Ga naar inhoud

Vaccins werken echt voor geen meter


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik weet welke Fabeltjeskrant de meeste mensen lezen, maar ik weet wel dat er dingen niet kloppen met dat coronavaccin.

Ongeveer 85 procent van de bevolking is gevaccineerd, dus dan zouden het aantal besmettingen een stuk lager moeten zijn dan vorig jaar om deze tijd toen er nog helemaal niemand was gevaccineerd.

En wat blijkt?

Er zijn nu meer mensen besmet dan vorig jaar.

Ga mij nu niet proberen te vertellen dat die vaccins werken.

Las ergens in het AD vandaag dat ze in Amerika al adviseren om na zes maanden een vierde prik te nemen.

Is iedereen nu compleet gestoord geworden?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik weet welke Fabeltjeskrant de meeste mensen lezen, maar ik weet wel dat er dingen niet kloppen met dat coronavaccin.

Ongeveer 85 procent van de bevolking is gevaccineerd, dus dan zouden het aantal besmettingen een stuk lager moeten zijn dan vorig jaar om deze tijd toen er nog helemaal niemand was gevaccineerd.

Mensen die twee keer zijn gevaccineerd, kunnen net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden

4b94bf3c-308f-4388-9187-a35998940b15_800.jpg

MSN.com/nl-nl/nieuws / RTL Nieuws Liveblog:
Mensen die twee keer zijn gevaccineerd, kunnen net zo besmettelijk zijn als ongevaccineerden, blijkt uit een studie gepubliceerd in het wetenschappelijke tijdschrift The Lancet.

 

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een indrukwekkende speech van dr. Dan Stock bij MT Vernon

"Wat je hoort te weten over het coronavirus en alle luchtwegvirussen, is dat ze verspreid worden door aërosoldeeltjes die klein genoeg zijn om door elk masker heen te dringen. De reden dat je ermee blijft worstelen is omdat je deze virussen niet kunt laten verdwijnen. De natuurlijke geschiedenis van alle luchtwegvirussen is dat ze het hele jaar door circuleren en wachten op het immuunsysteem om verzwakt te raken door de winter of ontspoord te raken zoals laatst door deze vaccines gebeurde en dan veroorzaken ze symptomatische klachten, omdat luchtwegvirussen niet kunnen worden uitgefilterd en ze dierlijke reservoirs hebben. En dit is een belangrijk punt: Niemand kan dit virus laten verdwijnen."

Dr. Dan Stock stelde ook de vraag: "Waarom zou een vaccin dat vermoedelijk zo effectief is, midden in de zomer een uitbraak hebben, terwijl virale luchtwegaandoeningen dat niet doen? En om dat te begrijpen heb je de kennis nodig over de aandoening die antilichaam-gemedieerde virale versterking wordt genoemd. Dat is een aandoening die optreedt wanneer vaccins verkeerd werken, zoals het geval was bij elke coronavirusstudie die bij dieren is gedaan, bij coronavirussen na de SARS-uitbraak en bij het respiratoire syncytieel virus, waar een vaccin bij een kwetsbaar individu, verkeerd wordt gebruikt en niet goed kan worden gebruikt, voor een respiratoire virus met een zeer lage pathogeniciteit, waardoor het immuunsysteem het virus verkeerd bestrijdt en het virus erger wordt dan het zou zijn bij een natuurlijke infectie, en dat is waarom je nu een uitbraak ziet."

"Uit een studie blijkt dat 75 procent van de mensen die Covid-19 positieve symptoomgevallen hadden bij een uitbraak te Barnstable in Massachusetts volledig waren gevaccineerd. Daarom is er geen reden om een gevaccineerd persoon enigszins anders te behandelen dan een ongevaccineerd persoon.
Geen enkele vaccin stop besmetting. Geen enkele vaccin weerhoudt je van besmetting; je raakt geïnfecteerd en werpt pathogeen af. Dit is een bijzonder feit over virale luchtwegpathogenen. Je kunt de verspreiding ervan niet voorkomen, want dat is de natuur van virale luchtwegpathogenen en je kunt het niet met een vaccin voorkomen, omdat ze niet precies doen wat jij wilt dat ze doen."

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Een indrukwekkende speech van dr. Dan Stock bij MT Vernon

"Wat je hoort te weten over het coronavirus en alle luchtwegvirussen, is dat ze verspreid worden door aërosoldeeltjes die klein genoeg zijn om door elk masker heen te dringen. De reden dat je ermee blijft worstelen is omdat je deze virussen niet kunt laten verdwijnen. De natuurlijke geschiedenis van alle luchtwegvirussen is dat ze het hele jaar door circuleren en wachten op het immuunsysteem om verzwakt te raken door de winter of ontspoord te raken zoals laatst door deze vaccines gebeurde en dan veroorzaken ze symptomatische klachten, omdat luchtwegvirussen niet kunnen worden uitgefilterd en ze dierlijke reservoirs hebben. En dit is een belangrijk punt: Niemand kan dit virus laten verdwijnen."

Dr. Dan Stock stelde ook de vraag: "Waarom zou een vaccin dat vermoedelijk zo effectief is, midden in de zomer een uitbraak hebben, terwijl virale luchtwegaandoeningen dat niet doen? En om dat te begrijpen heb je de kennis nodig over de aandoening die antilichaam-gemedieerde virale versterking wordt genoemd. Dat is een aandoening die optreedt wanneer vaccins verkeerd werken, zoals het geval was bij elke coronavirusstudie die bij dieren is gedaan, bij coronavirussen na de SARS-uitbraak en bij het respiratoire syncytieel virus, waar een vaccin bij een kwetsbaar individu, verkeerd wordt gebruikt en niet goed kan worden gebruikt, voor een respiratoire virus met een zeer lage pathogeniciteit, waardoor het immuunsysteem het virus verkeerd bestrijdt en het virus erger wordt dan het zou zijn bij een natuurlijke infectie, en dat is waarom je nu een uitbraak ziet."

"Uit een studie blijkt dat 75 procent van de mensen die Covid-19 positieve symptoomgevallen hadden bij een uitbraak te Barnstable in Massachusetts volledig waren gevaccineerd. Daarom is er geen reden om een gevaccineerd persoon enigszins anders te behandelen dan een ongevaccineerd persoon.
Geen enkele vaccin stop besmetting. Geen enkele vaccin weerhoudt je van besmetting; je raakt geïnfecteerd en werpt pathogeen af. Dit is een bijzonder feit over virale luchtwegpathogenen. Je kunt de verspreiding ervan niet voorkomen, want dat is de natuur van virale luchtwegpathogenen en je kunt het niet met een vaccin voorkomen, omdat ze niet precies doen wat jij wilt dat ze doen."

Goed stuk, de man heeft helemaal gelijk en dit wordt ook steeds vaker bevestigt door de cijfers:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Het draait niet om een virus maar om controle, dat de mensen stukje bij beetje hun vrijheid steeds meer verliezen.

FDByqTRWUAE0yoD?format=jpg&name=medium

Ik denk dat er twee redenen zijn voor de vaccinaties.

De eerste is het opruimen van heel veel mensen en dan om ervoor te zorgen dat degenen die overblijven volledig onder controle staan.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik denk dat er twee redenen zijn voor de vaccinaties.

De eerste is het opruimen van heel veel mensen en dan om ervoor te zorgen dat degenen die overblijven volledig onder controle staan.

Ik denk dat je gelijk hebt en als je kijkt naar de oversterfte op dit moment dan zijn ze met het eerste deel volop bezig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
7 minuten geleden, Sherlock zei:

Laat ze er nog maar even van genieten zou ik zeggen.

Hoe gaan ze trouwens om met collega's die niet zijn gevaccineerd?

Ik ben de enige die niet is gevaccineerd en niemand van hen weet het. Ik kijk wel uit. Ze hebben wel vermoedens maar ik praat er niet over

 

Laatst hoorde ik een colega klagen over een restaurant dat zich niet aan de maatregelen hield, ook noemde hij ongevaccineerden wappies waar vervogens weer iemand anders mee ging klagen met hem over dat we dankzij dat soort restaurants/mensen nooit uit deze pandemie komen... Dat was heel ongemakkelijk

aangepast door Flieko
  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

Ik ben de enige die niet is gevaccineerd en niemand van hen weet het. Ik kijk wel uit. Ze hebben wel vermoedens maar ik praat er niet over

Laatst hoorde ik een colega klagen over een restaurant dat zich niet aan de maatregelen hield, ook noemde hij ongevaccineerden wappies waar vervogens weer iemand anders mee ging klagen met hem over dat we dankzij dat soort restaurants/mensen nooit uit deze pandemie komen... Dat was heel ongemakkelijk

Ik ga er altijd volle bak op in. **** it.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Flieko zei:

Ik ben de enige die niet is gevaccineerd en niemand van hen weet het. Ik kijk wel uit. Ze hebben wel vermoedens maar ik praat er niet over

Laatst hoorde ik een colega klagen over een restaurant dat zich niet aan de maatregelen hield, ook noemde hij ongevaccineerden wappies waar vervogens weer iemand anders mee ging klagen met hem over dat we dankzij dat soort restaurants/mensen nooit uit deze pandemie komen... Dat was heel ongemakkelijk

Heeg goed, volhouden. En je hoeft ook niet aan de grote klok te hangen of je wel of niet bent gevaccineerd. Dat is nog steeds een privé zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Ja, dat doe ik ook, maar er zijn ook mensen die minder goed met die situatie kunnen omgaan.

Ik ben zelf niet zo'n goeie prater (ik laat me niet vaccineren omdat ik op God vertrouw en mijn leven aan God heb gegeven) dus voor mij is het beste om me gedeisd te houden. Een enkele keer ga ik welleens een discussie met een christen aan. Maar voor die andere schapen zie ik geen hoop, weet niets meer te zeggen. In het begin waarschuwde ik de mensen maar ik ben nu uitgelult. De mensen die beweerden nooit een vaccine te nemen zijn nu allemaal gevaccineerd (op het werk)... Ik heb er gewoon geen woorden meer voor

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Flieko zei:

Ik ben zelf niet zo'n goeie prater (ik laat me niet vaccineren omdat ik op God vertrouw en mijn leven aan God heb gegeven) dus voor mij is het beste om me gedeisd te houden. Een enkele keer ga ik welleens een discussie met een christen aan. Maar voor die andere schapen zie ik geen hoop, weet niets meer te zeggen. In het begin waarschuwde ik de mensen maar ik ben nu uitgelult. De mensen die beweerden nooit een vaccine te nemen zijn nu allemaal gevaccineerd (op het werk)... Ik heb er gewoon geen woorden meer voor

Nu we het toch over christenen hebben.

Wat denk je van de opmerking van Boris Johnson?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, AnnaB zei:

Nu we het toch over christenen hebben.

Wat denk je van de opmerking van Boris Johnson?

Boris Johnson... Dat is net zo'n Mark Rutte 2.0

 

Een vraag die ik christenen stel is: wat zou Jezus doen? Zou Jezus zich laten vaccineren? Nee hij zou zeggen: waar is jullie vertrouwen op God. Meestal weten de gevaccineerde christenen dan niets meer te zeggen. Die krijg je heel makkelijk stil met een simpele vraag

 

Deze hele vaccinatie campagne, "pandemie" en angst propaganda stink nog harder als stront. Een beetje gezond verstand zou moeten zeggen dat hier iets niet in de haak is. Kijk wat het WEF van plan is, ze houden het nieteens geheim

 

Er is ook nog zoiets als lichamelijke intergriteit...dat geef je toch niet weg??

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-12-2021 om 01:45, Flieko zei:

Ik ben zelf niet zo'n goeie prater (ik laat me niet vaccineren omdat ik op God vertrouw en mijn leven aan God heb gegeven) dus voor mij is het beste om me gedeisd te houden. Een enkele keer ga ik welleens een discussie met een christen aan. Maar voor die andere schapen zie ik geen hoop, weet niets meer te zeggen. In het begin waarschuwde ik de mensen maar ik ben nu uitgelult. De mensen die beweerden nooit een vaccine te nemen zijn nu allemaal gevaccineerd (op het werk)... Ik heb er gewoon geen woorden meer voor

Mooi zo, vertrouw op God, dat is de onvoorwaardelijke ultieme LIEFDE. Je hoeft niet naar God op zoek, hij zit in je hart. Dat is de reden waarom Hij zegt: "wees niet bang, ik ben met je alle dagen van de wereld, tot aan de voleinding van de wereld". Bewijs: als een zaadcel vd man en eicel vd vrouw samensmelten is er een lichtflits te zien. Het hartje is het eerste wat er gevormd wordt en het begint te kloppen als de ziel is ingedaald. MAW eerst is er het LICHT en dan wordt er een mensje geschapen. Hoe duidelijk wil je het hebben? Je bent geen zondaar, je bent een kind van God, het mooiste wat Hij geschapen heeft. Dus wees trots op jezelf. Wil je de grootste liefde van je leven ontmoeten? Kijk dan maar eens goed in de spiegel. De juiste opdracht van God is niet: "gaat heen en vermenigvuldig u", maar gaat heen en vermenigvuldig MIJN LIEFDE".

Je liefdevolle houding spreekt, zonder een woord te zeggen. Suc6 vanuit mijn hart om jouw hart te raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, NLP vrije denker zei:

Mooi zo, vertrouw op God, dat is de onvoorwaardelijke ultieme LIEFDE. Je hoeft niet naar God op zoek, hij zit in je hart. Dat is de reden waarom Hij zegt: "wees niet bang, ik ben met je alle dagen van de wereld, tot aan de voleinding van de wereld". Bewijs: als een zaadcel vd man en eicel vd vrouw samensmelten is er een lichtflits te zien. Het hartje is het eerste wat er gevormd wordt en het begint te kloppen als de ziel is ingedaald. MAW eerst is er het LICHT en dan wordt er een mensje geschapen. Hoe duidelijk wil je het hebben? Je bent geen zondaar, je bent een kind van God, het mooiste wat Hij geschapen heeft. Dus wees trots op jezelf. Wil je de grootste liefde van je leven ontmoeten? Kijk dan maar eens goed in de spiegel. De juiste opdracht van God is niet: "gaat heen en vermenigvuldig u", maar gaat heen en vermenigvuldig MIJN LIEFDE".

Je liefdevolle houding spreekt, zonder een woord te zeggen. Suc6 vanuit mijn hart om jouw hart te raken.

God is als een dictator.

Hou van mij en je hebt het goed, hou je niet van mij dan laat ik je voor eeuwig pijn lijden.

Ik volg geen dictators 🤮

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Madeliefje zei:

God is als een dictator.

Hou van mij en je hebt het goed, hou je niet van mij dan laat ik je voor eeuwig pijn lijden.

Ik volg geen dictators 🤮

Dit geluid komt uit zware protestantse kringen,laat God nou geen dictator zijn,integendeel,maar goed terug naar het onderwerp.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Madeliefje zei:

God is als een dictator.

Hou van mij en je hebt het goed, hou je niet van mij dan laat ik je voor eeuwig pijn lijden.

Ik volg geen dictators 🤮

Helaas heb je het bericht niet goed gelezen, onvoorwaardelijke liefde. De kerk maakt van jouw een zondaar, boete doen en dreigen met de hel, enz. Dat heeft niks met God te maken. Ik ga niet naar een kerk of iets dergelijks, dus helaas. Einstein, toch niet de domste onder ons, heeft dit ook ontdekt toen hij het universum bestudeerde, alleen aan zijn dochter geschreven ivm de hatelijke opmerkingen en verwensingen niet openbaar durven te maken. Zijn dochter heeft deze brieven kenbaar gemaakt na zijn overlijden. Wat ik vertel over het Licht, heeft het kwantumfysica ontdekt, leer van de materie, dus wetenschappelijk onderbouwd. Niet van wij van WC-eend gedrag. Jammer dat je zo vol van negatieve energie zit. Ga op onderzoek uit zou ik zeggen. Vwb ik volg geen dictators, ben benieuwd hoever jij de regering gehoorzaamd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2021 om 02:54, Pieter65 zei:

Ik weet welke Fabeltjeskrant de meeste mensen lezen, maar ik weet wel dat er dingen niet kloppen met dat coronavaccin.

Ongeveer 85 procent van de bevolking is gevaccineerd, dus dan zouden het aantal besmettingen een stuk lager moeten zijn dan vorig jaar om deze tijd toen er nog helemaal niemand was gevaccineerd.

En wat blijkt?

Er zijn nu meer mensen besmet dan vorig jaar.

Ga mij nu niet proberen te vertellen dat die vaccins werken.

Las ergens in het AD vandaag dat ze in Amerika al adviseren om na zes maanden een vierde prik te nemen.

Is iedereen nu compleet gestoord geworden?

Helaas, de vaccins werken, alleen niet wat door de (r)overheid wordt verteld. Ze werken uitstekend tbv de depopulatie. Middels NLP technieken probeert men iedereen te hypnotiseren. Voorbeeld: Doventolk bij de persconferenties. Weten ze niet dat doven en slechthorende heel goed kunnen lezen bij ondertiteling? Nee, in je onderbewustzijn wordt je geactiveerd door "luister je wel goed". Als je de leugen maar blijft herhalen op radio, tv, internet, enz dan wordt deze vanzelf de waarheid. Ook werkt deze vaccins uitermate goed om je te laten verbinden met het internet 5G, later 6G. Geen complottheorie maar complotpraktijk. Vraag je jezelf eens af waarom iedereen, echt ieder mens, jong en oud, zich dient te laten injecteren met een goedje dat staatsgeheim is? Alleen dat moet al meer dan voldoende zijn om die bagger niet in je lijf te laten spuiten. Rutte liegt overal over, maar over de covid en vaccins spreekt hij de waarheid. Hahahahahahahah. Kom uit je hypnotisering.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-1-2022 om 03:50, NLP vrije denker zei:

Helaas, de vaccins werken, alleen niet wat door de (r)overheid wordt verteld. Ze werken uitstekend tbv de depopulatie. Middels NLP technieken probeert men iedereen te hypnotiseren. Voorbeeld: Doventolk bij de persconferenties. Weten ze niet dat doven en slechthorende heel goed kunnen lezen bij ondertiteling? Nee, in je onderbewustzijn wordt je geactiveerd door "luister je wel goed". Als je de leugen maar blijft herhalen op radio, tv, internet, enz dan wordt deze vanzelf de waarheid. Ook werkt deze vaccins uitermate goed om je te laten verbinden met het internet 5G, later 6G. Geen complottheorie maar complotpraktijk. Vraag je jezelf eens af waarom iedereen, echt ieder mens, jong en oud, zich dient te laten injecteren met een goedje dat staatsgeheim is? Alleen dat moet al meer dan voldoende zijn om die bagger niet in je lijf te laten spuiten. Rutte liegt overal over, maar over de covid en vaccins spreekt hij de waarheid. Hahahahahahahah. Kom uit je hypnotisering.

In het Iron Mountain rapport uit 1966 staat precies wat de planning was.
Dit rapport is altijd afgedaan als "Nep", maar alles is wel precies zo uitgekomen dus wat is "Nep".

En inderdaad de prikjes en boosters doen precies zoals men zegt, 99% effectief ed.

Het effect is "Zero Emissie" of te wel 0% uitstoot van CO2 door mensen die adem halen.

Ps. op mijn werk praat ik niet meer over de prikjes, die mensen die ook niet de prikken halen herkennen elkaar wel en die mensen die vol trots vertellen dat ze 2 nachten niet hebben kunnen slapen van de pijn in hun arm die laten we maar even in hun waarde, zo lang hebben ze niet meer voor vreugde volle momentjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...