Ga naar inhoud

KLM vliegtuig ziet ufo boven Canada


Godenzoon

Aanbevolen berichten

Het is volgens mij de eerste keer dat een bemanning van een KLM toestel toegeeft dat ze  een onbekend vliegend voorwerp hebben gezien. Tot voor kort zo dit werkelijk ondenkbaar zijn geweest, maar sinds de bekendmakingen van de Amerikaanse marine over vreemde vliegende voorwerpen schijnt het taboe opeens weg te zijn.

 

 Zowel de crew van een KLM Airbus A330 als een Canadees militair vliegtuig hebben op 30 juli ’s nachts een felgroen vliegend object gezien boven het oosten van Canada. Het is niet duidelijk wat dat was: het zou bijvoorbeeld een meteoor of een verdwaalde weerballon geweest kunnen zijn. De KLM-vlucht was onderweg van Boston naar Schiphol toen het mysterieuze object voorbij kwam en in een wolk verdween.

“Het Gander Area Control Centre (ACC) meldde dat, om 0155Z, een vlucht van de regering van Canada, het Department of National Defense (CFC4003) van Trenton, ON (CYTR) naar Keulen/Bonn, Duitsland (EDDK) en een Airbus van KLM Royal Dutch Airlines A330-300 (KLM618) van Boston/Logan, MA (KBOS) naar Amsterdam/Schiphol, Nederland (EHAM) een felgroen vliegend object hebben gezien. Het vloog in een wolk en verdween toen. Geen impact op operaties”, zo staat in een rapport.

Als twee verschillende toestellen dit waarnemen, dan zal er uiteraard iets zijn geweest.

Maar, wat? Dat is de grote vraag.

Ook KLM weet het niet. ,,Ik heb geen idee wat het was”, aldus de woordvoerster, die de gemoederen wel enigszins wil sussen. De gezagvoerder deed de melding vanuit plichtsbesef, niet omdat hij het idee had dat hij marsmannetjes zag landen.

Iemand hier enig idee?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Godenzoon zei:

Het is volgens mij de eerste keer dat een bemanning van een KLM toestel toegeeft dat ze  een onbekend vliegend voorwerp hebben gezien. Tot voor kort zo dit werkelijk ondenkbaar zijn geweest, maar sinds de bekendmakingen van de Amerikaanse marine over vreemde vliegende voorwerpen schijnt het taboe opeens weg te zijn.

 Zowel de crew van een KLM Airbus A330 als een Canadees militair vliegtuig hebben op 30 juli ’s nachts een felgroen vliegend object gezien boven het oosten van Canada. Het is niet duidelijk wat dat was: het zou bijvoorbeeld een meteoor of een verdwaalde weerballon geweest kunnen zijn. De KLM-vlucht was onderweg van Boston naar Schiphol toen het mysterieuze object voorbij kwam en in een wolk verdween.

“Het Gander Area Control Centre (ACC) meldde dat, om 0155Z, een vlucht van de regering van Canada, het Department of National Defense (CFC4003) van Trenton, ON (CYTR) naar Keulen/Bonn, Duitsland (EDDK) en een Airbus van KLM Royal Dutch Airlines A330-300 (KLM618) van Boston/Logan, MA (KBOS) naar Amsterdam/Schiphol, Nederland (EHAM) een felgroen vliegend object hebben gezien. Het vloog in een wolk en verdween toen. Geen impact op operaties”, zo staat in een rapport.

Als twee verschillende toestellen dit waarnemen, dan zal er uiteraard iets zijn geweest.

Maar, wat? Dat is de grote vraag.

Ook KLM weet het niet. ,,Ik heb geen idee wat het was”, aldus de woordvoerster, die de gemoederen wel enigszins wil sussen. De gezagvoerder deed de melding vanuit plichtsbesef, niet omdat hij het idee had dat hij marsmannetjes zag landen.

Iemand hier enig idee?

Als een bemanning van een KLM toestel iets heeft gezien, dan kan je er donder op zeggen dat er ook daadwerkelijk iets was. Het zijn professionals die echt wel het verschil weten tussen dingen die normaal voorkomen en iets buitengewoons.

Maar ja, we weten natuurlijk geen verdere details, dus is het moeilijk om er iets over te zeggen.

Wat wel opmerkelijk is dat er steeds meer openheid komt over dit soort dingen en ik geloof ook wel dat er buiten ons mensen andere beschavingen zijn ergens in het onmetelijke heelal. Maar, zolang ze zich niet concreet kan laten zien, kan het mij eerlijk gezegd niet zo boeien, want we hebben op dit moment belangrijkere zaken aan ons hoofd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij dit soort situaties denk ik altijd dat er wel degelijk iets was, maar niet dat het buitenaards is. Er zijn toch een heleboel dingen (drones, rare weer-fenomenen) waarvan je zegt "dat lijkt me meer voor de hand liggend." Maar ja, een felgroen object... eigenlijk geen idee wat dat zou kunnen zijn. 

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...