Ga naar inhoud

Wat vinden jullie van Thierry Baudet?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Deze man zorgt altijd wel weer voor de nodige ophef en ik zit altijd te wachten met wat voor nieuwe spectaculaire dingen hij nu weer gaat komen.

De afgelopen week was natuurlijk helemaal raak, eerst met die schorsing in de Tweede Kamer en daarna met zijn complottheorieën. Zo zegt hij eerst dat er een samenzwering is van reptielen die ons een wereldstaat in willen leiden en later zegt hij dat we die reptielen niet letterlijk moeten nemen, maar dat dit een metafoor is voor enge mannetjes.

Wat ik mij nu afvraag of hij dit echt allemaal meent, of dat hij het doet als een act om ervoor te zorgen dat mensen die anders denken (complotdenkers) straks helemaal in een verdomhoekje terecht komen of waarbij anders denken straks helemaal wordt verboden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Flieko zei:

Ik heb geen mening. 

Bijzonder om helemaal geen mening te hebben. Ik zou dat niet kunnen want onwillekeurig heb je altijd wel een bepaalde mening. Zo vind ik de man heel sympathiek overkomen vergeleken bij de rest van zijn collega's. Het lijkt mij ook een heel intelligente man en mijn twijfel is of hij echt is of toch een bepaald spel speelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sherlock zei:

Bijzonder om helemaal geen mening te hebben. Ik zou dat niet kunnen want onwillekeurig heb je altijd wel een bepaalde mening. Zo vind ik de man heel sympathiek overkomen vergeleken bij de rest van zijn collega's. Het lijkt mij ook een heel intelligente man en mijn twijfel is of hij echt is of toch een bepaald spel speelt.

Ik weet het niet of hij een bepaald spel speelt. Hij komt zoiezo erg sympathiek over

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idee dat hij oprecht is. Hij probeert met FvD de werkelijke bedoelingen van de regering bloot te leggen. Vaak zijn er ook harde bewijzen geleverd via WOB documenten. Wilders lijkt me ook oprecht maar die ziet het wat minder scherp. Die heb ik nog nooit iets over het WEF horen zeggen. Daarmee rijst ook de vraag. Is Wilders oprecht want dat het kabinet sterke banden met het WEF heeft is ook al regelmatig aangetoond door FvD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-10-2022 om 19:28, Sherlock zei:

Deze man zorgt altijd wel weer voor de nodige ophef en ik zit altijd te wachten met wat voor nieuwe spectaculaire dingen hij nu weer gaat komen.

De afgelopen week was natuurlijk helemaal raak, eerst met die schorsing in de Tweede Kamer en daarna met zijn complottheorieën. Zo zegt hij eerst dat er een samenzwering is van reptielen die ons een wereldstaat in willen leiden en later zegt hij dat we die reptielen niet letterlijk moeten nemen, maar dat dit een metafoor is voor enge mannetjes.

Wat ik mij nu afvraag of hij dit echt allemaal meent, of dat hij het doet als een act om ervoor te zorgen dat mensen die anders denken (complotdenkers) straks helemaal in een verdomhoekje terecht komen of waarbij anders denken straks helemaal wordt verboden.

100% zeker een nepper die een toneelstuk als hofnar opvoert. In dienst van… dan weet je het toch?

Je zou ook moeten kijken naar de dingen die hij niet zegt. Iets niet benoemen of een onderwerp bewust vermijden is ook manipulatie. En dat hebben velen niet door omdat hun aandacht door de mainstream en alternatief bewust op bepaalde onderwerpen wordt gefocussed.

 

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Carver zei:

100% zeker een nepper die een toneelstuk als hofnar opvoert. In dienst van… dan weet je het toch?

Je zou ook moeten kijken naar de dingen die hij niet zegt. Iets niet benoemen of een onderwerp bewust vermijden is ook manipulatie. En dat hebben velen niet door omdat hun aandacht door de mainstream en alternatief bewust op bepaalde onderwerpen wordt gefocussed.

Ja, ik ben bang dat je gelijk hebt.

tb.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb deze dagen een aantal debatten van FvD beluisterd en er lijkt niets gespeelt by hen. Ik denk dat het een oppositie is die de ruimte krijgt, om vervolgens zwart gemaakt te worden, inclusief alle mensen die achter hen staan. Ik denk dat er een heel vies propaganda spel wordt gespeelt en dat FvD erin wordt geluisd.

Ik denk dat FvD wordt gebruikt om iedereen straks monddood te maken. Straks worden dat soort partijen mischien verboden en het door propaganda bewerkte volk zou juichen.

Wat betreft zijn T-shirt... Zo werkt politiek. Slimme zet. Beetje schaken hoort erbij

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

T zou kunnen dat het waar is wat je zegt. Ze komen op mij ook oprecht over en ze benoemen de dingen zoals ze zijn. Tenminste, ik kan me eigenlijk altijd wel vinden in de dingen die ze zeggen. De laatste maanden denk ik vaak dat het misschien ook een toegestaan tegengeluid is en dat ze wellicht gewoon meespelen, zodat het lijkt of we nog in een democratie leven. Alles in de politiek is nep. De beste leugenaars komen heel oprecht over. T blijft gissen....

 

k zie net het shirtje. Pff, nu vertrouw ik hem zeker niet meer. Wat een slangen...

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

k zie net het shirtje. Pff, nu vertrouw ik hem zeker niet meer. Wat een slangen...

Is politiek niet uberhaubt een slangenhol? Ook onder elkaar? Mindgames spelen met een T-shirt... Tja. Hij werdt uitgemaakt voor antisemiet dus hij gaat dat t-shirt dragen... tja. Aard van een politicus is leugenaar. Je ziet het al bij kinderen op de basischool. degenen die vooraan staan zijn praatjesmakers en backstabbers. Of ik had gewoon een hele ongezonde klas lol 

Gelukkig is onze hoop niet op hen gevestigd. Maar interesant vind ik zo'n politiek schaakspel wel.

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Uiteindelijk leidt het tot niets. Hoe slim ze ook zijn, ze zijn tegelijkertijd ook dom en kortzichtig. Wijsheid ontbreekt volledig. 

Zeker. Ik zelf zou ik het niet willen/kunnen. Ga echt nooit de politiek in. Alles uit dit korte leven halen om vervolgens je ziel te verliezen. Uberhaubt liegen... Hoe kunnen ze zichzelf in de spiegel aankijken

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Flieko zei:

Is politiek niet uberhaubt een slangenhol? Ook onder elkaar? Mindgames spelen met een T-shirt... Tja. Hij werdt uitgemaakt voor antisemiet dus hij gaat dat t-shirt dragen... tja. Aard van een politicus is leugenaar. Je ziet het al bij kinderen op de basischool. degenen die vooraan staan zijn praatjesmakers en backstabbers. Of ik had gewoon een hele ongezonde klas lol 

Gelukkig is onze hoop niet op hen gevestigd. Maar interesant vind ik zo'n politiek schaakspel wel.

 

2 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

T zou kunnen dat het waar is wat je zegt. Ze komen op mij ook oprecht over en ze benoemen de dingen zoals ze zijn. Tenminste, ik kan me eigenlijk altijd wel vinden in de dingen die ze zeggen. De laatste maanden denk ik vaak dat het misschien ook een toegestaan tegengeluid is en dat ze wellicht gewoon meespelen, zodat het lijkt of we nog in een democratie leven. Alles in de politiek is nep. De beste leugenaars komen heel oprecht over. T blijft gissen....

k zie net het shirtje. Pff, nu vertrouw ik hem zeker niet meer. Wat een slangen...

Er zijn nog een aantal bijzondere dingen te melden aangaande Thierry Baudet.

Het is niet alleen het shirt, maar hij is ook getrouwd met een Joodse dame waardoor zijn kinderen ook Joods zijn.

En daarnaast is hij een groot bewonderaar van Theodore Herzl, de oprichter van het Zionisme. Baudet noemt Herzl één van zijn helden.

b3.jpg

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sherlock zei:

Er zijn nog een aantal bijzondere dingen te melden aangaande Thierry Baudet.

Het is niet alleen het shirt, maar hij is ook getrouwd met een Joodse dame waardoor zijn kinderen ook Joods zijn.

En daarnaast is hij een groot bewonderaar van Theodore Herzl, de oprichter van het Zionisme. Baudet noemt Herzl één van zijn helden.

b3.jpg

Dat Thierry Baudet een groot bewonderaar van Theodore Herzl is, wordt in de video Thierry Baudet FVD Theodor Herzl Israel NWO documentaire bevestigd, aangezien Thierry Baudet in die video benadrukt dat Abraham Kuyper en Theodor Herzl zijn helden zijn.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Watchman_Ricky zei:

Dat Thierry Baudet een groot bewonderaar van Theodore Herzl is, wordt in de video Thierry Baudet FVD Theodor Herzl Israel NWO documentaire bevestigd, aangezien Thierry Baudet in die video benadrukt dat Abraham Kuyper en Theodor Herzl zijn helden zijn.

😐ik heb niks gezegd😐

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Dat Thierry Baudet een groot bewonderaar van Theodore Herzl is, wordt in de video Thierry Baudet FVD Theodor Herzl Israel NWO documentaire bevestigd, aangezien Thierry Baudet in die video benadrukt dat Abraham Kuyper en Theodor Herzl zijn helden zijn.

Goed gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik blijf hier! Kom je nog eens wat te weten. Top Forum

Mooi,

Wist je trouwens dat volgens sommigen, zoals James Corbett, een overheid er niet is voor het volk, maar juist om de elite te beschermen?

Het concept overheid zoals wij dat kennen, is afkomstig van de elite die een dergelijk instituut nodig heeft. Een overheid die per definitie moet worden gerund door psychopaten om op deze manier de pedofiele satanische (kindermoordende) elite te beschermen.

psy1.jpg

 

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist dat niet echt, maar vermoedde het wel. Er gebeuren zoveel dingen die zo makkelijk wel ten gunste van het volk kunnen, dat ik eigenlijk niet anders kan denken dan dat de overheid een toneelstuk speelt. De echte bewijzen worden netjes bedekt en zodoende moet je altijd een beetje gissen. 
 

Over de muziekindustrie heb ik veel gelezen en dat zij ook meespelen is mij wel bekend. Het feit dat John Lennon dit soort uitspraken deed, zegt al veel. Wat weten zij wat wij niet weten. Opvallend. Je ziet die voorkennis op zoveel plekken terug komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...