Ga naar inhoud

Waarom verwijdert Rutte iedere dag bijna alle berichten van zijn telefoon?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Soms zie je van die berichten waarvan je weet dat ze stinken.

Zo'n bericht staat er nu in de Telegraaf waar ze het volgende schrijven:

 Minister-president Mark Rutte wiste jarenlang stelselmatig sms’jes van zijn oude telefoon om opslagruimte te besparen. Berichten waarvan hij zelf vond dat ze „relevant waren voor de bestuurlijke besluitvorming”, stuurde hij door naar zijn ambtenaren, die ervoor zorgden dat deze wel werden bewaard.

 Minister-president Mark Rutte wiste jarenlang stelselmatig sms’jes van zijn oude telefoon om opslagruimte te besparen. Berichten waarvan hij zelf vond dat ze „relevant waren voor de bestuurlijke besluitvorming”, stuurde hij door naar zijn ambtenaren, die ervoor zorgden dat deze wel werden bewaard.

Is er werkelijk iemand die dit gelooft? Een man die al 12 jaar premier is en toch gewoon zomaar alle berichten weg poetst?

Ik geloof er geen woord van. Hij doet dit zodat hij later weer kan claimen dat hij er geen actieve herinnering aan heeft.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Pieter65 zei:

Soms zie je van die berichten waarvan je weet dat ze stinken.

Zo'n bericht staat er nu in de Telegraaf waar ze het volgende schrijven:

 Minister-president Mark Rutte wiste jarenlang stelselmatig sms’jes van zijn oude telefoon om opslagruimte te besparen. Berichten waarvan hij zelf vond dat ze „relevant waren voor de bestuurlijke besluitvorming”, stuurde hij door naar zijn ambtenaren, die ervoor zorgden dat deze wel werden bewaard.

 Minister-president Mark Rutte wiste jarenlang stelselmatig sms’jes van zijn oude telefoon om opslagruimte te besparen. Berichten waarvan hij zelf vond dat ze „relevant waren voor de bestuurlijke besluitvorming”, stuurde hij door naar zijn ambtenaren, die ervoor zorgden dat deze wel werden bewaard.

Is er werkelijk iemand die dit gelooft? Een man die al 12 jaar premier is en toch gewoon zomaar alle berichten weg poetst?

Ik geloof er geen woord van. Hij doet dit zodat hij later weer kan claimen dat hij er geen actieve herinnering aan heeft.

Haha, ik vind dit weer typisch iets voor Rutte. Hij doet mij denken aan een gladde aal die overal doorheen weet te glibberen en die nooit ergens echt verantwoording voor hoeft te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op dit moment wordt daarover gedebatteerd in de Kamer, ze noemen het Nokia gate.

Dit zal wel weer het grootste deel van de dag in beslag nemen, waarna onze gladde aal beterschap belooft en er wederom een dag kostbare tijd is verspild die beter gebruikt had kunnen worden in het opsporen van de vermiste kinderen in het toeslagenschandaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat dit nu weer plaatvindt,dat die gladjanus maar zijn gang gaat verbaas mij niet;wanneer houden ze is op met zeuren in dit nep parlement en deze regering die er een puinhoop van maken al jaren lang naar huis sturen en nieuwe verkiezingen uit schrijven.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...