Ga naar inhoud

Wie moet er maandag de weg op?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het maandag wel eens een hele rare dag kan worden. Als ik zo de berichten een beetje doorlees, dan wordt het één grote chaos.
En dat betekent dan ook weer dat een deel van de winkels waarschijnlijk niet bevoorraad gaat worden, dus misschien een goed idee om morgen een paar dingen in huis te halen zodat je een paar dagen vooruit kan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Sherlock zei:

Ik denk dat het maandag wel eens een hele rare dag kan worden. Als ik zo de berichten een beetje doorlees, dan wordt het één grote chaos.
En dat betekent dan ook weer dat een deel van de winkels waarschijnlijk niet bevoorraad gaat worden, dus misschien een goed idee om morgen een paar dingen in huis te halen zodat je een paar dagen vooruit kan.

Ik denk dat het uiteindelijk allemaal wel mee zal vallen. Er zullen wat dingen gebeuren, er zullen een aantal boeren worden opgepakt, maar op een gegeven moment gaat het leven weer gewoon door en doet de regering precies wat het wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...