Ga naar inhoud

Niburu


Joshua

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden, Evert Jan zei:

AnnaB,

dat heb je goed begrepen! Maaarrr... in 2010 hoorde Desiree Lokers, terwijl zij zich in een 'grascirkel' bevond een stem in haar hoofd. Ze was met een groep in een weiland die grascirkelformatie aan het onderzoeken. De stem was in een totaal onbekende taal. De vertelde een soort versje... en dat versje heeft zij opgeschreven. Ze wilde het zelf vertalen maar dat lukte niet en een jaar later benaderde ze mij of ik het via mijn oertaal Kwando kon en wilde vertalen. Het was een versje van zeven regels in een onbekende taal, hoewel ik al wel twee keer een dergelijke taal had gelezen. Al uit de eerste regel kwam naar voren dat de tweede ster eerder komt dan de voorgaande keren. Hij zal ditmaal ook minder schade aanrichten. Ergens in 2006 of 2007 fietste ik van de Zutphen naar Brummen, mijn woonplaats. Ik verliet het Zutphense deel en reed het Brummense deel van de route in. Ik keek achterom en meende een wielrenner te ontwaren met een rode trui aan. Ik word niet graag ingehaald, dus sprak ik met me zelf af dat voor de volgende grote bocht, 300 meter verder, de wielrenner me niet mocht inhalen. Dus fietste ik als een bezetene. Ik nog maar eens om en zag tot mijn grote schrik de wielrenner dichterbij komen. Ik zette een tandje bij en keek nog maar eens om na een kleine 50 meter. Verdikkeme hij was nog dichterbij en de grote bocht moest ik veranderen in de rij bomen rechts en terwijl ik me concentreerde werd ik ingehaald door een oudere man op een snorfiets in een rood jack... en wist ik dat ik naar Hans Anders moest voor een nieuwe bril hahaha! en... besefte ik dat de 'rode man' een metafoor was voor de 'rode ster'. Hij zou eerder komen dan verwacht en terwijl dat alles gebeurde, in de seconden nadat ik was ingehaald, zag mannetjes met bezempjes de ijssport Curling bedrijven; zij veegden het ijs warm op0dat de Curling verder zou glijden en ik wist meteen... dat de rode ster RA eerder komt omdat de Galactische Federatie zijn baan geeffend heeft! Hij komt dus veel eerder dan in 2035! En gezien de regens en de stormen en de watervloeden durf ik te beweren dat het een kwestie is van maanden en hooguit een of twee jaren. Anderen op internet denken aan 2026 of 2027. Ik vrees dat hij eerder komt; mogelijk dit najaar of het komend voorjaar!

Met vriendelijke groet,

Evert Jan Poorterman.

Dank voor je uitgebreide antwoord.

Heb jij dan enig idee wat er gaat gebeuren. Ik bedoel wat zullen wij daarvan merken? Zal het leven nog gewoon doorgaan of valt alles weg zoals elektriciteit? Moeten wij bepaalde voorbereidingen treffen of heeft dat geen enkele zin? Hoe zal het leven eruit zien nadat dit alles is gebeurd?

Ik weet dat het veel vragen zijn en jij dat misschien ook niet weet, maar dat zijn wel dingen die zo door mijn hoofd schieten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Flieko zei:

En jij denkt dat gelovigen denken de goeden zijn?

Romans 3:23

For all have sinned and fall short of the glory of God. For everyone has sinned; we all fall short of God's glorious standard.

Wij beseffen dat we tekort schieten, om vergeving moeten vragen en proberen ons zelf te verbeteren met de hulp van God. Ik ben alles behalve goed en ik denk zelfs dat ik duisterder ben dan jou, maar dat weet ik niet

Ik ben blij om dat te horen. Als ik jullie soms zo bezig zie, dan ben ik geneigd te denken dat jullie menen de wijsheid in pacht te hebben.

Heb je er wel eens over gedacht om alles gewoon te laten gaan? Maak je hoofd helemaal leeg en dan zie je wel wat er komt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, AnnaB zei:

Ik ben blij om dat te horen. Als ik jullie soms zo bezig zie, dan ben ik geneigd te denken dat jullie menen de wijsheid in pacht te hebben.

Heb je er wel eens over gedacht om alles gewoon te laten gaan? Maak je hoofd helemaal leeg en dan zie je wel wat er komt. 

Maak je maar niet druk. Meestal gaan die discussies nergens over en gooi ik aas zoals ik eerder had toegegeven

Ik kan me niet laten gaan want dan ontspoor ik nog harder als een aantal jaar terug. Het was heel moeilijk om van de alcoholisme en andere zooi af te komen. Mijn hart is daar iets te duister voor, drank en drugs en trollen zitten erin gebrand. God heelt mijn hart, mijn verdriet en over obstacles te komen

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

AnnaB,

lees het boek Exodus en dan weet je het! De tien plagen die Egypte troffen. Geweldige natuurrampen, zoals ik al aangaf: aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, stormen, regens, toenames en 'stenenregens' uit de Hemel. Niet zo leuk een steen van enkele kilo's op je kop te krijgen. Alle moderne noviteiten zullen zwijgen: radio, televisie, telefoon, satellieten, vliegtuigen, internet, treinen, metro, bussen, auto's... we gaan drie eeuwen terug in de tijd. In de tijd van Mozes duurde het veertig jaren voordat de schade een beetje was hersteld! De planeet zal in chaos komen. De Natuur zal beschadigd worden. Dorpen en steden ook. Alles komt stil te liggen en de rampgebieden zullen zo talloos zijn dat hulp bieden geen haalbare kaart is. Ik ben al jaren geleden met het opbouwen van een voorraad begonnen. Die heb ik wellicht niet nodig omdat ik waarschijnlijk 'opgenomen' word. Ik wist op mijn 18e al dat ik in dit leven niet op deze planeet zou sterven. Latere dromen bevestigen dat min of meer. Als hier de pleuris los breekt, ben ik op Dek6 van een groot Galactisch Sterrenschip aan het pingpongen in de kantine hahaha! Je kunt alles van mij lezen op de website www.niburu.co (geen com). Ga naar de linkerkolom en klik in ONDERWERPEN. Klik vervolgens op de titel: 'Anunnaki'onze Goden'... en dan kom je op mijn pagina. Klik bij TOON (rechts) op ALLE en met een beetje moeite kun je alle 324 afleveringen volgen.

Met vriendelijke groet,

Evert Jan Poorterman.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Evert Jan zei:

AnnaB,

lees het boek Exodus en dan weet je het! De tien plagen die Egypte troffen. Geweldige natuurrampen, zoals ik al aangaf: aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, stormen, regens, toenames en 'stenenregens' uit de Hemel. Niet zo leuk een steen van enkele kilo's op je kop te krijgen. Alle moderne noviteiten zullen zwijgen: radio, televisie, telefoon, satellieten, vliegtuigen, internet, treinen, metro, bussen, auto's... we gaan drie eeuwen terug in de tijd. In de tijd van Mozes duurde het veertig jaren voordat de schade een beetje was hersteld! De planeet zal in chaos komen. De Natuur zal beschadigd worden. Dorpen en steden ook. Alles komt stil te liggen en de rampgebieden zullen zo talloos zijn dat hulp bieden geen haalbare kaart is. Ik ben al jaren geleden met het opbouwen van een voorraad begonnen. Die heb ik wellicht niet nodig omdat ik waarschijnlijk 'opgenomen' word. Ik wist op mijn 18e al dat ik in dit leven niet op deze planeet zou sterven. Latere dromen bevestigen dat min of meer. Als hier de pleuris los breekt, ben ik op Dek6 van een groot Galactisch Sterrenschip aan het pingpongen in de kantine hahaha! Je kunt alles van mij lezen op de website www.niburu.co (geen com). Ga naar de linkerkolom en klik in ONDERWERPEN. Klik vervolgens op de titel: 'Anunnaki'onze Goden'... en dan kom je op mijn pagina. Klik bij TOON (rechts) op ALLE en met een beetje moeite kun je alle 324 afleveringen volgen.

Met vriendelijke groet,

Evert Jan Poorterman.

Dit begrijp ik dus niet. Je pakt stukjes uit de bijbel, ook over de opname maar vermengt dat door UFO's en alles door elkaar. Het Jezus stuk laat je als een soort anti christ weg. En dat maakt niet uit maar waarom vermeng je het met stukjes uit de bijbel, waarom ben je de bijbel aan het herschrijven en niet de koran? 

Het is dat je het mooi kan brengen maar je doet niets meer dan de bijbel herschrijven

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Flieko zei:

Dit begrijp ik dus niet. Je pakt stukjes uit de bijbel, ook over de opname maar vermengt dat door UFO's en alles door elkaar. Het Jezus stuk laat je als een soort anti christ weg. En dat maakt niet uit maar waarom vermeng je het met stukjes uit de bijbel, waarom ben je de bijbel aan het herschrijven en niet de koran?

Alles wordt door elkaar gehaald  tja mag hoor maar je hebt er niets aan zo ook geen discussie mogelijk,laat maar weer zou ik zeggen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Alles wordt door elkaar gehaald  tja mag hoor maar je hebt er niets aan zo ook geen discussie mogelijk,laat maar weer zou ik zeggen.

Hij moet het natuurlijk zelf weten. Alleen kan ik niet echt bij de logica van dit. Alles van de bijbel zit erin tot aan de opname, maar Jezus word eruit gescheurd en vervangen door UFO's.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij moet het natuurlijk zelf weten. Alleen kan ik niet echt bij de logica van dit. Alles van de bijbel zit erin tot aan de opname, maar Jezus word eruit gescheurd en vervangen door UFO's. En omdat precies Jezus eruit is gescheurd zie ik hier duidelijk de anti-christ aan het werk.

Evert Jan, de goeie man dat het is en graag mensen wil helpen stelt zich open voor de andere wereld terwijl hij dit soort dingen typt, en dat weet hij ook. En het feit dat alles uit de bijbel erin zit met een mengelmoes aan andere goden maar Jezus word weggelaten en word vervangen door UFO's laat mij duidelijk zien waarmee hij in contact is

Dat fundamenteel dit niet ziet, boos word en verdedigd maar wel andere extreme meningen heeft vind ik al helemaal bizar

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Evert Jan zei:

AnnaB,

lees het boek Exodus en dan weet je het! De tien plagen die Egypte troffen. Geweldige natuurrampen, zoals ik al aangaf: aardbevingen, vulkaanuitbarstingen, stormen, regens, toenames en 'stenenregens' uit de Hemel. Niet zo leuk een steen van enkele kilo's op je kop te krijgen. Alle moderne noviteiten zullen zwijgen: radio, televisie, telefoon, satellieten, vliegtuigen, internet, treinen, metro, bussen, auto's... we gaan drie eeuwen terug in de tijd. In de tijd van Mozes duurde het veertig jaren voordat de schade een beetje was hersteld! De planeet zal in chaos komen. De Natuur zal beschadigd worden. Dorpen en steden ook. Alles komt stil te liggen en de rampgebieden zullen zo talloos zijn dat hulp bieden geen haalbare kaart is. Ik ben al jaren geleden met het opbouwen van een voorraad begonnen. Die heb ik wellicht niet nodig omdat ik waarschijnlijk 'opgenomen' word. Ik wist op mijn 18e al dat ik in dit leven niet op deze planeet zou sterven. Latere dromen bevestigen dat min of meer. Als hier de pleuris los breekt, ben ik op Dek6 van een groot Galactisch Sterrenschip aan het pingpongen in de kantine hahaha! Je kunt alles van mij lezen op de website www.niburu.co (geen com). Ga naar de linkerkolom en klik in ONDERWERPEN. Klik vervolgens op de titel: 'Anunnaki'onze Goden'... en dan kom je op mijn pagina. Klik bij TOON (rechts) op ALLE en met een beetje moeite kun je alle 324 afleveringen volgen.

Met vriendelijke groet,

Evert Jan Poorterman.

Voor vrije geesten is dit heel interessante materie, voor hen die in een geloofssysteem vast zitten zal dat moeilijk worden.

Ik geloof ook dat er eerdere passages zijn geweest van sterren of planeten of wat dan ook. Ook als je kijkt naar oude grottekeningen, dan zie je vaak dat mensen vluchten naar hoger gelegen gebieden omdat er sprake is van of tsunami's of andere oorzaken voor sterk stijgend water.

Jij zegt dat het minder is dan bij een vorige keer dat iets dergelijks gebeurde. Denk dat jij dat Nederland dan onder water zal stromen of houden we het hier droog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hij moet het natuurlijk zelf weten.  Alles van de bijbel zit erin tot aan de opname, maar Jezus word eruit gescheurd en vervangen door UFO's. En omdat precies Jezus eruit is gescheurd zie ik hier duidelijk de anti-christ aan het werk.

Evert Jan, de goeie man dat het is en graag mensen wil helpen stelt zich open voor de andere wereld terwijl hij dit soort dingen typt, en dat weet hij ook. En het feit dat alles uit de bijbel erin zit met een mengelmoes aan andere goden maar Jezus word weggelaten en word vervangen door UFO's laat mij duidelijk zien waarmee hij in contact is

Dat fundamenteel dit niet ziet, boos word en verdedigd maar wel andere extreme meningen heeft vind ik al helemaal bizar

Iemand zegt dat dit voor vrije geesten heel interesant is, maar je bent geen vrije geest als je die verhalen van hem gelooft. Het is gewoon de bijbel vermengt met andere geloven en Jezus is verwijdert. Er is niets vrij aan, het is gewoon een herschreven bijbel

 

  • Mee Eens 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben niet boos. ik refereerde naar de Nephilim in de Bijbel en riep op tot meer nuancering en niet meteen alles voor onzin weg te zetten. Als ik Evert lees zie ik ook wel dat zijn bronnen cherrypicken uit de Bijbel en een loopje nemen met de daadwerkelijke teksten, maar om dat nu neer te sabelen met -een dan nog wel- gebrekkige bijbelkennis vind ik niet kunnen. Jullie gedragen je niet als christen maar als een Farizeeër. spuugzat dat kinderachtig gedoe en trollen. 

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Voor vrije geesten is dit heel interessante materie, voor hen die in een geloofssysteem vast zitten zal dat moeilijk worden.

Ik geloof ook dat er eerdere passages zijn geweest van sterren of planeten of wat dan ook. Ook als je kijkt naar oude grottekeningen, dan zie je vaak dat mensen vluchten naar hoger gelegen gebieden omdat er sprake is van of tsunami's of andere oorzaken voor sterk stijgend water.

Jij zegt dat het minder is dan bij een vorige keer dat iets dergelijks gebeurde. Denk dat jij dat Nederland dan onder water zal stromen of houden we het hier droog?

De Bijbel is echter de bron die dit hele fenomeen als eerste beschreef. Enfin, de Thora. Het is nogal arrogant imo de moederbron aan de kant te schuiven en dat “vastzitten in een geloofssysteem” noemen. Voor mij is dat  niet enkel geloof maar een -zo goed mogelijke- weergave van onze geschiedenis preflood. Het water, de maan, de aarde, de zon = perfecte verhouding. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Fundamenteel zei:

De Bijbel is echter de bron die dit hele fenomeen als eerste beschreef. Enfin, de Thora. Het is nogal arrogant imo de moederbron aan de kant te schuiven en dat “vastzitten in een geloofssysteem” noemen. Voor mij is dat  niet enkel geloof maar een -zo goed mogelijke- weergave van onze geschiedenis preflood. Het water, de maan, de aarde, de zon = perfecte verhouding. 

Hoe kom je daarbij?  De Soemerische kleitabletten waar Evert Jan het over heeft zijn duizenden jaren ouder en volgens mij het oudste op aarde ontdekte geschreven woord.

En ja jullie zitten vast in een geloofssysteem of je dat nu wilt toegeven of niet. Kijk naar de manier waarop jullie elkaar onderling de tent uitvechten als een stel kleuters.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Sherlock zei:

Hoe kom je daarbij?  De Soemerische kleitabletten waar Evert Jan het over heeft zijn duizenden jaren ouder en volgens mij het oudste op aarde ontdekte geschreven woord.

En ja jullie zitten vast in een geloofssysteem of je dat nu wilt toegeven of niet. Kijk naar de manier waarop jullie elkaar onderling de tent uitvechten als een stel kleuters.

De teksten over de gevallen engelen die de mens genetisch manipuleerde zijn dan ook op die klei tabletten gebaseerd. Of denk je dat de schrijver van Genesis zich onbewust van die geschiedenis was als die over de Nephilim schreef?

Volgens mij verwijt de pot hier de ketel, Zecheria Sitchin zijn vertalingen zijn niet eens zo accuraat he. Als je dan weigert in te zien dat wat Genesis en Enoch onderwijst veel gedetailleerder is dan Sitchin zijn thesis, dan ben ik niet degene die vastgeroest zit neen. Ik deelde al wikipedia links die ruimer licht op die bloedlijnen wierpen, maar wie boeit het iets te lezen dat diens oogkleppen durft verbreden.

Sitchin’s translation of Anunnaki as “those who from heaven came” is itself an error or was completely fabricated, and all modern translations of the term in this fashion are merely relying on Sitchin’s own publications. Scholars are free to search the entire spectrum of Sumerian literature at The Electronic Text Corpus of Sumerian Literature (2) to test any of the terms referenced by Sitchin or the present article for themselves.

There is no such depiction of the Anunnaki in the Sumerian texts. In fact, the closest match to these portrayals is a description of “The Anunna, the (gods, deities) whom An (or Anu) conceived in the sky.”

https://www.ancient-origins.net/human-origins-religions/zecharia-sitchin-and-mistranslation-sumerian-texts-009442

lees ook: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Anu

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sherlock,

volgens de christen Pieter van der Meer sr. die onderzoek deed in de bijbel en naar de dingen die daar beschreven staan en die een brug sloeg naar de denkwereld van de niet-christenen en over die materie meer dan duizend boekjes schreef en zelf drukte... is Nederland de 'door de Here God bestelde plaats'. Dus voor zijn kinderen! In de bijbel wordt Nederland ook als 'schedelland' omschreven. Een duidelijke aanwijzing die de vorm van ons land beschrijft. De kuif vinden we in Ost-Friesland, het voorhoofd in Friesland, de oogkas is de Zuiderzee, de Hollandse kust is het aangezicht (zonder neus) en de Zeeuwse eilanden stellen het gebit voor en Vlaanderen de kin en Wallonie en Luxemburg de hals. Pieter van der Meer sr. ontdekte ook dat in de eindtijd de Benzenrader-breuklijn en de Brabant-breuklijn gaan scheuren en ons gebied los komt van de continentale plaat van Europa en 'opgestuwd' wordt... en wij dus hoger komen te liggen en geen last zullen krijgen van eventuele watervloeden! Wij zijn de kinderen van de Here God, de schepper en Vader van de mensen... en die kennen we als Ptah in Egypte, als Ea en Enki in het Midden-Oosten, als Zeus in Griekenland en als Wodan en Odin bij de zuid- en de noord-Germanen. En wij kennen hem als 'sinterklaas' en als Klaas Vaak... en de nativs in America kennen ham als Tiutiu, de 'maisgod' die maiskoeken uitdeelde aan de hongerende bevolking. En dekens en fruit... en dat vieren de Hopi nog steeds en dat vinden wij terug in de 'sinterklaasfolklore' als het strooien van snoepgoed. Enki/Ea is de Vader. Hij schiep de mens naar 'zijn beeld' (niet naar zijn evenbeeld).

 

Met vriendelijke groet,

Evert Jan Poorterman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Sherlock zei:

Hoe kom je daarbij?  De Soemerische kleitabletten waar Evert Jan het over heeft zijn duizenden jaren ouder en volgens mij het oudste op aarde ontdekte geschreven woord.

En ja jullie zitten vast in een geloofssysteem of je dat nu wilt toegeven of niet. Kijk naar de manier waarop jullie elkaar onderling de tent uitvechten als een stel kleuters.

de genoemde kleitabletten zijn inderdaad ver voor onze jaartelling en zo niet duizenden jaren  oud,zo ook wetenschappelijk vastgesteld.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Sherlock zei:

En ja jullie zitten vast in een geloofssysteem of je dat nu wilt toegeven of niet. Kijk naar de manier waarop jullie elkaar onderling de tent uitvechten als een stel kleuters.

Denk niet dat je weet wat er an de hand is en waar het om gaat maar ja als je verblind ben door haat tegen alles wat religie is reageer je zo.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Flieko/Lichtzwaard,

Jezus is in mijn antwoorden nog niet aan bod gekomen. Dat zal ik nu wel doen. De geboorte van Jezus in een tochtige oude stal bij een herberg heeft nooit plaatsgevonden bij Betlehem. De geboorte van Jezus is een 'astronomisch' verhaal. Teken op een A4 vel papier bovenaan in het midden een ster, eronder op 1/3 van de hoogte twee sterren tegen de rand van het vel aan, daaronder op 2/3 van de hoogte drie sterren, twee tegen de rand van het vel en een in het midden... en helemaal onderaan twee sterren links en rechts tegen de rand van het vel. Teken onder de ster in het midden een staande ovaal met daarin ook een ster. Je hebt nu een gestileerde tekening gemaakt van het Orion-sterstelsel met onder de drie 'koningen' de 'kraamkamer van jonge sterren', ofwel de Orion-Nevel (bekend bij astronomen als M42). Bovenaan zie je de ster van Bethlehem en eronder Jozef en Maria, dan de drie koningen zoals reeds geschreven en daaronder de twee herders... die sliepen bij nachte en helemaal links, zeg maar twee A4-tjes verder bevind zich de 'herdershond', de ster Sirius (Canis Major - Grote Hond) en iets daarboven de ster het sterrenbeeld Kleine Hond (Canis Minor) met de ster Procyon. De schuur of stal bij de herberg is het beeld van het sterstelsel Orion en Jezus werd geboren als een ster (Jezus Christ Superstar) en wel in de 'kraamkamer' van jonge sterren... en sterretje Jezus is de zelfde als sterretje GOD/GUD... het was sterretje Jezus die 4,1 miljard jaren geleden op ramkoers raakte in de ruimte en in onze richting kwam. Hij werd door de aantrekking van de Zon van zijn baan getrokken en naar het centrum van ons stelsel gedirigeerd. Daar vocht hij de 'hemelstrijd' uit met de planeet Tiamat. Hij versloeg haar en niet Lucifer klom op naar de troon van GOD, maar GOD klom op naar de troon van Tiamat en wierp haar uit de Hemel! Het restant van Tiamat werd door een derde 'engel gods' (planeet - eerder beschreven als de drie planeten die de drietand van de Duivel/Satan voorstellen) weg gestoten naar 'onbekende oorden' (bijbel) en dat was tussen de planeten Venus en Mars is. Dat moment, die kosmische ontmoeting was de schepping van 'Hemel en Aarde'. Jezus is dus net als GOD/GUD, RA, Anu, Shiva, Mazda, Ahura Mazda, Tatanka, Waka Tanka, Manitou, Bison, Messias, Mahdi, Maitreya, Allah, Suzuki, Honda en Heere een van de vele namen voor de kleine rode dwergster!

Met vriendelijke groet,

Evert Jan Poorterman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Evert Jan zei:

Flieko/Lichtzwaard,

Jezus is in mijn antwoorden nog niet aan bod gekomen. Dat zal ik nu wel doen. De geboorte van Jezus in een tochtige oude stal bij een herberg heeft nooit plaatsgevonden bij Betlehem. De geboorte van Jezus is een 'astronomisch' verhaal. Teken op een A4 vel papier bovenaan in het midden een ster, eronder op 1/3 van de hoogte twee sterren tegen de rand van het vel aan, daaronder op 2/3 van de hoogte drie sterren, twee tegen de rand van het vel en een in het midden... en helemaal onderaan twee sterren links en rechts tegen de rand van het vel. Teken onder de ster in het midden een staande ovaal met daarin ook een ster. Je hebt nu een gestileerde tekening gemaakt van het Orion-sterstelsel met onder de drie 'koningen' de 'kraamkamer van jonge sterren', ofwel de Orion-Nevel (bekend bij astronomen als M42). Bovenaan zie je de ster van Bethlehem en eronder Jozef en Maria, dan de drie koningen zoals reeds geschreven en daaronder de twee herders... die sliepen bij nachte en helemaal links, zeg maar twee A4-tjes verder bevind zich de 'herdershond', de ster Sirius (Canis Major - Grote Hond) en iets daarboven de ster het sterrenbeeld Kleine Hond (Canis Minor) met de ster Procyon. De schuur of stal bij de herberg is het beeld van het sterstelsel Orion en Jezus werd geboren als een ster (Jezus Christ Superstar) en wel in de 'kraamkamer' van jonge sterren... en sterretje Jezus is de zelfde als sterretje GOD/GUD... het was sterretje Jezus die 4,1 miljard jaren geleden op ramkoers raakte in de ruimte en in onze richting kwam. Hij werd door de aantrekking van de Zon van zijn baan getrokken en naar het centrum van ons stelsel gedirigeerd. Daar vocht hij de 'hemelstrijd' uit met de planeet Tiamat. Hij versloeg haar en niet Lucifer klom op naar de troon van GOD, maar GOD klom op naar de troon van Tiamat en wierp haar uit de Hemel! Het restant van Tiamat werd door een derde 'engel gods' (planeet - eerder beschreven als de drie planeten die de drietand van de Duivel/Satan voorstellen) weg gestoten naar 'onbekende oorden' (bijbel) en dat was tussen de planeten Venus en Mars is. Dat moment, die kosmische ontmoeting was de schepping van 'Hemel en Aarde'. Jezus is dus net als GOD/GUD, RA, Anu, Shiva, Mazda, Ahura Mazda, Tatanka, Waka Tanka, Manitou, Bison, Messias, Mahdi, Maitreya, Allah, Suzuki, Honda en Heere een van de vele namen voor de kleine rode dwergster!

Met vriendelijke groet,

Evert Jan Poorterman.

Als jij Jezus de Christus echt zou kennen,zou je al die onzin verhalen niet neerplengen die nergens op staan en ook al zo wetenschappelijk grote flauwe kul is,maar je zal er wel wat mee verdienen  zo na te gaan.

  • Mee Eens 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lichtzwaard,

ik heb gesprekken gehad met alle soorten gelovigen; jehova's getuigen, mormonen, katholieken, gereformeerden, hervormden, 7e dag adventisten, pinkstergemeente, van de apostolische kerk en van kleinere christelijke organisaties... bij mij thuis en bij hen op bezoek en ik kan stellen dat sommigen echt veel weten en diep zijn gaan onderzoeken (Mormonen vooral), maar allen zijn stekeblind en vastgelopen in de dogma's van de dominees. pastoors en rabbi's. Ik was aanwezig in het gezelschap van Jezus, Ik was er onderdeel van als apostel Simon de IJveraar (ook Simon de Zeloot) en dat was een groep van veertig/vijftig vrijgevochten idealisten die de wereld wilden veranderen. Jezus was blank (wit met sproeten en lang dik rood haar) en iets van 2,12 meter groot. Hij kon een Ezel op zijn schouders tillen! Dus ik kende Jezus echt. Hij had een tweelingbroer die exact op hem leek: Judas en die is gestorven aan het kruis, volgens de onderzoekster en schrijfster van het boek: 'Het Grote Werk'. Ik vrees dat jullie veel te jong en onwetend zijn en zelf amper onderzoek hebben gedaan en alles maar geloven wat er in de bijbel staat. Niemand van de genoemde christelijke organisaties kon mij vertellen wat de 'onbevlekte ontvangenis' betekende en niemand van hen kon mij vertellen waar Mozes en de Israelieten overstaken> Kunnen jullie dat?! Vrijwel alles wat ons wijs wordt gemaakt en verteld is anders dan de waarheid. Je zelf op onderzoek uit gaan als je de kern, de waarheid weten wilt! De machthebbers willen niet dat we de waarheid kennen en weten. Je was er zelf bij hoe de leugens over 'corona', over de COV-ID-19 gifspuiten verteld werden op de radio en de televisie en nu over de 'oorlog in de Oekraine'. Dat is geen inval van de Russen, maar een aanval op het Kwaad... zoals ook Q/Anon/Trump en Kennedy vechten in Amerika tegen het Kwaad. Het Kwaad is Rutte, het Kwaad is Kaag, het Kwaad is Klaus Schwab. En dat Kwaad wordt aangestuurd door Enlil, de jongere halfbroer van Enki, de schepper en Vader van de mens! Enki bezielde Adam en Eva (de mens) en Enli gaat de mensen 'ontzielen' door de giftige spuiten, zogenaamd een medicijn om 'corona' te bestrijden. Het is een genocide-plan en de overlevenden zijn gechipt en dragen het 'Teken van het Beest'.

Met vriendelijke groet,

Evert Jan Poorterman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Evert Jan zei:

Flieko/Lichtzwaard,

Jezus is in mijn antwoorden nog niet aan bod gekomen. Dat zal ik nu wel doen. De geboorte van Jezus in een tochtige oude stal bij een herberg heeft nooit plaatsgevonden bij Betlehem. De geboorte van Jezus is een 'astronomisch' verhaal. Teken op een A4 vel papier bovenaan in het midden een ster, eronder op 1/3 van de hoogte twee sterren tegen de rand van het vel aan, daaronder op 2/3 van de hoogte drie sterren, twee tegen de rand van het vel en een in het midden... en helemaal onderaan twee sterren links en rechts tegen de rand van het vel. Teken onder de ster in het midden een staande ovaal met daarin ook een ster. Je hebt nu een gestileerde tekening gemaakt van het Orion-sterstelsel met onder de drie 'koningen' de 'kraamkamer van jonge sterren', ofwel de Orion-Nevel (bekend bij astronomen als M42). Bovenaan zie je de ster van Bethlehem en eronder Jozef en Maria, dan de drie koningen zoals reeds geschreven en daaronder de twee herders... die sliepen bij nachte en helemaal links, zeg maar twee A4-tjes verder bevind zich de 'herdershond', de ster Sirius (Canis Major - Grote Hond) en iets daarboven de ster het sterrenbeeld Kleine Hond (Canis Minor) met de ster Procyon. De schuur of stal bij de herberg is het beeld van het sterstelsel Orion en Jezus werd geboren als een ster (Jezus Christ Superstar) en wel in de 'kraamkamer' van jonge sterren... en sterretje Jezus is de zelfde als sterretje GOD/GUD... het was sterretje Jezus die 4,1 miljard jaren geleden op ramkoers raakte in de ruimte en in onze richting kwam. Hij werd door de aantrekking van de Zon van zijn baan getrokken en naar het centrum van ons stelsel gedirigeerd. Daar vocht hij de 'hemelstrijd' uit met de planeet Tiamat. Hij versloeg haar en niet Lucifer klom op naar de troon van GOD, maar GOD klom op naar de troon van Tiamat en wierp haar uit de Hemel! Het restant van Tiamat werd door een derde 'engel gods' (planeet - eerder beschreven als de drie planeten die de drietand van de Duivel/Satan voorstellen) weg gestoten naar 'onbekende oorden' (bijbel) en dat was tussen de planeten Venus en Mars is. Dat moment, die kosmische ontmoeting was de schepping van 'Hemel en Aarde'. Jezus is dus net als GOD/GUD, RA, Anu, Shiva, Mazda, Ahura Mazda, Tatanka, Waka Tanka, Manitou, Bison, Messias, Mahdi, Maitreya, Allah, Suzuki, Honda en Heere een van de vele namen voor de kleine rode dwergster!

Met vriendelijke groet,

Evert Jan Poorterman.

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Als jij Jezus de Christus echt zou kennen,zou je al die onzin verhalen niet neerplengen die nergens op staan en ook al zo wetenschappelijk grote flauwe kul is,maar je zal er wel wat mee verdienen  zo na te gaan.

Tja evert jan die weet het en was erbij. Daar kunnen wij niets tegen inbrengen

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...