Ga naar inhoud

Wat verwachten jullie van het nieuwe jaar?


Pieter65

Aanbevolen berichten

We zijn bijna aan het eind van weer een heel bewogen jaar en dan is het misschien wel eens leuk om te peilen hoe iedereen denkt dat het nieuwe jaar zal verlopen.

Zelf ben ik de ene keer heel pessimistisch en denk ik dat er dingen zoals verplichte vaccinatie zullen komen en dat ongeacht wat wij ook doen, de corruptie kliek zal blijven zitten waar ze zitten en dat de situatie in ons land steeds slechter zal worden.

Aan de andere kant denk ik dan weer dat er nu zoveel dingen boven water komen dat die corrupte bende geen stand kan houden en iedereen gaat zien dat ze voor een vreemde mogendheid werken.

Tussen hoop en vrees kan ik mijn gevoel het beste omschrijven.

Maar, iets zegt mij dat wij nooit helemaal terug zullen gaan naar normaal.

Wat zijn jullie gedachten?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ongeveer het zelfde. En enerzijds de hoop dat de grote middenmoot die tussen de 2 kampen zitten uiteindelijk wel tot inzicht komen. Maar ook de vrees dat zelfs al zou het corrupte kliekje het zelf zouden toegeven dat ze werken in opdracht van die vreemde mogendheid een meerderheid daar dan in gaat berusten. 

Ik heb wel het gevoel dat 2022 de next level is. Enerzijds wat we al hadden en wellicht een tandje erger, anderzijds meer positieve ontwikkelingen. Denk b.v. even aan al die uitvinders door de eeuwen heen wiens ideeen waren uitgekocht/patenten verkocht en nooit zijn geimplementeerd. Iedereen heeft er straks baat bij dat er veel betere alternatieven zullen komen bij een instortend systeem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja goede voornemens en al die flauwe kul doen wij niet aan mee,maar  @Pieter65 wat de politiek betreft hebben wij het vermoeden dat dit kabinet er niet lang zal zitten,en er nieuwe verkiezingen op komst zijn,voor de rest is het afwachten wanneer we terug kunnen naar het normale normaal,want men kan niet de samenleving maar blijven  ontwrichten.

 

Voorts het is nu kerstavond en we vieren Kerstmis even   geen gedoe over politiek en andere zaken en genieten van deze Kerstnacht.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij opvalt zijn een paar dingen.

Pieter schrijft onder andere dit:

6 uur geleden, Pieter65 zei:

Tussen hoop en vrees kan ik mijn gevoel het beste omschrijven.

Dadev denkt ongeveer hetzelfde:

3 uur geleden, DaDev zei:

Ik denk ongeveer het zelfde

Lichtzwaard denkt dat we terug gaan naar normaal:

2 uur geleden, Lichtzwaard zei:

wanneer we terug kunnen naar het normale normaal

En MissInternational hoopt dat de zaak gaat escaleren en er zodoende een eind komt aan de corona ellende,

 

2 uur geleden, MissInternational zei:

dus ik hoop dat Nederland gaat ontploffen en mensen eindelijk voor zichzelf gaan opkomen.

Ik denk dat het grote probleem is dat we gevangen zitten in een wereldwijd satanisch web. Het is geen kwestie van Den Haag besluit dit of dat of de regering gaat vallen en dan wordt alles anders.

Het wereldwijde satanische web dat alle belangrijke en grote instellingen, banken, industrieën en overheden onder controle heeft is niet zomaar te verwijderen doordat er in ons land een aantal mensen niet meewerken.

Dit lukt alleen als in al die landen genoeg mensen door hebben wat er gebeurd en genoeg mensen besluiten dat ze liever als ongevaccineerd door het leven te gaan dan nog één spuit te nemen.

Een tweede vereiste is dat mensen stoppen met het bestrijden van elkaar. Zolang dit gebeurt lachen degenen die dit alles veroorzaken zich echt wezenloos. 'Kijk eens naar die idioten. Ze vliegen elkaar in de haren omdat de een deel wel onze sprookjes gelooft en zich laat inspuiten en een deel niet'. Laten we in het nieuwe jaar nog wat olie op het vuur gooien'. 

Mijn grote wens voor het nieuwe jaar is dan ook dat mensen zich eindelijk gaan verenigen en de ware boosdoeners gaan aanpakken. Gevaccineerd of niet, het maakt niet uit want allemaal worden we slachtoffer van die kliek in de achtergrond.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat het een beter jaar wordt, en dat de mensen die aan het ontwaken zijn voet bij stuk houden en niet voor de booster gaan. Het aantal zuivere mensen waar ik weet van heb, kan ik op beide handen tellen. De mensen van mijn werk, school en stage (waarvan eentje, 2 maal, dat het door heeft, opzoekt en haar kennis tracht over te brengen) hebben het allemaal al een derde maal vrijwillig mogen ontvangen. 
Het zou me verbazen moest het tij gaan keren, maar ik blijf hopen. Onderstaande artikels beloven niet veel goeds.

https://www.hln.be/buitenland/frankrijk-verplicht-boosterprik-om-coronacertificaat-te-behouden~a7d7a355/

https://www.hln.be/buitenland/duitse-topviroloog-pleit-voor-1g-omikron-herschrijft-de-regels~aaeeb140/

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Maya zei:

Ik hoop dat het een beter jaar wordt, en dat de mensen die aan het ontwaken zijn voet bij stuk houden en niet voor de booster gaan. Het aantal zuivere mensen waar ik weet van heb, kan ik op beide handen tellen. De mensen van mijn werk, school en stage (waarvan eentje, 2 maal, dat het door heeft, opzoekt en haar kennis tracht over te brengen) hebben het allemaal al een derde maal vrijwillig mogen ontvangen. 
Het zou me verbazen moest het tij gaan keren, maar ik blijf hopen. Onderstaande artikels beloven niet veel goeds.

https://www.hln.be/buitenland/frankrijk-verplicht-boosterprik-om-coronacertificaat-te-behouden~a7d7a355/

https://www.hln.be/buitenland/duitse-topviroloog-pleit-voor-1g-omikron-herschrijft-de-regels~aaeeb140/

Ik ben ook niet al te hoopvol voor wat betreft het nieuwe jaar. Voor mij is de pers het grote probleem; het lijkt alsof zij worden betaald om alleen maar pro vaccinatie verhalen te schrijven. En omdat ze dat doen geloven veel mensen dat. En als die mensen door diezelfde pers permanent in angst worden gehouden, dan zullen ze gewillig met alle nieuwe maatregelen akkoord gaan.

Ik zie het in het het eerste helft van het jaar komen tot dingen zoals vaccinatieverplichting, maar ook opstanden en geweld en misschien de tweede helft van het jaar kunnen we dan wennen aan het leger op straat.

Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar ben er niet gerust op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een mix van alles wat al geschreven is in gedachten, mijn stemming is dan ook gematigd negatief, als een licht punt beschouw is dat een kleine meerderheid van de mensen waaronder ook gevaccineerden  tegen dwang zijn, zoiets vernam ik ergens.

De oversterfte zal niet minderen volgens mij maar toenemen, met die boosterprik vrees ik het ergste en men zal er een draai aangeven maar niet het vaccin als schuldige beschouwen, het zal iets ambtelijks worden, kort samengevat, er komt een club, net zoiets als het OMT. Zij zullen het evolueren en het eenmaal per jaar aan de kamer presenteren, die gepaste maatregelen neemt maar nooit de goede.

De economie zal op slot gaan denk ik, voor de burger weinig goeds.

En niet te vergeten er al waarschijnlijk weer een nieuwe variant op het toneel verschijnen, voor de kamer een reden om de boel weer op slot  te gooien.

De boosterprik zal misschien ook uitgewerkt raken, het end is niet te overzien.

Van mij word je dus ook niet vrolijker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-12-2021 om 19:32, MissInternational zei:

Ik hoop dat er in 2022 een vaccinatieplicht komt. Ik ben fan van chaos, rebelllie en anarchisme, dus ik hoop dat Nederland gaat ontploffen en mensen eindelijk voor zichzelf gaan opkomen. En doen ze dat niet, dan verdienen ze het einde dat ze te wachten staat. 

I love you ❤️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...