Ga naar inhoud

En alweer een vliegtuig neergestort


Pieter65

Aanbevolen berichten

Weer zo'n vreemd ongeluk gisteren in de buurt van Rotterdam. 

In het Calandkanaal in de haven van Rotterdam is een vliegtuigje gecrasht. Er waren twee personen aan boord, zij hebben de ramp niet overleefd. Hun lichamen zijn nog altijd niet gevonden.

Het vreemde is dat niemand schijnt te weten om welk toestel het gaat. Het zou vertrokken zijn uit noord Duitsland en onderweg zijn naar Frankijk.

Ze hebben een deel van de registratie gevonden op een stuk van het vliegtuig, maar kunnen dat niet thuisbrengen.

Dit is het zoveelste onverklaarbare vliegtuigongeluk, maar niemand mag het woord vaccin noemen, want dat staat gelijk aan heiligschennis.

https://www.ad.nl/binnenland/vliegtuig-met-twee-personen-gecrasht-in-haven-rotterdam-zoektocht-naar-lichamen-gaat-door~a41e1214/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Weer zo'n vreemd ongeluk gisteren in de buurt van Rotterdam. 

In het Calandkanaal in de haven van Rotterdam is een vliegtuigje gecrasht. Er waren twee personen aan boord, zij hebben de ramp niet overleefd. Hun lichamen zijn nog altijd niet gevonden.

Het vreemde is dat niemand schijnt te weten om welk toestel het gaat. Het zou vertrokken zijn uit noord Duitsland en onderweg zijn naar Frankijk.

Ze hebben een deel van de registratie gevonden op een stuk van het vliegtuig, maar kunnen dat niet thuisbrengen.

Dit is het zoveelste onverklaarbare vliegtuigongeluk, maar niemand mag het woord vaccin noemen, want dat staat gelijk aan heiligschennis.

https://www.ad.nl/binnenland/vliegtuig-met-twee-personen-gecrasht-in-haven-rotterdam-zoektocht-naar-lichamen-gaat-door~a41e1214/

Welneen gewoon nepnieuws waar jij mee  komt,hou daar is mee op.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Antoon zei:

Ik geef het op, gisteren nog met schoonfamilie over gehad, zij willen geen kwaad woord over de spuit horen en wuiven bewijs en argument van de hand. Zij doen hun oren toe

Maar wie zegt nu dat dat ongeluk door de spuit komt,dat is nog maar de vraag.sommigen op dit forum zijn net zo erg als de linkse gekken.Alles wat er nu gebeurd komt door de spuit hou is op zeg en gebruik je gezonde verstand.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Maar wie zegt nu dat dat ongeluk door de spuit komt,dat is nog maar de vraag.sommigen op dit forum zijn net zo erg als de linkse gekken.Alles wat er nu gebeurd komt door de spuit hou is op zeg en gebruik je gezonde verstand.

Ja precies. Als piloot die jarenlang vanaf vliegveld Rotterdam heeft gevlogen kan ik je verzekeren dat hier iets vreemds aan de hand is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Maar wie zegt nu dat dat ongeluk door de spuit komt,dat is nog maar de vraag.sommigen op dit forum zijn net zo erg als de linkse gekken.Alles wat er nu gebeurd komt door de spuit hou is op zeg en gebruik je gezonde verstand.

Als je vraagtekens zet bij een vreemd ongeluk, dan ben je een linkse gek. Dat is knap beredeneerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sherlock zei:

Ja precies. Als piloot die jarenlang vanaf vliegveld Rotterdam heeft gevlogen kan ik je verzekeren dat hier iets vreemds aan de hand is.

Heerlijk die complotdenkers die zich laten leiden door angsten, als je iets vergeten ben bij de Super en je moet terug komt dat dan door de spuit al heb je  je niet laten prikken mag ik aan nemen.Denk is zelf na man dat zou ik van jou toch wel mogen verwachten.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Heerlijk die complotdenkers die zich laten leiden door angsten, als je iets vergeten ben bij de Super en je moet terug komt dat dan door de spuit al heb je  je niet laten prikken mag ik aan nemen.Denk is zelf na man dat zou ik van jou toch wel mogen verwachten.

Jij lijdt aan cognitieve dissonantie. Alles wat niet in je (geloofs)wereld past moet je afbranden. Jij hebt die zekerheid nodig omdat anders je hele wereld in elkaar zou storten. Stel je voor dat die dingen eens waar zouden zijn? Too much to handle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Jij lijdt aan cognitieve dissonantie. Alles wat niet in je (geloofs)wereld past moet je afbranden. Jij hebt die zekerheid nodig omdat anders je hele wereld in elkaar zou storten. Stel je voor dat die dingen eens waar zouden zijn? Too much to handle.

Dat je je frustratie van je zwaar christelijke opvoeding nog niet verwerkt heb blijkt wel  weer,en van mijn geloofswereld en hoe ik denk daar weet jij niks van af dombo.geen dingen zeggen die je niet weet.

En wat is waar; kom met de bewijzen zo niet je bek houden.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Dat je je frustratie van je zwaar christelijke opvoeding nog niet verwerkt heb blijkt wel  weer,en van mijn geloofswereld en hoe ik denk daar weet jij niks van af dombo.geen dingen zeggen die je niet weet.

En wat is waar; kom met de bewijzen zo niet je bek houden.

Mensen die heel erg onzeker zijn, halen uit op de manier zoals jij nu doet. Ze worden dan ook vaak onbeschoft en grof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Sherlock zei:

Mensen die heel erg onzeker zijn, halen uit op de manier zoals jij nu doet. Ze worden dan ook vaak onbeschoft en grof.

Onzeker je zal zeker je zelf bedoelen LOL.Maar laat jij je maak leiden door complot theorie, je bent gewoon de evenknie van een linkse gek valt ook niet mee te praten,zo en ga nu maar lekker buiten spelen.

Ga is zelf nadenken.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Onzeker je zal zeker je zelf bedoelen LOL.Maar laat jij je maak leiden door complot theorie, je bent gewoon de evenknie van een linkse gek valt ook niet mee te praten,zo en ga nu maar lekker buiten spelen.

Ga is zelf nadenken.

Goed idee dat je buiten gaat spelen, dan kunnen grote mensen verder praten.

Want het is en blijft heel bijzonder dat niemand weet wie die mensen zijn aan boord van dat vliegtuig. Het was een internationale vlucht, dus vliegplan verplicht en dat vliegplan is nooit afgesloten omdat het toestel is gecrasht, dus dan moeten sowieso in Duitsland waar het plan was ingediend alle alarmbellen afgaan.

Maar, tot op dit moment heeft men geen idee wie er in dat toestel zaten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sherlock zei:

Goed idee dat je buiten gaat spelen, dan kunnen grote mensen verder praten.

Want het is en blijft heel bijzonder dat niemand weet wie die mensen zijn aan boord van dat vliegtuig. Het was een internationale vlucht, dus vliegplan verplicht en dat vliegplan is nooit afgesloten omdat het toestel is gecrasht, dus dan moeten sowieso in Duitsland waar het plan was ingediend alle alarmbellen afgaan.

Maar, tot op dit moment heeft men geen idee wie er in dat toestel zaten. 

Het is inderdaad dat je lekker buiten gaat spelen jij zal het wel even vertellen hoe het zit met dat vliegtuig terwijl het onderzoek in volle gang is en je hebt er niks mee te maken ,wat een dombo ben je toch dat je het beter wil weten dan de deskundigen op dit gebied. Kan jij gen lid worden van de gekken partij Groen-links of D66. daar weten ze het ook allemaal zo goed.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sherlock zei:

Goed idee dat je buiten gaat spelen, dan kunnen grote mensen verder praten.

Want het is en blijft heel bijzonder dat niemand weet wie die mensen zijn aan boord van dat vliegtuig. Het was een internationale vlucht, dus vliegplan verplicht en dat vliegplan is nooit afgesloten omdat het toestel is gecrasht, dus dan moeten sowieso in Duitsland waar het plan was ingediend alle alarmbellen afgaan.

Maar, tot op dit moment heeft men geen idee wie er in dat toestel zaten. 

Ik hoorde net van iemand dat dit toestel ook niet te vinden is op Flightradar. Volgens deze persoon was het een toestel met een Spaanse registratie EC-ZAF

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Dat je je frustratie van je zwaar christelijke opvoeding nog niet verwerkt heb blijkt wel  weer,en van mijn geloofswereld en hoe ik denk daar weet jij niks van af dombo.geen dingen zeggen die je niet weet.

En wat is waar; kom met de bewijzen zo niet je bek houden.

 

Het is mij al vaker opgevallen hier op dit forum dat jij mensen die het niet met jou eens zijn op een ongelooflijke schofferende manier behandeld. Ik vind dat heel erg storend. 

Als je iets te zeggen hebt, kan je dat ook op een normale fatsoenlijke manier doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, AnnaB zei:

Het is mij al vaker opgevallen hier op dit forum dat jij mensen die het niet met jou eens zijn op een ongelooflijke schofferende manier behandeld. Ik vind dat heel erg storend. 

Als je iets te zeggen hebt, kan je dat ook op een normale fatsoenlijke manier doen.

Vervelend he dat ze met hun eigen wapen bestreden worden.het is heel eenvoudig doen ze normaal krijgen ze normaal  terug;men kan het krijgen hoe men het hebben wil.

En geen dingen zeggen die je niet kan weten of waar het bewijs nog niet van geleverd is,maar ja dombo,s doen dat ook hier jammer genoeg.

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Vervelend he dat ze met hun eigen wapen bestreden worden.het is heel eenvoudig doen ze normaal krijgen ze normaal  terug;men kan het krijgen hoe men het hebben wil.

En geen dingen zeggen die je niet kan weten of waar het bewijs nog niet van geleverd is,maar ja dombo,s doen dat ook hier jammer genoeg.

Ik zie dat je niet in gaat op hetgeen Anna zegt. Een zwaktebod. Je had ook kunnen zeggen: Ik zal mij voortaan wat netter gedragen en niet mensen onbeschoft behandelen als ik het niet met ze eens ben.

Even voor jouw begripsvorming. Verzekeringmaatschappijen weten maar al te goed dat het fenomeen zich voordoet waarbij mensen door plotselinge hartproblemen ongelukken veroorzaken. Dit zowel op de grond als in de lucht. Ze noemen dat in Amerika vaxxidents. Ongelukken veroorzaakt door de vaccins.

De hartproblemen ontstaan doordat het bloed van gevaccineerde mensen gaat klonteren zoals ze in meerdere onderzoeken hebben aangetoond.

Dit is het bloed van een ongevaccineerd iemand.

bloed1.png

En dit is het bloed van een gevaccineerd iemand. Je ziet de klontering. Die klontering zorgt ervoor dat het hart steeds harder moet werken om het stroperige bloed rond te pompen. Dit totdat één van de klonters de boel verstopt of het hart het begeeft.

bloed2.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Godenzoon zei:

Ik zie dat je niet in gaat op hetgeen Anna zegt. Een zwaktebod. Je had ook kunnen zeggen: Ik zal mij voortaan wat netter gedragen en niet mensen onbeschoft behandelen als ik het niet met ze eens ben.

Even voor jouw begripsvorming. Verzekeringmaatschappijen weten maar al te goed dat het fenomeen zich voordoet waarbij mensen door plotselinge hartproblemen ongelukken veroorzaken. Dit zowel op de grond als in de lucht. Ze noemen dat in Amerika vaxxidents. Ongelukken veroorzaakt door de vaccins.

De hartproblemen ontstaan doordat het bloed van gevaccineerde mensen gaat klonteren zoals ze in meerdere onderzoeken hebben aangetoond.

Dit is het bloed van een ongevaccineerd iemand.

bloed1.png

En dit is het bloed van een gevaccineerd iemand. Je ziet de klontering. Die klontering zorgt ervoor dat het hart steeds harder moet werken om het stroperige bloed rond te pompen. Dit totdat één van de klonters de boel verstopt of het hart het begeeft.

bloed2.png

Altijd leuk die plaatjes,niks nieuws onder de zon wat dat betreft.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Godenzoon zei:

Je hebt dom en je hebt oliedom, jij valt in de laatste categorie. Heb zelden zo'n arrogante kwast gezien.

Vervelend he dat er mensen zijn die niet zo stom zijn als jij,en alles niet zo maar aan nemen maar daar wetenschappelijk bewijs voor willen zien;nou morgen maar weer terug voor jou in de fabriek de lopende band ,zal je net kunnen behappen .

En wees op tijd anders wordt je baas boos.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Vervelend he dat er mensen zijn die niet zo stom zijn als jij,en alles niet zo maar aan nemen maar daar wetenschappelijk bewijs voor willen zien;nou morgen maar weer terug voor jou in de fabriek de lopende band ,zal je net kunnen behappen .

En wees op tijd anders wordt je baas boos.

Ga toch weg achterlijke kwal; je hebt hier nog nooit iets zinnigs neergezet, behalve andere mensen afzeiken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Godenzoon zei:

Ga toch weg achterlijke kwal; je hebt hier nog nooit iets zinnigs neergezet, behalve andere mensen afzeiken

Vervelend he de waarheid  en daar kan je niet tegen dan ga je maar schelden,je laat goed zien waar je van daan komt,uit de asociale krochten van de samenleving,hup hup nou naar je bedje want je baas wil hebben dat je fit ben voor je lange werkdag in de fabriek.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...