Ga naar inhoud

Wat zouden die vreemde objecten zijn?


Pieter65

Aanbevolen berichten

8 uur geleden, Ravenheer zei:

De geplande Alien invasie? Ik dacht dat het tijdens het WK in Qatar, maar misschien zal het nu plaatsvinden tijdens de Super Bowl.

Ik ben live aan het kijken nu.

https://crackstreams.biz/watch/32882

En? Nog wat bijzonders?

Ik heb ook een gevoel dat er vreemds gaande is.

Als die piloten zeggen dat ze zich niet voor kunnen stellen hoe die zilverkleurige objecten zonder duidelijke voortstuwing zo hoog in de lucht kunnen blijven hangen, dan moet het wel iets heel bijzonders zijn. Ook omdat bepaalde sensoren in hun vliegtuig worden verstoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Ravenheer zei:

De geplande Alien invasie? Ik dacht dat het tijdens het WK in Qatar, maar misschien zal het nu plaatsvinden tijdens de Super Bowl.

Ik ben live aan het kijken nu.

https://crackstreams.biz/watch/32882

Tja, er was wel een kleine alien invasie:

Rihanna is opnieuw zwanger. Dat heeft een woordvoerder van de 34-jarige zangeres bevestigd. Tijdens en na haar eerste optreden in vijf jaar in de rust van de Super Bowl, werd online al druk gespeculeerd over de vraag of zij binnenkort voor de tweede keer moeder zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Flieko zei:

Gaan demonen zich straks voordoen als aliens? 

Misschien is het wel heel anders dan wij denken en zijn er wel echt vertegenwoordigers van buitenaardse beschavingen actief op aarde.

Het zou mij verbazen als dat niet zo was, gezien de enorme hoeveelheid sterren en planeten die er zijn. De kans dat daar wel ergens leven is, is groter dan andersom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 12-2-2023 om 12:52, Pieter65 zei:

Er is weer een onbekend object uit de lucht geschoten, dit keer boven Canada.

Dit begint toch wel een heel vreemd verhaal te worden als ik zo het volgende lees:

https://niburu.co/buitenland/18278-ufo-neergeschoten-boven-canada

Wat denken jullie?

China of toch wat anders?

 Ik heb via YouTube-filmpjes twee theorieën gehoord die ik plausibel vind. De eerste is dat de regering in de VS zelf de ballonnen/objecten de lucht in hebben geholpen om de aandacht af te leiden van de chemische rampen die ze creeerden door (de lading van) die ontspoorde treinen in de fik te steken. De tweede theorie die ik heb vernomen is dat het ballonnen/objecten zijn die gebruikt worden door de overheden om de eigen bevolking te bespioneren. Ik heb die filmpjes niet meer bij de hand maar als ik ze nog terugvind zal ik ze plaatsen.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...