Ga naar inhoud

Wie gaat er naar het WK voetbal kijken?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Voor mij was het wereldkampioenschap voetbal altijd een hoogtepunt op de kalender. De ene keer ging het beter met het Nederlands elftal dan een andere keer, maar altijd was het vol spanning uitkijken naar de volgende wedstrijd.

Maar, nu heb ik dat helemaal niet. Ik voel totaal niets als ik denk aan de komende wedstrijden in Qatar.

Ik heb geen idee hoe dat komt, maar bij mij is iedere beleving weg.

Ben ik de enige die dit heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Jammer dat je er niet meer naar uitkijkt. Mischien dat je onbewust teleurgesteld bent in Nederland na alle corona gekte en Nederland niet meer als jou thuis voelt? Idk. Maar ik kan me voorstellen dat zo'n wedstrijd dan een stuk minder leuk is.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Flieko zei:

Jammer dat je er niet meer naar uitkijkt. Mischien dat je onbewust teleurgesteld bent in Nederland na alle corona gekte en Nederland niet meer als jou thuis voelt? Idk. Maar ik kan me voorstellen dat zo'n wedstrijd dan een stuk minder leuk is.

Ik ga in ieder geval de persconferenties van Louis van Gaal kijken:

20.jpg

 

 

 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
2 uur geleden, Antoon zei:

Het boeit mij niet, toen ik jong was sloeg ik de tafelstoel aan diggelen bij verlies tegen Duitsland, nu kijk ik niet eens en er zijn belangrijker dingen aa  de orde

Hahaha, mij boeit het ook niet. K ben na het EK van 1988 afgehaakt. Ik keek daarna nog wel eens naar grote wedstrijden omdat andere mensen het zo gezellig vonden. Toen ik ontdekte dat ik het voor anderen deed ben ik helemaal gestopt. K ga straks een aflevering van Blckbx today kijken. Dat vind ik veel interessanter. Veel plezier voor degenen die voetbal wel heel leuk vinden. T is een mooie sport 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...