de boosterprik.

Dit gebeurt er bijvoorbeeld in Canada.

Het zijn daar ook voornamelijk de gevaccineerden die doodgaan aan corona:

c2.png

En het immuunsysteem van mensen met een booster schijnt helemaal slecht te werken:

c3.png

Wat ik zelf zie in mijn omgeving is dat gevaccineerde mensen toch wel opvallend vaak ziek zijn, maar ja dat zegt niets, want het is niet wetenschappelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Internet en tv zijn onder massa censuur gekomen. We vinden alzo enkel nog terug wat binnen die gecorrumpeerde politici hun lijnen past.

Wie censuur nodig heeft verliest automatisch geloofwaardigheid. Ik geloof dus dat VAIDS in een aantal gevallen best mogelijk kan zijn. Maar weten doe ik het niet. Door het censuur, flauwe msm tv e.d. overweeg ik zelfs het beide af te sluiten. Betalen voor propaganda die me doodergert mag niet de bedoeling zijn.

  • Bedankt 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet wel een beetje lachen om deze draad met al die artsen van de koude grond.

Tja als er leegte is  is en koude n het hart vul je dat met  medische gekte wat voort komt uit de krochten van de geest.

 

Nu eerst maar is de overtuigende bewijzen ,zal wel  weer muis en muisstil blijven.

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevaccineerde mensen krijgen te maken met een soort permanent gebrek aan zuurstof wat ook niet helpt. 

Allemaal hebben ze last van klontering, waardoor de cellen niet meer voldoende zuurstof kunnen bevatten.

Zo ziet het bloed van een ongevaccineerd iemand eruit:

bloed1.png

En zo ziet het bloed  van een gevaccineerd iemand er uit. De normale losse structuur is verdwenen.

bloed2.png

Als je wilt zien hoe ze die testen uitvoeren, dan kan je dat hier doen:

https://www.bitchute.com/video/U31atHbZaoiw/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Nou nog het medisch wetenschappelijk bewijs!!!

Dat zal je nooit en te nimmer zien, want 90 procent van de wetenschappers wordt betaald door de farmaceutische industrie, die andere 10 procent heeft en krijgt ook geen geld voor dure wetenschappelijke onderzoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Lydia zei:

https://dissident.one/2022/02/23/28399/

In dit artikel wordt geclaimd dat ze het bewijs hebben dat het immuunsysteem na vaccinatie steeds meer achteruit gaat, zodat AIDS wordt veroorzaakt.

Daar staan dezelfde statistieken als die Anna hierboven heeft geplaatst. Het zijn inderdaad heel sterke aanwijzingen, maar zal uiteraard niet worden geaccepteerd als wetenschappelijk bewijs. Het beste waar je dan op kunt hopen is dat men zegt dat er een onderzoek zal worden ingesteld waar vervolgens helemaal niets meer uit komt.

Net zoals het CBS dat een onderzoek zou instellen naar de onverklaarbare oversterfte vorig jaar, maar waar tot op de dag van vandaag niets is uitgekomen. Ze doen dat op een heel gunstig moment voor hen, zoals midden in de zomervakantie als niemand kijkt en komen dan met een nietszeggend verhaal waar je het woord 'vaccinatie' niet zult tegenkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Daar staan dezelfde statistieken als die Anna hierboven heeft geplaatst. Het zijn inderdaad heel sterke aanwijzingen, maar zal uiteraard niet worden geaccepteerd als wetenschappelijk bewijs. Het beste waar je dan op kunt hopen is dat men zegt dat er een onderzoek zal worden ingesteld waar vervolgens helemaal niets meer uit komt.

Net zoals het CBS dat een onderzoek zou instellen naar de onverklaarbare oversterfte vorig jaar, maar waar tot op de dag van vandaag niets is uitgekomen. Ze doen dat op een heel gunstig moment voor hen, zoals midden in de zomervakantie als niemand kijkt en komen dan met een nietszeggend verhaal waar je het woord 'vaccinatie' niet zult tegenkomen.

Quote

Wijnhaven%204_4.jpg

Het beste is om het is te vragen aan deze geleerde geneesheren,hoe het zit,ze weten het wel en de forumleden hier zijn dan op de hoogte van de echte waarheid is deze.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Het beste is om het is te vragen aan deze geleerde geneesheren,hoe het zit,ze weten het wel en de forumleden hier zijn dan op de hoogte van de echte waarheid is deze.

De echte waarheid zie je als je je ogen goed de kost geeft.

Zoals van de week bij een wielerwedstrijd waarbij een enorm aantal mensen uitviel en ook een paar neervielen met hartproblemen geloof ik.

Hier weer zo'n vreemd iets. Is nooit eerder voorgekomen: 15 spelers die uitvallen bij één tennis toernooi. En nee, het is geen wetenschappelijk bewijs, maar wel heel bizar, zeker als je al die gevallen bij elkaar optelt.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...