Ga naar inhoud

Ook op de tribunes vallen ze nu al om


Sherlock

Aanbevolen berichten

Wat zijn de kansen dat op één voetbalavond in België twee supporters in elkaar zakken en gereanimeerd moeten worden?

Dit kan omdat mensen zijn gevaccineerd tegen corona en de door het lichaam aangemaakte spike eiwitten de binnenkant van de bloedvaten beschadigen, klontering veroorzaken met als eindresultaat vaak een hartaanval.

Een bewogen avond voor het Belgische bekervoetbal. Tijdens twee afzonderlijke wedstrijden werden fans onwel. Zowel in Lier en als in Dender zakte een persoon in elkaar op de tribunes. Beiden moesten gereanimeerd worden.

belga.jpg

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211027_97762614

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Wat zijn de kansen dat op één voetbalavond in België twee supporters in elkaar zakken en gereanimeerd moeten worden?

Dit kan omdat mensen zijn gevaccineerd tegen corona en de door het lichaam aangemaakte spike eiwitten de binnenkant van de bloedvaten beschadigen, klontering veroorzaken met als eindresultaat vaak een hartaanval.

Een bewogen avond voor het Belgische bekervoetbal. Tijdens twee afzonderlijke wedstrijden werden fans onwel. Zowel in Lier en als in Dender zakte een persoon in elkaar op de tribunes. Beiden moesten gereanimeerd worden.

belga.jpg

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211027_97762614

https://www.hln.be/sport/lierse-fan-die-gisteren-tijdens-bekervoetbal-werd-gereanimeerd-is-overleden~a9eac284/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zo bizar, zo ongelooflijk bizar, ik heb de behoefte om iets geks te doen, zomaar om het af te regeren, ik probeer vrienden die het vaccin hebben te ontlopen, want ik zou mij niet in kunnen houden en dingen zeggen waar ik later spijt van heb, ook verander ik mijn prognose voor de winter 2021/ 2022, ik schreef ergens, er zal een lichte toename van vaccinatie doden zijn, nu verwacht ik niet licht maar matig of wel iets meer dan matig, moet je blij zijn als je dan gelijk hebt, dat is prangend, je kan wel tevreden zijn als daardoor die hele kermis stopgezet wordt en ik verwacht dan een publiekelijk excuses aan de mensen die Wappie genoemd werden, blijft dit uit dan blijven veel mensen met een kater zitten.

Als ik eerlijk ben verwacht ik helemaal niet dat de vaccinatie stopgezet wordt, integendeel men zal de hakken in het zand zetten en de nek verharden, aan toegeven zullen ze niet denken daarvoor zijn ze al te ver in hun narratief, iedere vorm van toegeven zullen ze als een vreselijke afgang zien.

Bij dit alles kan ik het helemaal mis hebben maar ik denk het niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Maya zei:

Dat is diep triest. Misschien iemand die zich heeft laten vaccineren omdat hij dan weer naar voetbal kon. Ik heb zelf ook jaren en jaren op de tribune gezeten bij mijn favoriete club en nu ik niet meer kan gaan omdat ik en niet wil testen en niet vaccineren weet ik hoe het voelt.

5 uur geleden, Antoon zei:

Het is zo bizar, zo ongelooflijk bizar, ik heb de behoefte om iets geks te doen, zomaar om het af te regeren, ik probeer vrienden die het vaccin hebben te ontlopen, want ik zou mij niet in kunnen houden en dingen zeggen waar ik later spijt van heb, ook verander ik mijn prognose voor de winter 2021/ 2022, ik schreef ergens, er zal een lichte toename van vaccinatie doden zijn, nu verwacht ik niet licht maar matig of wel iets meer dan matig, moet je blij zijn als je dan gelijk hebt, dat is prangend, je kan wel tevreden zijn als daardoor die hele kermis stopgezet wordt en ik verwacht dan een publiekelijk excuses aan de mensen die Wappie genoemd werden, blijft dit uit dan blijven veel mensen met een kater zitten.

Als ik eerlijk ben verwacht ik helemaal niet dat de vaccinatie stopgezet wordt, integendeel men zal de hakken in het zand zetten en de nek verharden, aan toegeven zullen ze niet denken daarvoor zijn ze al te ver in hun narratief, iedere vorm van toegeven zullen ze als een vreselijke afgang zien.

Bij dit alles kan ik het helemaal mis hebben maar ik denk het niet.

Ik ben ook bang dat wat we nu zien pas het topje van de ijsberg is.

Kijk maar naar Amerika:

Overal in Amerika wordt de noodklok geluid omdat de EHBO-afdelingen van ziekenhuizen de stroom zieke mensen niet meer aan kunnen. Het is een scala aan verschillende klachten waarmee mensen zich melden, van tintelende armen tot orgaan falen, bloedklonters en hartproblemen.

https://niburu.co/buitenland/16801-amerikaanse-ziekenhuizen-worden-overspoeld-met-gevaccineerden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Dennis zei:

Blijft bij mij hangen: Gezonde Deense voetballer stort ineen op het EK terwijl hij kerngezond was en niets aan de hand was op dat moment, vreemd he? En niemand ontkende dat hij gevaccineerd was!

Ja, je hebt gelijk dat was Christian Eriksen. Iemand die toen durfde te suggereren dat de man was gevaccineerd werd zowat levend gefileerd op sociale media weet ik nog.

Ik zie net dit bericht en dan het is helemaal niet onlogisch al die hartaanvallen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 29-10-2021 om 23:00, Sherlock zei:

Wat zijn de kansen dat op één voetbalavond in België twee supporters in elkaar zakken en gereanimeerd moeten worden?

Dit kan omdat mensen zijn gevaccineerd tegen corona en de door het lichaam aangemaakte spike eiwitten de binnenkant van de bloedvaten beschadigen, klontering veroorzaken met als eindresultaat vaak een hartaanval.

Een bewogen avond voor het Belgische bekervoetbal. Tijdens twee afzonderlijke wedstrijden werden fans onwel. Zowel in Lier en als in Dender zakte een persoon in elkaar op de tribunes. Beiden moesten gereanimeerd worden.

Na een interruptie van Kamerlid Nilufer Gundogan, gaat Thierry Baudet er flink op los en confronteert hij de kamer ermee dat er voetballers spontaan dood neervallen en dat de Kamerleden ervoor wegkijken.
"Door die tunnelvisie in de Tweede Kamer en bij het kabinet, ziet men niet wat voor een humanitaire ramp, een economische ramp, een maatschappelijke ramp zich aan het voltrekken is in Nederland; niet dankzij corona, maar dankzij die vaccinaties en door die belachelijke QR-codes", aldus Thierry Baudet.

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Watchman_Ricky zei:

Na een interruptie van Kamerlid Nilufer Gundogan, gaat Thierry Baudet er flink op los en confronteert hij de kamer ermee dat er voetballers spontaan dood neervallen en dat de Kamerleden ervoor wegkijken.
"Door die tunnelvisie in de Tweede Kamer en bij het kabinet, ziet men niet wat voor een humanitaire ramp, een economische ramp, een maatschappelijke ramp zich aan het voltrekken is in Nederland; niet dankzij corona, maar dankzij die vaccinaties en door die belachelijke QR-codes", aldus Thierry Baudet.

Ik heb het normaal gesproken niet zo met politici, maar ik ben wel heel erg onder de indruk van hoe Baudet dingen toch precies goed weet uit te leggen.

Als hij echt is, dan zou dit de volgende premier van Nederland moeten worden, want als hij doet wat hij zegt dan is het weer heerlijk wonen in dit land.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-11-2021 om 18:35, Sherlock zei:

En niet alleen op de tribunes vallen ze om.

Een Tweet-video dat goed in beeld brengt, dat ze niet alleen op de tribunes omvallen, maar ook op het voetbalveld, en dat er sterfgevallen zijn (door hartaanvallen) gedurende professionele sportwedstrijden, met dank aan Thierry Baudet voor zijn ReTweet.

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...