Ga naar inhoud

Ik wil helemaal geen excuses aanbieden


Pieter65

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, mijn is Pieter en wil graag een bericht kwijt over iets dat mij heel erg dwars zit.

Ik denk dat heel veel mensen met mij zich vandaag de dag niet meer zo thuis voelen in dit land. Dingen veranderen zo snel en veel dingen die we gewend waren verdwijnen. Ik krijg soms het gevoel dat mijn land wordt overgenomen door vreemden.

Nu heb ik niets tegen vreemden, behalve als ze proberen mijn land af te pakken. Mijn gevoel dat dit gebeurt wordt iedere dag sterker en gisteren explodeerde ik bijna toen ik die Halsema van Amsterdam bijna letterlijk door het stof zag kruipen. Ze gedroeg zich ronduit onderdanig tegenover enkele donker gekleurde mensen en ze was nog net niet bezig om hun hielen te likken. En waarom? Om iets dat honderden jaren geleden is gebeurd, ver voordat wij hier met zijn allen waren.

Goed, er was vroeger slavernij en slavernij is niet goed, daar is iedereen het wel over eens. Maar waarom moeten wij excuses aanbieden voor iets dat we niet hebben gedaan tegenover mensen die nooit slaaf zijn geweest. Wat is dat voor onzin? Wie heeft dat bedacht? Straks willen ze nog dat de Joden excuses gaan aanbieden omdat ze in hun land niet hebben voorkomen dat Jezus aan het kruis werd genageld.

Kom op zeg, laten we even normaal doen met zijn allen. Je gaat toch geen excuses aanbieden voor iets dat is gebeurd voordat je werd geboren? We leven in het hier en nu en daar hebben we al moeite genoeg mee. Laten we ophouden met het doen alsof wij ons schuldig moeten voelen. Laten we weer trots worden op dit land en vooral op onszelf. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pieter in mijn ogen heb je helemaal gelijk! En wat de meeste mensen niet weten is dat blanken vroeger en nog steeds, zelf groot slachtoffer zijn van slavernij. daar wordt alleen met geen woord over gerept! Die Femke is ook een gekochte lakei van het WEF van Schwab.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Hallo allemaal, mijn is Pieter en wil graag een bericht kwijt over iets dat mij heel erg dwars zit.

Ik denk dat heel veel mensen met mij zich vandaag de dag niet meer zo thuis voelen in dit land. Dingen veranderen zo snel en veel dingen die we gewend waren verdwijnen. Ik krijg soms het gevoel dat mijn land wordt overgenomen door vreemden.

Nu heb ik niets tegen vreemden, behalve als ze proberen mijn land af te pakken. Mijn gevoel dat dit gebeurt wordt iedere dag sterker en gisteren explodeerde ik bijna toen ik die Halsema van Amsterdam bijna letterlijk door het stof zag kruipen. Ze gedroeg zich ronduit onderdanig tegenover enkele donker gekleurde mensen en ze was nog net niet bezig om hun hielen te likken. En waarom? Om iets dat honderden jaren geleden is gebeurd, ver voordat wij hier met zijn allen waren.

Goed, er was vroeger slavernij en slavernij is niet goed, daar is iedereen het wel over eens. Maar waarom moeten wij excuses aanbieden voor iets dat we niet hebben gedaan tegenover mensen die nooit slaaf zijn geweest. Wat is dat voor onzin? Wie heeft dat bedacht? Straks willen ze nog dat de Joden excuses gaan aanbieden omdat ze in hun land niet hebben voorkomen dat Jezus aan het kruis werd genageld.

Kom op zeg, laten we even normaal doen met zijn allen. Je gaat toch geen excuses aanbieden voor iets dat is gebeurd voordat je werd geboren? We leven in het hier en nu en daar hebben we al moeite genoeg mee. Laten we ophouden met het doen alsof wij ons schuldig moeten voelen. Laten we weer trots worden op dit land en vooral op onszelf. 

Helemaal mee eens! Echt belachelijk inderdaad om je excuses aan te bieden voor iets wat is gebeurd voordat je geboren werd of überhaupt voor iets waar je niets mee te maken hebt gehad.. 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties, ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Maar, als ik zo de kranten lees, blijft het niet bij excuses van Amsterdam, maar willen ze nu dat Nederland excuses gaat aanbieden en natuurlijk moet er dan straks geld worden betaald aan mensen die nooit van hun leven slaaf geweest zijn. Nou ja, als het zo doorgaat met de coronamaatregelen dan zijn we straks allemaal slaaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
14 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Ze doen de best maar het is allemaal doorgeslagen gekte,wat in het verleden gebeurd is heb ik niets maar dan ook niets mee te maken,nul coma nul.

Maar stel dat je nu bent gereïncarneerd en je hebt ontdekt dat je in je vroeger leven kapitein was geweest op een slavenschip.

Zou je dan ook zeggen: met wat er in het verleden is gebeurd heb ik niets te maken, of zou je dan wel excuses aanbieden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sherlock zei:

Maar stel dat je nu bent gereïncarneerd en je hebt ontdekt dat je in je vroeger leven kapitein was geweest op een slavenschip.

Zou je dan ook zeggen: met wat er in het verleden is gebeurd heb ik niets te maken, of zou je dan wel excuses aanbieden?

Je hebt  maar een leven hier op Aarde je wordt geboren en  je vertrekt ook weer.

Voorts is mijn standpunt duidelijk;het is gekte en zaken uit het verleden heb ik niets mee te maken .Hoe kan je excuses aan bieden voor iets waar je niet bij bent geweest en ook niet gedaan heeft,nogmaals gekte en hen die dat doen  door het stof gaan sporen niet.

Wordt tijd dat dit land en vele mensen weer is tot bezinning komen en zindelijk gaan denken.🦉

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Je hebt  maar een leven hier op Aarde je wordt geboren en  je vertrekt ook weer.

Voorts is mijn standpunt duidelijk;het is gekte en zaken uit het verleden heb ik niets mee te maken .Hoe kan je excuses aan bieden voor iets waar je niet bij bent geweest en ook niet gedaan heeft,nogmaals gekte en hen die dat doen  door het stof gaan sporen niet.

Wordt tijd dat dit land en vele mensen weer is tot bezinning komen en zindelijk gaan denken.🦉

Hieruit begrijp ik dat jij niet in reïncarnatie gelooft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...
Op 2-7-2021 om 20:52, Pinkeltje zei:

Pieter in mijn ogen heb je helemaal gelijk! En wat de meeste mensen niet weten is dat blanken vroeger en nog steeds, zelf groot slachtoffer zijn van slavernij. daar wordt alleen met geen woord over gerept! Die Femke is ook een gekochte lakei van het WEF van Schwab.

Maar dat alles houdt onze Kaag echt niet tegen.

Deze is fullspeed onderweg naar Paramaribo om ook namens jou excuses aan te bieden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
17 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik ben nog niemand tegengekomen die het zinvol vindt om excuses te gaan maken voor iets uit een ver verleden. Weer een truc van de partijdige media om het deugnarratief uit te breiden, vermoed ik. 

Wat ik het meest krankzinnige vindt is dat mensen excuses aanbieden voor iets dat ze niet hebben gedaan. Wat een totale onzin.

Ik ga excuses aanbieden voor het feit dat Amerika destijds Irak binnen viel op basis van massa vernietigingswapens die er niet bleken te zijn. 

Ik vind dat wel een excuus waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Sherlock zei:

Wat ik het meest krankzinnige vindt is dat mensen excuses aanbieden voor iets dat ze niet hebben gedaan. Wat een totale onzin.

Ik ga excuses aanbieden voor het feit dat Amerika destijds Irak binnen viel op basis van massa vernietigingswapens die er niet bleken te zijn. 

Ik vind dat wel een excuus waard.

Ik denk dat er niks tegen te beginnen is. Dat deug en woke gebeuren gaat maar door. K signaleer het en probeer het vervolgens naast me neer te leggen. Niet meedoen is mijn vorm van strijd. Met corona en Oekraine doe ik hetzelfde. Je wereld wordt wel wat kleiner maar ik heb daar geen probleem mee. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik denk dat er niks tegen te beginnen is. Dat deug en woke gebeuren gaat maar door. K signaleer het en probeer het vervolgens naast me neer te leggen. Niet meedoen is mijn vorm van strijd. Met corona en Oekraine doe ik hetzelfde. Je wereld wordt wel wat kleiner maar ik heb daar geen probleem mee. 

Je hebt gelijk, maar wat ik erg vind dat ik Amerika niet binnen mag. Ze hebben de vaccinatieverplichting weer verlengd. De rest van de landen zal binnenkort wel weer dit voorbeeld volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sherlock zei:

Je hebt gelijk, maar wat ik erg vind dat ik Amerika niet binnen mag. Ze hebben de vaccinatieverplichting weer verlengd. De rest van de landen zal binnenkort wel weer dit voorbeeld volgen.

Leuk is het niet maar ik zou me in het vliegtuig niet meer veilig voelen wetende dat de piloten ook gevaccineerd zijn. Misschien een uitdaging om je thuis lekker te vermaken. K heb zelf in het verleden genoeg van de wereld gezien. Ik hoef zelf niet zo nodig meer op vakantie maar dat hoeft voor jou natuurlijk niet te gelden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...