Ga naar inhoud

AIDS steeds meer in het nieuws en dat doet dan weer denken aan MH17


Veritas

Aanbevolen berichten

Voor hen die het alternatieve nieuw een beetje hebben gevolgd hebben gezien dat gevaccineerde mensen steeds meer op AIDS patiënten gaan lijken. Overal in het nieuws zie je ook weer berichten over AIDS opduiken en dat alles geeft mij een vreemd gevoel.

We vergeten tegenwoordig dingen heel snel, maar wat ik nog heel goed weet is dat er een grote groep AIDS deskundigen aan boord zaten van vlucht MM17. Ze waren geloof ik onderweg naar een conferentie in Australië en het waren heel belangrijke wetenschappers op hun gebied.

Misschien zouden deze lui op die conferentie wel met een oplossing zijn gekomen voor AIDS en mocht dat niet gebeuren. Als je bedenkt dat ze alles ver vooruit plannen dan wisten ze in 2014 heel goed dat ze AIDS als ziekte wilden houden en dat daar absoluut geen oplossing voor mocht worden gevonden.

Het is zomaar een idee, wat denken jullie?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Veritas zei:

Voor hen die het alternatieve nieuw een beetje hebben gevolgd hebben gezien dat gevaccineerde mensen steeds meer op AIDS patiënten gaan lijken. Overal in het nieuws zie je ook weer berichten over AIDS opduiken en dat alles geeft mij een vreemd gevoel.

We vergeten tegenwoordig dingen heel snel, maar wat ik nog heel goed weet is dat er een grote groep AIDS deskundigen aan boord zaten van vlucht MM17. Ze waren geloof ik onderweg naar een conferentie in Australië en het waren heel belangrijke wetenschappers op hun gebied.

Misschien zouden deze lui op die conferentie wel met een oplossing zijn gekomen voor AIDS en mocht dat niet gebeuren. Als je bedenkt dat ze alles ver vooruit plannen dan wisten ze in 2014 heel goed dat ze AIDS als ziekte wilden houden en dat daar absoluut geen oplossing voor mocht worden gevonden.

Het is zomaar een idee, wat denken jullie?

Helemaal niet zo'n gekke gedachte. 

Ik vond het plotseling overlijden van Luc Montagnier deze week ook al vreemd en hij waarschuwde ook voor AIDS in verband met de coronaprik.

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze mensen zaten ook aan boord van het toestel. Lijken inderdaad heel belangrijk voor AIDS onderzoek:

 

Joep Lange en Jacqueline van Tongeren:

Onderzoeker Joep Lange (59) was op 17 juli 2014 met zijn vrouw Jacqueline van Tongeren (64) onderweg naar een aidscongres in Melbourne. Lange was werkzaam bij het AMC en een van de invloedrijkste aidswetenschappers ter wereld. Hij reisde de aarde over om zijn kennis te delen - en dat is hem uiteindelijk fataal geworden.

'De wereld verliest hiermee een echte gigant,' aldus het International AIDS Society destijds. Lange's vrouw Jacqueline was ook werkzaam bij het AMC. 'Jacqueline was een mooie, fijngevoelige vrouw wier leven bestond uit geven.'

Pim de Kuijer:
Stop Aids Now!-lobbyist en D66'er Pim de Kuijer (32) was onderweg naar hetzelfde aidscongres als Lange en Van Tongeren. Hij had al zijn vakantiedagen opgespaard om daarna nog twee weken door Australië en twee weken door Maleisië te kunnen reizen. Volgens vrienden had De Kuijer een groot moreel kompas, waarmee hij ook hen hielp.

Maar, ze zullen toch niet zomaar een vliegtuig uit de lucht schieten voor een paar wetenschappers?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ellende is als wetenschappers van welke discipline dan ook met zijn allen in een vliegtuig stappen en het stort neer ben je een hoop wetenschappers kwijt want overleven is maar een paar procent.Je heb het ook gehad met hele voetbalelftallen of andere sportmensen.Het is niet voor niets dat regeringleiders en koningshuizen  in verschillende vliegtuigen  reizen.Over het algemeen is vliegen behoorlijk veilig ,maar het blijft een machien in de lucht;gelukkig maar dat het over het algemeen goed gaat.

 

Laten we dit forum wel op niveau houden en niet over al wat  achter zoeken.........................NIET doen.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lichtzwaard zei:

De ellende is als wetenschappers van welke discipline dan ook met zijn allen in een vliegtuig stappen en het stort neer ben je een hoop wetenschappers kwijt want overleven is maar een paar procent.Je heb het ook gehad met hele voetbalelftallen of andere sportmensen.Het is niet voor niets dat regeringleiders en koningshuizen  in verschillende vliegtuigen  reizen.Over het algemeen is vliegen behoorlijk veilig ,maar het blijft een machien in de lucht;gelukkig maar dat het over het algemeen goed gaat.

Laten we dit forum wel op niveau houden en niet over al wat  achter zoeken.........................NIET doen.

Juist door onderzoek kom je achter de waarheid. Hoeveel 'complot theorieën' zijn er de laatste jaren niet uitgekomen? 

Door soms buiten de normale kaders te denken kom je soms tot verrassende resultaten. En als het niets blijkt te zijn, dan weten we dat ook weer en kan het aan de kant worden geschoven.

Ik ben voorstander van alles onderzoeken totdat het tegendeel blijkt.

zoek.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...