Ga naar inhoud

Was vlucht MH370 betrokken bij goudsmokkel?


Sherlock

Aanbevolen berichten

In hetzelfde jaar 2014 dat vlucht MH17 uit de lucht werd geknald verdween enkele maanden daarvoor een ander toestel van Malaysia Airlines.

Dit was vlucht MH370, in de late avond van 8 maart 2014 vertrokken vanaf Kuala Lumpur en niemand heeft daarna nog iets van het toestel gezien.

MH370-Flight-Path-1080x675.png

Het is natuurlijk bijna niet voor te stellen dat een groot passagierstoestel vandaag de dag compleet kan verdwijnen zonder één enkel spoor achter te laten.

Er zijn al heel veel theorieën geweest over wat er gebeurd zou kunnen zijn met dit toestel, maar geen van al die theorieën heeft iets opgeleverd.

Er is echter één man die wel een verklaring heeft voor wat er is gebeurd. Een man die zegt dat er een verband is tussen de verdwenen vlucht MH370 en de neergeschoten vlucht MH17.

Zijn verhaal klinkt als een spannende thriller en je kunt het lezen en het hem zelf horen vertellen als je op de volgende link klikt:

Het verhaal van Boyd Anderson. De grootste fantast of de ultieme waarheid.

https://niburu.co/het-complot/16431-goudsmokkel-en-het-mysterie-van-mh370-en-de-mh17-lijken

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-6-2021 om 23:47, Skylen zei:

Ik heb dat hele MH17 verhaal niet zo heel nauw gevolgd, misschien moet ik het een keer gaan researchen want er blijkt een hoop niet te kloppen (wat betreft de officiële versie dan).

Zeker. Alleen al het feit dat de laatste ping die Flightradar indertijd doorkreeg iets van 14 km voorbij de plek was waar de MH17 lag. Dat was de smoking gun voor mij.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, RikH zei:

Zeker. Alleen al het feit dat de laatste ping die Flightradar indertijd doorkreeg iets van 14 km voorbij de plek was waar de MH17 lag. Dat was de smoking gun voor mij.

Daar heb je helemaal gelijk in. Een vliegtuig kan niet neerstorten in achterwaartse richting. Ik heb niet gehoord dat ze dit in de rechtszaak hebben gebruikt en dat toont voor mij aan dat ze de waarheid niet boven water willen halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, RikH zei:

Zeker. Alleen al het feit dat de laatste ping die Flightradar indertijd doorkreeg iets van 14 km voorbij de plek was waar de MH17 lag. Dat was de smoking gun voor mij.

Ja dat weet ik nog wel - ik heb de beelden van Flight Radar gezien en de route is niet helemaal niet logisch. En welkom Rik. 👋

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
13 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Heel deze zaak dooft langzaam uit je hoort er niets meer over.

In het hele mysterie speelt dit toestel een belangrijke rol. 

 

De Boeing fabrieken in Amerika produceren altijd vliegtuigen in sets van twee identieke toestellen. Het enige waardoor je de twee uit elkaar kunt houden is via het serienummer.

Iets wat eigenlijk nooit naar buiten had mogen komen, maar wat wel gebeurde eind maart, enkele weken na de verdwijning van vlucht MH370, was dat oplettende vliegtuigspotters een identiek toestel hadden waargenomen in een hangar op het vliegveld van Tel Aviv.

tta1.png

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...