Ga naar inhoud

Mooier argument om geen coronavaccin te nemen vind je niet


Sherlock

Aanbevolen berichten

Wanneer mensen echt goed zouden nadenken wat ze eigenlijk riskeren met een corona vaccin, dan zou niemand ooit nog een vaccin nemen.

In de video in het volgende bericht wordt een prachtige vergelijking gemaakt.

Een man komt met zijn auto bij een monteur die hem vertelt dat hij een fantastische auto heeft en dat er een 99,9 procent kans is dat hij probleemloos zal rijden, maar...

toch adviseert hij de klant om een experimentele motorolie te nemen, waarbij een grote kans bestaat dat zijn motor zal bezwijken. 

De klant zegt dat hij niet helemaal op zijn achterhoofd is gevallen en bedankt voor de eer.

Maar, zo gemakkelijk komt hij er niet van af. Net zoals dat in het echte leven gebeurt met mensen die geen vaccin willen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet hoor. Voor mijn gevoel worden de gevaren zwaar overdreven. Ze zullen echt niet miljoenen mensen vaccineren als het niet veilig zou zijn. Ik heb mij wel laten vaccineren, want ik wil straks wel weer gewoon op vakantie kunnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, AnnaB zei:

Ik weet het niet hoor. Voor mijn gevoel worden de gevaren zwaar overdreven. Ze zullen echt niet miljoenen mensen vaccineren als het niet veilig zou zijn. Ik heb mij wel laten vaccineren, want ik wil straks wel weer gewoon op vakantie kunnen. 

Ja, zoiets heb ik ook, alleen vertrouw ik het niet voor 100% op de een of andere manier. 

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, AnnaB zei:

Ik weet het niet hoor. Voor mijn gevoel worden de gevaren zwaar overdreven. Ze zullen echt niet miljoenen mensen vaccineren als het niet veilig zou zijn. Ik heb mij wel laten vaccineren, want ik wil straks wel weer gewoon op vakantie kunnen. 

 

6 uur geleden, Skylen zei:

Ja, zoiets heb ik ook, alleen vertrouw ik het niet voor 100% op de een of andere manier. 

Ok, hypothetisch, stel je weet dat je eraan dood zal gaan maar dat dat pas over 3 jaar is. Als je het vaccin neemt heb je veel vrijheid en ga je dood na 3 jaar. Als je het vaccin niet neemt heb je bijna geen vrijheid meer maar weet je ook niet hoe de toekomst eruit gaat zien en of je eventueel die vrijheden weer terug wint..... Wat zou je doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Pinkeltje zei:

Ok, hypothetisch, stel je weet dat je eraan dood zal gaan maar dat dat pas over 3 jaar is. Als je het vaccin neemt heb je veel vrijheid en ga je dood na 3 jaar. Als je het vaccin niet neemt heb je bijna geen vrijheid meer maar weet je ook niet hoe de toekomst eruit gaat zien en of je eventueel die vrijheden weer terug wint..... Wat zou je doen?

Dan zou ik het zeker niet doen. Ik doe het sowieso niet of ze moeten mij dwingen. Maar waarom gaan mensen dood binnen 3 jaar?

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Skylen zei:

Dan zou ik het zeker niet doen. Ik doe het sowieso niet of ze moeten mij dwingen. Maar waarom gaan mensen dood binnen 3 jaar?

Sommige wetenschappers zeggen dat de huidige vaccins die worden toegediend, mensen preppen zodat ze bij de volgende vaccinatie of griep, omvallen. uitgesteld effect

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Pinkeltje zei:

Sommige wetenschappers zeggen dat de huidige vaccins die worden toegediend, mensen preppen zodat ze bij de volgende vaccinatie of griep, omvallen. uitgesteld effect

Ik heb mij niet laten vaccineren, niet omdat ik tegen vaccineren op zich ben, maar het gaat mij allemaal veel te snel. Ik heb gelezen dat het normaal jaren duurt voordat een vaccin getest is en dit moest allemaal hals over de kop. Ga eerst rustig afwachten en voel me gezond, dus op dit moment weinig behoefte. 

Volgens jou zullen mensen die nu gevaccineerd zijn straks problemen krijgen? Als dat zo is, dan ben ik helemaal blij dat ik het niet heb gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Onlangs had ik een beroerte en voel me niet veilig om wat dan ook te laten inspuiten momenteel.

Buiten dit alles; alles dat de evolutie bracht had een reden. Zo ook oorlogen en pandemie en andere ellende.

Stel je eens voor dat er nooit oorlogen waren geweest....en geen pest epidemie in de middeleeuwen die meer dan 90% decimeerde... hoeveel meer mensen zouden er dan mogelijk nu zijn geweest...en met wat voor gevolgen?  Maw stel dat een pil voor eeuwig leven wordt uitgevonden; zou dan de overheid die verplichtend laten innemen of die juist verbieden...??? Laat dat dilemma eens even op uw gemak inzinken...en houdt daarna huidige situatie nog eens tegen het licht?.  Het einde valideert het bestaan. Als u niet meer dood gaat is opstaan om 8:00 uur om koffie te zetten niet meer nodig. U kunt dan ook wel 100 jaar wachten. Zonder eindigheid staat de wereld stil en verliest tijd zijn betekenis. favoriete uistpraak "Wie lacht niet die de mens beziet".

aangepast door Cees
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Cees zei:

Onlangs had ik een beroerte en voel me niet veilig om wat dan ook te laten inspuiten momenteel.

Buiten dit alles; alles dat de evolutie bracht had een reden. Zo ook oorlogen en pandemie en andere ellende.

Stel je eens voor dat er nooit oorlogen waren geweest....en geen pest epidemie in de middeleeuwen die meer dan 90% decimeerde... hoeveel meer mensen zouden er dan mogelijk nu zijn geweest...en met wat voor gevolgen?  Maw stel dat een pil voor eeuwig leven wordt uitgevonden; zou dan de overheid die verplichtend laten innemen of die juist verbieden...??? Laat dat dilemma eens even op uw gemak inzinken...en houdt daarna huidige situatie nog eens tegen het licht?.  Het einde valideert het bestaan. Als u niet meer dood gaat is opstaan om 8:00 uur om koffie te zetten niet meer nodig. U kunt dan ook wel 100 jaar wachten. Zonder eindigheid staat de wereld stil en verliest tijd zijn betekenis. favoriete uistpraak "Wie lacht niet die de mens beziet".

Ik hoop dat het wat beter met je gaat nu, want een beroerte lijkt mij geen pretje.

Wat jij in feite zegt als ik het goed begrijp is om de natuur gewoon zijn gang te laten gaan en als er dan mensen doodgaan, dan hoort dat bij een natuurlijk proces.

Dat is ook iets wat we in principe altijd hebben gedaan. Als er een zwaar griepseizoen was in ons land en er gingen 10.000 mensen extra dood in dat bepaalde seizoen, dan gebeurde er helemaal niets. Er werd niet ingegrepen door een overheid, het werd gewoon geaccepteerd.

Ik ben het met je eens, alleen is de grote vraag of we hier met iets natuurlijks te maken hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, NivKing zei:

Als ik geen Vaccine neem dan ben ik 100% beschermd tegen de bijwerking van het experimentele middel en 99,97% beschermd tegen blijvende schade of de dood van corona.

Ik zou zeggen, goede deal.

Ja, hier valt weinig tegenin te brengen en toch kennen ze dit soort simpele logica niet in Den Haag.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...