Ga naar inhoud

vaccinatie besmetting


m dykstra

Aanbevolen berichten

Hoi, ik ben Mikkie en voor het eerst hier . Ik wilde vertellen dat ik deze week bij een BIOPHOTONENTERAPEUT  ben geweest. Ik wilde wat dingen ivm allergie laten ontstoren.

Wat schetst mijn verbazing toe ze zei dat ze de ASTRA ZENICA vaccinatie bij mij constateerde.

Ik heb GEEN VACCINATIE GEHAD. IK HEB NIET MET IEMAND GEZOEND OF GEKNUFFELD.

en TOCH heb ik het spike eiwit in me. De therapeut zei dat de deeltjes zeer klein zijn, veel kleiner nog dan een virus en AIRBORN.

Helaas is er geen manier om dit weer uit mijn lijf te halen. U bent gewaarschuwd bij deze.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow, hallo Mikkie, welkom hier.

Ik heb wel gehoord van wat ze noemen "shedding", waarbij je spike eiwitten kunt binnen krijgen van gevaccineerde mensen. 

Dat zou dan ook bij jou gebeurd kunnen zijn en misschien nog wel bij veel meer van ons.

Wel knap dat ze dat zo kunnen ontdekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, m dykstra zei:

Hoi, ik ben Mikkie en voor het eerst hier . Ik wilde vertellen dat ik deze week bij een BIOPHOTONENTERAPEUT  ben geweest. Ik wilde wat dingen ivm allergie laten ontstoren.

Wat schetst mijn verbazing toe ze zei dat ze de ASTRA ZENICA vaccinatie bij mij constateerde.

Ik heb GEEN VACCINATIE GEHAD. IK HEB NIET MET IEMAND GEZOEND OF GEKNUFFELD.

en TOCH heb ik het spike eiwit in me. De therapeut zei dat de deeltjes zeer klein zijn, veel kleiner nog dan een virus en AIRBORN.

Helaas is er geen manier om dit weer uit mijn lijf te halen. U bent gewaarschuwd bij deze.

Hallo Mikkie, dit is een heel bijzonder verhaal. Ik ben een behoorlijke leek op het gebied van vaccinaties en moet eerlijk toegeven dat ik niet weet wat een biophotonen therapeut is, maar dit alles maakt mij wel heel erg nieuwsgierig.

Zou je wat meer kunnen vertellen over hoe zoiets werkt? Ik bedoel hoe kan zo'n therapeut ontdekken dat jij een stuk van het vaccin bij je draagt? En ik bedenk mij net dat als jij dat hebt, dan zal ik het ook wel hebben en eigenlijk iedereen, want er zijn nu zoveel mensen gevaccineerd. Of zie ik dat verkeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, AnnaB zei:

Ik ben toch ook wel heel nieuwsgierig hoe ze dat kunnen vaststellen. 

Dat weet ik ook niet precies, maar er zijn verschillende wetenschapper die zeggen dat dit wel degelijk mogelijk is.

Mensen die zijn geinjecteerd met het mRNA vaccin worden in feite fabrieken die biowapens produceren. De spike eiwitten die zij produceren blijven helaas niet beperkt tot hun eigen lichaam, maar worden door de gevaccineerde mensen verspreid via hun lichaamsvloeistoffen zoals speeksel en sperma, maar ook door zweten en huidschilfers.

Hierdoor besmetten zij alle mensen die dicht bij hen in de buurt komen

https://niburu.co/binnenland/16272-blijf-uit-de-buurt-van-de-walking-dead

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...