Ga naar inhoud

Ik baal dat het Nibiru topic is verdwenen


Godenzoon

Aanbevolen berichten

Was er eindelijk een interessant topic dat ons allemaal aangaat en is het compleet verziekt.

Ik vind het totaal respectloos hoe een aantal mensen hier Evert Jan Poorterman hebben behandeld. De man heeft zijn leven lang onderzoek gedaan en je kunt met hem eens zijn of niet, hij heeft niet voor niets jarenlang een column op NIburu gehad.

Ik heb daar even gekeken naar het aantal afleveringen en als je die zou bundelen, dan kom je al snel tot een boek van een kleine 1.000 bladzijden. Ik hoop Evert Jan dat je niet te erg bent afgeschrikt en toch regelmatig hier wat wilt plaatsen. En dan komen er misschien wat echt inhoudelijke discussies.

Of het nu een planeet is of een ster, er is wel degelijk iets.

Ik plaats hier nog een keer hetgeen er in 1983 in de Washington Post stond.

Er staat dat er in de buitenste regionen van ons zonnestelsel een onbekende planeet is ontdekt die misschien wel zo groot is als Jupiter.

Dat schrijven ze niet voor niets.

px1.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, social zei:

Nou hij maak mij niet woedend de dwangmatige gek Fundi is er alleen maar uit om te rellen op elke forum waar hij nu nog toegang heeft en als jij hem zou kennen weet je dat.

Dan zullen we verder ophitsen met zijn allen negeren, maar waar ik vooral nieuwsgierig naar ben is waarom we daarna niets meer gehoord hebben over die planeet. Of toch wel en heb ik dat gemist?

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Mesh-ki-ang-gasher -> https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Enmerkar = https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Nimrod_(Bijbels_figuur)

Wat als er een beschaving bestond voor deze die veel meer geavanceerd was dan die reeds de mens (en meer) eugenetisch aanpasten? Er was 1 wereldtaal, dat zeggen de Soemerische kleitabletten ook:

Enmerkar is bekend uit een aantal Soemerische legenden, de bekendste is "Enmerkar en de heer van Aratta". In deze legende wordt voor het eerst op een kleitablet geschreven. Hier wordt hij zelf als zoon van de god Utu genoemd. Enmerkar en de heer van Aratta waren eeuwige rivalen. Een gezant van Enmerkar vertelt over een 'gouden eeuw, zonder slangen, zonder schorpioenen… toen de mens nog geen vijand had'. Toen konden alle mensen in dezelfde taal spreken met hun god Enlil. Enki, god van magie en beschaving, was niet over hun gedrag te spreken en besloot 'de tongen in hun mond van elkaar te vervreemden'. Het verhaal van de 'Toren van Babel' zou hier later van afgeleid zijn.[1] Bron Wiki

Mega bombdrop: Wat als Niburu verkeerd opgenomen wordt voor Saturnus en de zonnegod evenzeer relatie met Saturnus deelt? 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Pieter65 zei:

Dan zullen we verder ophitsen met zijn allen negeren, maar waar ik vooral nieuwsgierig naar ben is waarom we daarna niets meer gehoord hebben over die planeet. Of toch wel en heb ik dat gemist?

ik ken deze mensen niet en ze hebben niet 1 forum benoemd. Zulke lasteringen zijn de aanzet tot rellen he. Fake christenen die religieuze over anderen hun Bijbel slagen, maar hem wellicht niet 1x lazen.

Misschien doe ik er wijs aan het niveau van dit forum te respecteren en mijn zelfeer te bewaren.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Godenzoon zei:

Was er eindelijk een interessant topic dat ons allemaal aangaat en is het compleet verziekt.

Ik vind het totaal respectloos hoe een aantal mensen hier Evert Jan Poorterman hebben behandeld. De man heeft zijn leven lang onderzoek gedaan en je kunt met hem eens zijn of niet, hij heeft niet voor niets jarenlang een column op NIburu gehad.

Ik heb daar even gekeken naar het aantal afleveringen en als je die zou bundelen, dan kom je al snel tot een boek van een kleine 1.000 bladzijden. Ik hoop Evert Jan dat je niet te erg bent afgeschrikt en toch regelmatig hier wat wilt plaatsen. En dan komen er misschien wat echt inhoudelijke discussies.

Of het nu een planeet is of een ster, er is wel degelijk iets.

Ik plaats hier nog een keer hetgeen er in 1983 in de Washington Post stond.

Er staat dat er in de buitenste regionen van ons zonnestelsel een onbekende planeet is ontdekt die misschien wel zo groot is als Jupiter.

Dat schrijven ze niet voor niets.

px1.jpg

Ik heb dit bericht ook wel eens gezien. Feit is dat NASA dat soort dingen niet zomaar naar buiten brengt.

Toen op dat moment waren zij ervan overtuigd dat ze een grote nog niet bekende planeet in ons zonnestelsel hadden ontdekt.

Waarom verdwijnt dat een tijdje later dan volkomen uit beeld?

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Fundamenteel zei:

ik ken deze mensen niet en ze hebben niet 1 forum benoemd. Zulke lasteringen zijn de aanzet tot rellen he. Fake christenen die religieuze over anderen hun Bijbel slagen, maar hem wellicht niet 1x lazen.

Misschien doe ik er wijs aan het niveau van dit forum te respecteren en mijn zelfeer te bewaren.

Jij weet niet van ophouden he? Wanneer heb ik gezegd dat jij werd gebanned op andere fora?

"Mischien doe ik er wijs aan..." Jij bent niet goed wijs want je gaat door nadat de rust eindelijk was teruggekeerd.

Hou daar gewoon mee op.

Ja ik heb op manieren gereageerd dat ik beter niet had kunnen doen. Maar ik heb geen valse geteugenis tegen jou afgelegd zoals jij beweert. 

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Sherlock zei:

Ik heb dit bericht ook wel eens gezien. Feit is dat NASA dat soort dingen niet zomaar naar buiten brengt.

Toen op dat moment waren zij ervan overtuigd dat ze een grote nog niet bekende planeet in ons zonnestelsel hadden ontdekt.

Waarom verdwijnt dat een tijdje later dan volkomen uit beeld?

Er is een goede reden voor dat dit gebeurde na de ontdekking van die planeet. Wat niet veel mensen weten is dat ze vanaf midden jaren tachtig overal zijn begonnen met het graven van grote ondergrondse schuilkelders.

Dat is ook één van de redenen dat ze een heel nieuw vliegveld bij Denver hebben gebouwd. Daar zit onder de grond meer dan boven de grond.

De afgelopen 20 tot 25 jaar hebben ze zich overal bezig gehouden met het voorbereiden op dingen die gaan komen.

Dat is de reden dat vanaf midden jaren tachtig die berichten zijn verdwenen. Het laatste wat de elite wil is dat de bevolking stopt met werken en in paniek gaat raken.

Pas als het te laat is en zij veilig in hun ondergrondse bunkers zitten wordt het gewone volk geïnformeerd. Maar, dan is het te laat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze toonden net op Ancient Aliens de tempelsite van Theotihuacan en een wiskundige was nagegaan of er een patroon was. Het bleek dat die bouwwerken ons zonnestelsel weergeven en dat er voorbij -wat- Pluto -voorstelt- nog een site was, de tempel van Xochitl, die Planet X kan weergeven.

Die tempelsite zelf heeft lagen van isolatie die ze in de moderne technologie en ruimtevaart gebruiken. Er is ook vloeibaar kwik gevonden en gouden bollen die materiaal bevatten dat niets van op aarde weergeeft.

https://en.wikipedia.org/wiki/Teotihuacan

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Fundamenteel zei:

Ze toonden net op Ancient Aliens de tempelsite van Theotihuacan en een wiskundige was nagegaan of er een patroon was. Het bleek dat die bouwwerken ons zonnestelsel weergeven en dat er voorbij -wat- Pluto -voorstelt- nog een site was, de tempel van Xochitl, die Planet X kan weergeven.

Die tempelsite zelf heeft lagen van isolatie die ze in de moderne technologie en ruimtevaart gebruiken. Er is ook vloeibaar kwik gevonden en gouden bollen die materiaal bevatten dat niets van op aarde weergeeft.

https://en.wikipedia.org/wiki/Teotihuacan

Dit is hele nuttige informatie. Die tempel is duizenden jaren geleden gebouwd, dus hoe konden die mensen weten hoe ons zonnestelsel in elkaar steekt?

En als ze dan inderdaad voorbij Pluto nog een tempel/planeet plaatsen, dan kan je er vergif op innemen dat die ook daadwerkelijk bestaat.

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sherlock zei:

Dit is hele nuttige informatie. Die tempel is duizenden jaren geleden gebouwd, dus hoe konden die mensen weten hoe ons zonnestelsel in elkaar steekt?

En als ze dan inderdaad voorbij Pluto nog een tempel/planeet plaatsen, dan kan je er vergif op innemen dat die ook daadwerkelijk bestaat.

Ook de afstanden met elkaar waren mathematisch in verhouding met de planeten van ons zonnestelsel. Men speculeert dat het een centrale was. Waren die van Gizeh dat ook?

Kwik is een supergeleider, wat die gouden bollen precies waren hebben ze niet kunnen achterhalen. 

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Fundamenteel zei:

Ook de afstanden met elkaar waren mathematisch in verhouding met de planeten van ons zonnestelsel. Men speculeert dat het een centrale was. Waren die van Gizeh dat ook?

Kwik is een supergeleider, wat die gouden bollen precies waren hebben ze niet kunnen achterhalen. 

Je gaat mij iets te snel. 

Wat je zegt dat dit tempelcomplex een centrale was. Maar, wat voor soort centrale? 

En wat is het verband met kwik en gouden bollen?

Ik heb geloof ik ook wel eens ergens gelezen dat de piramides fungeerden als een soort navigatiebakens. Dit omdat je ze ook tegenkomt op planeten zoals Mars.

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Sherlock zei:

Je gaat mij iets te snel. 

Wat je zegt dat dit tempelcomplex een centrale was. Maar, wat voor soort centrale? 

En wat is het verband met kwik en gouden bollen?

Ik heb geloof ik ook wel eens ergens gelezen dat de piramides fungeerden als een soort navigatiebakens. Dit omdat je ze ook tegenkomt op planeten zoals Mars.

Ik zal eens kijken of ik die aflevering online kan vinden. Normaal kijk ik dat nooit, maar toevallig zapte ik erop net toen het over dit topic ging. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb die aflevering gezien net van Ancient Aliens.

Fascinerend wat ze daar allemaal hebben ontdekt. Voor mij is dit overtuigend bewijs van eerdere beschavingen op aarde en aangezien alles wiskundig gezien ook helemaal klopt met ons zonnestelsel, bestaat er voor mij ook geen enkele twijfel over die grote planeet voorbij Pluto.

De vraag is dan ook wanneer we daar eindelijk wat van te zien zullen krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sherlock zei:

Heb die aflevering gezien net van Ancient Aliens.

Fascinerend wat ze daar allemaal hebben ontdekt. Voor mij is dit overtuigend bewijs van eerdere beschavingen op aarde en aangezien alles wiskundig gezien ook helemaal klopt met ons zonnestelsel, bestaat er voor mij ook geen enkele twijfel over die grote planeet voorbij Pluto.

De vraag is dan ook wanneer we daar eindelijk wat van te zien zullen krijgen.

Een zeer geavanceerde beschaving. er was zeker een verwerking van kwik en onbekend materiaal (gouden bollen). Dat daar een ramp plaatsvond lijkt me geen onlogische piste van die archeologen. 

Wereldwijde bouwwerken die voor de zondvloed dateren tonen verdacht veel gelijkenissen in hun mythes en relatie tot de hemel. Deden deze al aan ruimtevaart en zouden we daarvan iets terugvinden op de maan? Ik vind wel wat foto’s van op de maan, maar hoe betrouwbaar die zijn?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Fundamenteel zei:

Een zeer geavanceerde beschaving. er was zeker een verwerking van kwik en onbekend materiaal (gouden bollen). Dat daar een ramp plaatsvond lijkt me geen onlogische piste van die archeologen. 

Wereldwijde bouwwerken die voor de zondvloed dateren tonen verdacht veel gelijkenissen in hun mythes en relatie tot de hemel. Deden deze al aan ruimtevaart en zouden we daarvan iets terugvinden op de maan? Ik vind wel wat foto’s van op de maan, maar hoe betrouwbaar die zijn?

Ik denk dat je ook naar Mars moet kijken, daar zijn tenslotte ook piramides ontdekt. Krachtcentrales zoals de archeologen in Mexico denken. Ik heb ook wel eens gelezen dat het een soort ruimte navigatiebakens kunnen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...