Ga naar inhoud

Hugo de Jonge kondigt komende vaccinatieplicht aan


Sherlock

Aanbevolen berichten

Het is werkelijk om te kotsen, al die liegende ministers.

Iedereen die niet helemaal loopt te slapen weet natuurlijk wat er gaat komen en dat is een vaccinatieplicht. Daar is het altijd al om te doen geweest. 

Maar ik kan gewoon niet langer tegen dat permanente liegen van die mensen. Non stop liegen en nog meer liegen. 

Walgelijk, ik geloof dat ik dat nog erger vind dan het feit dat ze voor een buitenlandse mogendheid werken.

Luister dan even naar een 97 jarige man die het concentratiekamp Dachau heeft overleefd.

Ze waarschuwen en niemand schijnt te luisteren.

Een vraag voor de christenen onder ons:

Zou Hugo de Jonge, die iedere zondag vooraan in de kerk zit, naar de hemel of de hel gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sherlock zei:

Het is werkelijk om te kotsen, al die liegende ministers.

Iedereen die niet helemaal loopt te slapen weet natuurlijk wat er gaat komen en dat is een vaccinatieplicht. Daar is het altijd al om te doen geweest. 

Maar ik kan gewoon niet langer tegen dat permanente liegen van die mensen. Non stop liegen en nog meer liegen. 

Walgelijk, ik geloof dat ik dat nog erger vind dan het feit dat ze voor een buitenlandse mogendheid werken.

Luister dan even naar een 97 jarige man die het concentratiekamp Dachau heeft overleefd.

Ze waarschuwen en niemand schijnt te luisteren.

Een vraag voor de christenen onder ons:

Zou Hugo de Jonge, die iedere zondag vooraan in de kerk zit, naar de hemel of de hel gaan?

 

Aan ons is het oordeel niet maar  de Heer heeft niets met leugenaars en bedriegers  Hij walgt daarvan..

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-12-2021 om 22:28, Pieter65 zei:

En toch zit deze man zondags vooraan in de kerk. Hoe noem je zo iemand dan: een huichelaar?

Of de man vooraan in de Kerk zit weet je niet voor zelfde geld zit hij helemaal achteraan,voorts de Kerk is er niet voor heiligen die het zo goed weten maar voor zondaren;tja wie weet komt hij nog is tot inkeer.Maar deze omhooggevallen schoolmeester had nooit op de plaats moeten komen van  deze ministerpost,daar hoort geen gelieg en bedriegen bij.Maar heel  dit regime is een ramp al 10 jaar lang onder de dictator Rutte.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...