Ga naar inhoud

De beste dictatuur is een democratie


Veritas

Aanbevolen berichten

 

Er is weinig fantasie voor nodig om te bedenken dat wij ons zo langzamerhand in een dictatuur bevinden.

Het volgende is wat de auteur Aldous Huxley ooit schreef:

De perfecte dictatuur zou er uit moeten zien als een democratie, maar zou in feite een gevangenis zijn zonder muren waarbij de gevangen er niets eens van zouden dromen om te ontsnappen.

Het zou een feite een slavernij systeem zijn waar door middel van consumptie en vermaak de slaven houden van hun meesters.

huxley.png

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

We hadden tot 2 jaar geleden nog behoorlijk wat vrijheid. De vrijheid van meningsuiting is al bijna volledig verdwenen. Ik denk dat de dictatuur al veel langer bestaat binnen de democratie. Ze wisten het alleen goed verborgen te houden. Ik geloof zelf al jaren niet meer dat stemmen zin heeft. Ben er al jaren geleden mee gestopt. Sinds corona probeer ik vooral mijn intuïtie te volgen en volg sindsdien veel vaker het alternatieve nieuws. Ik voel me nog redelijk vrij. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

We hadden tot 2 jaar geleden nog behoorlijk wat vrijheid. De vrijheid van meningsuiting is al bijna volledig verdwenen. Ik denk dat de dictatuur al veel langer bestaat binnen de democratie. Ze wisten het alleen goed verborgen te houden. Ik geloof zelf al jaren niet meer dat stemmen zin heeft. Ben er al jaren geleden mee gestopt. Sinds corona probeer ik vooral mijn intuïtie te volgen en volg sindsdien veel vaker het alternatieve nieuws. Ik voel me nog redelijk vrij. 

Huxley was ook part of the team. Goede info op de website mileswmathis.com

De dictatuur is sinds 9/11 inderdaad steeds zichtbaarder geworden. Of dat met opzet is gedaan vraag ik me af.

Het zou handiger zijn om het verborgen te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was ooit een mooi land... voordat God van het schip werdt verbannen en atheisten een nieuw geloof gingen creëren. Daarna ging alles bergafwaards. Men denkt beesten te zijn en gaan zich erna gedragen. 

 

Mark 9:42

“If anyone causes one of these little ones—those who believe in me—to stumble, it would be better for them if a large millstone were hung around their neck and they were thrown into the sea.

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net als in Hitlers tijd, gewoon het beste ervan te maken, wees creatief in denken en doen dan kan je het lang volhouden, even een zijstraatje, de media ligt aan de loopband van de overheid, wees daarin ook creatief, lees het gewoon maar ga ervan uit dat het tegenover gestelde van het gebrachtte nieuws vaak de waarheid is, zo kom je erachter wat er speelt en blijf je up to date

aangepast door Antoon
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

Net als in Hitlers tijd, gewoon het beste ervan te maken, wees creatief in denken en doen dan kan je het lang volhouden, even een zijstraatje, de media ligt aan de loopband van de overheid, wees daarin ook creatief, lees het gewoon maar ga ervan uit dat het tegenover gestelde van het gebrachtte nieuws vaak de waarheid is, zo kom je erachter wat er speelt en blijf je up to date

Ja dat is een goeie trip, in een satanische wereld is toch alles omgedraaid, dus als de mainstream media zegt dat iets niet waar is, dan kan je er vergif op innemen dat het precies andersom is.

Zoals: de vaccins zijn veilig.

Maar, het meest zorgwekkende punt van Huxley vindt ik wel dat hij zegt dat eigenlijk niemand uit die gevangenis wil ontsnappen, die mensen zijn zo gehersenspoeld dat ze denken dat ze gelukkig zijn door hun consumptiegedrag en entertainment. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 dictator is makkelijker te verslagen dan gebundelde machten die afhankelijk van elkaar zijn. Er is een wereld achter de politiek. Ook de politiekers worden geconditioneerd worteltjes te volgen om van a naar b te gaan.

Ik vraag mij zelfs af of vele voortrekkers van de narratief niet gewoon deepfakes zijn?

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 13-8-2022 om 09:54, Sherlock zei:

Ja dat is een goeie trip, in een satanische wereld is toch alles omgedraaid, dus als de mainstream media zegt dat iets niet waar is, dan kan je er vergif op innemen dat het precies andersom is.

Zoals: de vaccins zijn veilig.

Maar, het meest zorgwekkende punt van Huxley vindt ik wel dat hij zegt dat eigenlijk niemand uit die gevangenis wil ontsnappen, die mensen zijn zo gehersenspoeld dat ze denken dat ze gelukkig zijn door hun consumptiegedrag en entertainment. 

De bijbel spreekt in de vorm van de antichrist. Een mondiale leider waar bijna iedereen achteraan loopt. De mondiale leider is er nog niet, maar het lijkt erop dat deze wel gaat komen. De meeste regeringen volgen dezelfde lijn. Ze doen en zeggen ongeveer hetzelfde. In feite is er al een verborgen wereldregering. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Het lijkt erop dat iedereen het wel best vind. Af en toe eens een slappe petitie, protestje hier en daar. Als het volk samenkomt onder God is het sterk. Maar nee, ieder is zo verblind door valse demonische leringen dat het geen beginnen aan is.

We gaan richting het eind en er is niets dat we kunnen doen behalve onszelf redden. Maar uiteindelijk gaat het daar ook om. Je kunt een hand uitreiken maar als dat wordt afgewezen, dan is dat niet jou schuld. Wat wordt jou bestemming na dit leven? Kies je de kant van God. Of de kant van de duivel? Jij beslist jou bestemming. Dat is de vrijheid die God ons geeft.

Elke dag kan je laatste zijn. Denk niet: ik heb nog tijd. Tijd is je nooit belooft. Verspil niet al je tijd aan aardse problemen. Al die tijd, al die jaren dat je je had kunnen verdiepen in Jezus ipv de haat tegen hem te beluisteren. Al die tijd dat je je leven aan hem hebt kunnen geven en hij jou blinddoek af had kunnen doen.

Altijd leren maar nooit tot de waarheid komen. Jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...