Ga naar inhoud

Is dit nu gewoon pech of toch niet?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik lees steeds vaker verhalen van mensen die plotseling overlijden. Maar, dat zijn niet alleen hartaanvallen of beroertes. Ik kan mij niet herinneren dat ik zo vaak heb gezien dat mensen heel plotseling overlijden aan kanker of een hersentumor.

Nu net weer, ik zie het volgende in de Telegraaf:

 Dat het leven onrechtvaardig kon zijn hoefde niemand onze correspondent in Zuid-Afrika Miriam Mannak te vertellen. Uit bijna al haar verhalen bleek dat ze een groot rechtvaardigheidsgevoel had en dat ze met passie opkwam voor de zwakkeren in de samenleving. Dat juist zij, die zo vol in het leven stond, vrijdag op 44-jarige leeftijd is overleden, is nauwelijks te bevatten.

Op 12 december kwam Miriam vrolijk op Schiphol aan om de kerst weer eens met haar ouders in Friesland te vieren. Tien dagen later werd ze met hevige hoofdpijnen opgenomen in het Tjongerschansziekenhuis in Heerenveen, waar na een scan een hersentumor werd geconstateerd. Die bleek enorm agressief en op 24 december overleed Miriam.

https://www.telegraaf.nl/nieuws/931497822/kind-van-afrika-strijdster-tegen-onrechtvaardigheid

Binnen enkele dagen na diagnose overleden en nu heb ik ook gelezen dat dit één van de verschijnselen is van het vaccin. Ik weet niet meer wie, maar er was een wetenschapper die het had over een komende tsunami van kankergevallen.

Wat denken jullie. Gewoon pech of toch iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al is de leugen nog zo groot, als je hem maar voldoende herhaalt en er veel mee  geconfronteerd wordt zal je het waarheid vinden, in de mensen der emotie is het waarheid voor hen.

Uitspraak uit de afgelopen nazi periode.

Dat is nu ook zolang men van overheidswege herhaalt dat de plotselinge toename van doden niets met het vaccin  te maken heeft zal het wortel schieten als een fijt, het is ook moeilijk om in het vaccin de oorzaak te zien, dat kost hoofdbrekens en als je het tenslotte wel aanneemt verplicht het je tot actie, zo voelt dat aan, dus.....Gewoon verder leven met huisje boompje en beesje dat lijkt de veiligste uitweg, dus.... dit kan jaren duren.

overigens ben ik zelf ook onderhevig aan bovenstaand narratief, een duidelijke opstelling van mij is er niet, gevoelsmatig wil je het vaccin misschien niet de schuld geven, toch je verstand zegt van wel, mijn overleden broer heeft ook zeer zeer waarschijnlijk meegedaan met een prikactie in het tehuis waar hij verbleef, 8 dagen voor zijn dood, hij was kerngezond, alleen zijn benen begaven het, daarom zat hij in een bejaardenhuis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Antoon zei:

Al is de leugen nog zo groot, als je hem maar voldoende herhaalt en er veel mee  geconfronteerd wordt zal je het waarheid vinden, in de mensen der emotie is het waarheid voor hen.

Uitspraak uit de afgelopen nazi periode.

Dat is nu ook zolang men van overheidswege herhaalt dat de plotselinge toename van doden niets met het vaccin  te maken heeft zal het wortel schieten als een fijt, het is ook moeilijk om in het vaccin de oorzaak te zien, dat kost hoofdbrekens en als je het tenslotte wel aanneemt verplicht het je tot actie, zo voelt dat aan, dus.....Gewoon verder leven met huisje boompje en beesje dat lijkt de veiligste uitweg, dus.... dit kan jaren duren.

overigens ben ik zelf ook onderhevig aan bovenstaand narratief, een duidelijke opstelling van mij is er niet, gevoelsmatig wil je het vaccin misschien niet de schuld geven, toch je verstand zegt van wel, mijn overleden broer heeft ook zeer zeer waarschijnlijk meegedaan met een prikactie in het tehuis waar hij verbleef, 8 dagen voor zijn dood, hij was kerngezond, alleen zijn benen begaven het, daarom zat hij in een bejaardenhuis

Dit wordt het grote probleem van de komende tijd. Er zullen meer en meer doden vallen, maar die overlijden aan allerlei verschillende oorzaken. Geen van die gevallen is direct te herleiden naar het vaccin.  Dat maakt het juist zo geraffineerd.

De extra doden zullen ze waarschijnlijk verklaren als extra coronadoden. Ik las van de week ergens dat ze nu zeggen dat ze lang niet alle coronadoden goed hebben geteld.

Een ander groot probleem is dat gevaccineerden absoluut niet willen horen dat er iets mis is met het vaccin. Als ze dat wel zouden geloven dan valt hun wereld in elkaar. Dan weten ze dat ze tikkende tijdbommen zijn en dat is het laatste dat ze onder ogen willen komen. Dan maar de ogen dicht en keihard alles ontkennen wat maar in de richting van het vaccin wijst.

Dit wordt nog een hele lastige.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Antoon zei:

Al is de leugen nog zo groot, als je hem maar voldoende herhaalt en er veel mee  geconfronteerd wordt zal je het waarheid vinden, in de mensen der emotie is het waarheid voor hen.

Uitspraak uit de afgelopen nazi periode.

Dat is nu ook zolang men van overheidswege herhaalt dat de plotselinge toename van doden niets met het vaccin  te maken heeft zal het wortel schieten als een fijt, het is ook moeilijk om in het vaccin de oorzaak te zien, dat kost hoofdbrekens en als je het tenslotte wel aanneemt verplicht het je tot actie, zo voelt dat aan, dus.....Gewoon verder leven met huisje boompje en beesje dat lijkt de veiligste uitweg, dus.... dit kan jaren duren.

overigens ben ik zelf ook onderhevig aan bovenstaand narratief, een duidelijke opstelling van mij is er niet, gevoelsmatig wil je het vaccin misschien niet de schuld geven, toch je verstand zegt van wel, mijn overleden broer heeft ook zeer zeer waarschijnlijk meegedaan met een prikactie in het tehuis waar hij verbleef, 8 dagen voor zijn dood, hij was kerngezond, alleen zijn benen begaven het, daarom zat hij in een bejaardenhuis

Denk dat je gelijk hebt @Antoon wel opmerkelijk die oversterfte,maar nu nog het bewijs komt dat door het vaccins,kijk de waarheid komt wel boeven een kwestie  van tijd.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...