Ga naar inhoud

Waarom reageert Hugo de Jonge hier niet op?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik vraag mij wel eens af hoe Hugo de Jonge gewoon 's avonds kan gaan slapen. Als ik hem was zou ik geen oog meer dicht doen. Nooit meer.

Dan zou ik denken aan al die mensen die ik richting spuit had gestuurd en die ik verteld had dat het allemaal veilig was.

En dat er van die mensen heel nu niet meer leven.

Maar, Hugo ziet dat allemaal niet, of wil dat niet zien.

 

 

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Pieter65 zei:

Ik vraag mij wel eens af hoe Hugo de Jonge gewoon 's avonds kan gaan slapen. Als ik hem was zou ik geen oog meer dicht doen. Nooit meer.

Dan zou ik denken aan al die mensen die ik richting spuit had gestuurd en die ik verteld had dat het allemaal veilig was.

En dat er van die mensen heel nu niet meer leven.

Maar, Hugo ziet dat allemaal niet, of wil dat niet zien.

Dat vraag ik mij ook wel eens af. Zou hij gewoon bewust alles negeren wat niet in het pro vaccinatieplaatje past?

Dit toont maar weer eens aan dat er een bepaalde agenda zit achter het vaccineren. Je gaat niet zoveel mensenlevens opofferen als er niet een bepaald doel is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Sherlock zei:

Dat vraag ik mij ook wel eens af. Zou hij gewoon bewust alles negeren wat niet in het pro vaccinatieplaatje past?

Dit toont maar weer eens aan dat er een bepaalde agenda zit achter het vaccineren. Je gaat niet zoveel mensenlevens opofferen als er niet een bepaald doel is.

Mensen kunnen hun geweten  dicht schroeien en dat doen er velen in de politiek.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...