Ga naar inhoud

Zou er werkelijk een oorlog met Rusland komen?


AnnaB

Aanbevolen berichten

Ik lees net dit artikel en ik vind het toch wel zorgwekkend.

https://niburu.co/37-artikelen/wereld/16961-gaat-de-duitse-nostradamus-toch-gelijk-krijgen

Je ziet iedere dag de gasprijs hoger worden en Poetin heeft nu hele duidelijke eisen gesteld en het is net zo duidelijk dat ze niet aan die eisen zullen voldoen.

Ik heb een vreemd voorgevoel.

Denken jullie dat er oorlog met Rusland gaat komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik zou moeten kiezen zou ik me in een wereldoorlog het liefst bij Rusland aansluiten, in plaats van bij Europa, De VS/Israël of China.

Groot land. Plek genoeg om te wonen. Je valt er niet op als blanke Nederlander. Groot leger. Veel kernwapens. Veel kennis. Moeilijk om controle over te krijgen. Bijna onmogelijk om er een survieance-staat van te maken. En genoeg grondstoffen om te overleven zonder import van derden. 

Zolang er op de wereld nog verschillende machten zijn, zal er oorlog zijn. Zodra één partij alle macht heeft, stoppen de oorlogen. Ik heb liever oorlogen dan dat één partij alle macht heeft, want dan zijn we verloren.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, MissInternational zei:

Als ik zou moeten kiezen zou ik me in een wereldoorlog het liefst bij Rusland aansluiten, in plaats van bij Europa, De VS/Israël of China.

Groot land. Plek genoeg om te wonen. Je valt er niet op als blanke Nederlander. Groot leger. Veel kernwapens. Veel kennis. Moeilijk om controle over te krijgen. Bijna onmogelijk om er een survieance-staat van te maken. En genoeg grondstoffen om te overleven zonder import van derden. 

Zolang er op de wereld nog verschillende machten zijn, zal er oorlog zijn. Zodra één partij alle macht heeft, stoppen de oorlogen. Ik heb liever oorlogen dan dat één partij alle macht heeft, want dan zijn we verloren.

Eigenlijk een hele logische gedachte. Rusland past veel meer bij ons, tenminste mensen die waarden hechten aan wat ooit normaal was. 

Ben je ooit zelf in Rusland geweest?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, MissInternational zei:

Als ik zou moeten kiezen zou ik me in een wereldoorlog het liefst bij Rusland aansluiten, in plaats van bij Europa, De VS/Israël of China.

Groot land. Plek genoeg om te wonen. Je valt er niet op als blanke Nederlander. Groot leger. Veel kernwapens. Veel kennis. Moeilijk om controle over te krijgen. Bijna onmogelijk om er een survieance-staat van te maken. En genoeg grondstoffen om te overleven zonder import van derden. 

Zolang er op de wereld nog verschillende machten zijn, zal er oorlog zijn. Zodra één partij alle macht heeft, stoppen de oorlogen. Ik heb liever oorlogen dan dat één partij alle macht heeft, want dan zijn we verloren.

Zou je werkelijk naar Rusland willen. Moet je wel de taal leren en dat lijkt mij niet zo gemakkelijk.

Het is hier misschien niet perfect, maar dan blijf ik toch liever hier. Ik vind die Russen er altijd zo nors uitzien, maar misschien zijn ze wel heel aardig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De situatie met Rusland wordt er allesbehalve beter op.

Een berichten uit het nieuws:

NAVO: ’Steeds meer Russische troepen bij grens met Oekraïne’

De Europese gas- en stroomprijzen zijn dinsdag tot nieuwe recordniveaus gestegen. Dat niet eerder zo veel geld moest worden betaald voor energie, heeft onder meer te maken met de gestopte leveringen via de Yamal-pijpleiding, die doorgaans gas vanuit Rusland naar Duitsland vervoert.

En in Rusland zelf schijnt het besef in te zinken dat er toch wel eens een echte oorlog zou kunnen ontstaan.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...