Ga naar inhoud

Doe niet meer mee.


Aanbevolen berichten

Beste mensen, ga niet naar Amsterdam, de regering en de politie belazeren jullie. De ME kan wettelijk niet staken, net zo goed als het leger dat niet kan. Het is gewoon: "geef acht en voer uit ".  Dit alles wat nu zo gebeurd, is zo gepland en georganiseerd door de regering, het WEF.  De "omikron" virus betekend in het Grieks "Omega", dat is de laatste letter van het alfabet. MAW dit is de laatste variant van virussen omdat de menigte deze hoax door begint te krijgen en ook ontdekken dat de vaccinaties hun tegenwerkingen (hun echte doel) groter zijn dan hun beloofde werkingen. Dus geen grote demonstraties in 1 plaats, maar meerdere demonstraties door heel Nederland. De ME gaat op 2 jan 2022 rotzooi trappen met als verklede demonstranten, de stenen en dergelijke liggen al klaar op de geplande route die zij gaan gebruiken, om zo de woede op te wekken van de echte demonstranten en de ME kan dan uit "nood" met scherp schieten op hen. Dit alles is al eerder gebeurd, dus wees gewaarschuwd. Het leger zal ook ingezet worden en dan wordt de Martial Law ( de staat van beleg) afgekondigd. Dat is het doel van deze regering en jullie werken daar (onbedoeld) aan mee op zondag 2 jan 2022.  Laat je niet gek maken, maar maak de regering gek door niet in deze vallen te trappen die door allerlei organisaties worden voorbereid. Stop gewoonweg met het uitvoeren van de noodmaatregelen, doe niet meer mee. Zij kunnen geen 17 miljoen mensen in de gevangenissen stoppen. Politie en leger stoppen met het uitvoeren van deze noodmaatregelen en het beschermen van de regering. Bescherm jullie familie, geliefden, vrienden en kennissen door er niet meer mee te werken. Dan stopt het bloedvergieten en wordt de grote chaos vermeden en klapt de WEF uit elkaar. Vergeet het niet, de Liefde (het LICHT) wint altijd.

 

NLP vrije denker.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, NLP vrije denker zei:

Beste mensen, ga niet naar Amsterdam, de regering en de politie belazeren jullie. De ME kan wettelijk niet staken, net zo goed als het leger dat niet kan. Het is gewoon: "geef acht en voer uit ".  Dit alles wat nu zo gebeurd, is zo gepland en georganiseerd door de regering, het WEF.  De "omikron" virus betekend in het Grieks "Omega", dat is de laatste letter van het alfabet. MAW dit is de laatste variant van virussen omdat de menigte deze hoax door begint te krijgen en ook ontdekken dat de vaccinaties hun tegenwerkingen (hun echte doel) groter zijn dan hun beloofde werkingen. Dus geen grote demonstraties in 1 plaats, maar meerdere demonstraties door heel Nederland. De ME gaat op 2 jan 2022 rotzooi trappen met als verklede demonstranten, de stenen en dergelijke liggen al klaar op de geplande route die zij gaan gebruiken, om zo de woede op te wekken van de echte demonstranten en de ME kan dan uit "nood" met scherp schieten op hen. Dit alles is al eerder gebeurd, dus wees gewaarschuwd. Het leger zal ook ingezet worden en dan wordt de Martial Law ( de staat van beleg) afgekondigd. Dat is het doel van deze regering en jullie werken daar (onbedoeld) aan mee op zondag 2 jan 2022.  Laat je niet gek maken, maar maak de regering gek door niet in deze vallen te trappen die door allerlei organisaties worden voorbereid. Stop gewoonweg met het uitvoeren van de noodmaatregelen, doe niet meer mee. Zij kunnen geen 17 miljoen mensen in de gevangenissen stoppen. Politie en leger stoppen met het uitvoeren van deze noodmaatregelen en het beschermen van de regering. Bescherm jullie familie, geliefden, vrienden en kennissen door er niet meer mee te werken. Dan stopt het bloedvergieten en wordt de grote chaos vermeden en klapt de WEF uit elkaar. Vergeet het niet, de Liefde (het LICHT) wint altijd.

NLP vrije denker.

Ik ben het roerend met je eens. Alles wat groot is wordt gekaapt. Of het nu een demonstratie is of een politieke partij. 

Alles wat relatief klein is en lokaal kunnen ze helemaal niets tegen doen. De New World Order is gebaseerd op centralisatie en dus is het antwoord decentralisatie en non compliance. Het onder geen enkele voorwaarde meewerken aan de maatregelen.

Ik las net dat het vuurwerkverbod massaal werd genegeerd, waarom doen we niet hetzelfde met de coronamaatregelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, NLP vrije denker zei:

Beste mensen, ga niet naar Amsterdam, de regering en de politie belazeren jullie. De ME kan wettelijk niet staken, net zo goed als het leger dat niet kan. Het is gewoon: "geef acht en voer uit ".  Dit alles wat nu zo gebeurd, is zo gepland en georganiseerd door de regering, het WEF.  De "omikron" virus betekend in het Grieks "Omega", dat is de laatste letter van het alfabet. MAW dit is de laatste variant van virussen omdat de menigte deze hoax door begint te krijgen en ook ontdekken dat de vaccinaties hun tegenwerkingen (hun echte doel) groter zijn dan hun beloofde werkingen. Dus geen grote demonstraties in 1 plaats, maar meerdere demonstraties door heel Nederland. De ME gaat op 2 jan 2022 rotzooi trappen met als verklede demonstranten, de stenen en dergelijke liggen al klaar op de geplande route die zij gaan gebruiken, om zo de woede op te wekken van de echte demonstranten en de ME kan dan uit "nood" met scherp schieten op hen. Dit alles is al eerder gebeurd, dus wees gewaarschuwd. Het leger zal ook ingezet worden en dan wordt de Martial Law ( de staat van beleg) afgekondigd. Dat is het doel van deze regering en jullie werken daar (onbedoeld) aan mee op zondag 2 jan 2022.  Laat je niet gek maken, maar maak de regering gek door niet in deze vallen te trappen die door allerlei organisaties worden voorbereid. Stop gewoonweg met het uitvoeren van de noodmaatregelen, doe niet meer mee. Zij kunnen geen 17 miljoen mensen in de gevangenissen stoppen. Politie en leger stoppen met het uitvoeren van deze noodmaatregelen en het beschermen van de regering. Bescherm jullie familie, geliefden, vrienden en kennissen door er niet meer mee te werken. Dan stopt het bloedvergieten en wordt de grote chaos vermeden en klapt de WEF uit elkaar. Vergeet het niet, de Liefde (het LICHT) wint altijd.

NLP vrije denker.

Demonstreren werkt niet. Dat is wel aangetoond in Frankrijk, Oostenrijk, Australie, Litouwen etc…

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Ik ben het roerend met je eens. Alles wat groot is wordt gekaapt. Of het nu een demonstratie is of een politieke partij. 

Alles wat relatief klein is en lokaal kunnen ze helemaal niets tegen doen. De New World Order is gebaseerd op centralisatie en dus is het antwoord decentralisatie en non compliance. Het onder geen enkele voorwaarde meewerken aan de maatregelen.

Ik las net dat het vuurwerkverbod massaal werd genegeerd, waarom doen we niet hetzelfde met de coronamaatregelen?

Inderdaad dat kapen is wel een probleem en doet waar het dan om gaat geen goed,hoe los je dat op???

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Inderdaad dat kapen is wel een probleem en doet waar het dan om gaat geen goed,hoe los je dat op???

je lost dat op door je niet in grote groepen te verenigen, maar bijvoorbeeld in kleinere lokale. Tenminste als je zo nodig bij een groep wilt horen.

De manier om een eind te maken aan de coronamaatregelen en de pandemie is gewoon door niet mee te werken. Het is vreedzaam, veroorzaakt geen confrontaties en is vele malen effectiever dan welke demonstratie dan ook.

Het volgende schijnt ook niemand op te vallen:

1. Er wordt een grootscheepse demonstratie tegen de coronamaatregelen aangekondigd voor zondag 2 januari in Amsterdam.

2. De ME zegt dat ze daar niet zullen zijn omdat ze in staking gaan.

3. De driehoek verbiedt de demonstratie omdat vanwege de staking van de ME de orde niet gehandhaafd gaat worden.

4. Talloze mensen laten weten toch naar Amsterdam te gaan.

5. De ME laat weten dat ze wel degelijk beschikbaar zijn in Amsterdam als zaken uit de hand dreigen te lopen.

6. Het verbod op de demonstratie blijft gehandhaafd.

Ben ik nu gek of klopt hier iets niet?

aangepast door Pieter65
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me nog herinneren dat ik als klein jongetje eind jaren 70, begin jaren 80 mee werd gesleurd naar allerlei demonstraties tegen atoom bommen in Nederland.
Als klein jongetje stond ik voor me gevoel tussen wel 1 miljoen andere mensen op het museum plein.
Vervolgens lagen alle NATO kernwapens van heel Europa opgeslagen in Volkel.

 

Neuh, ik denk niet dat demonstreren ook maar iets veranderd.

 

Sowieso voelen politici zich verheven boven het "Stomme" volk en zullen zij nooit luisteren naar wat zei zien als de "Ondergeschikten".

Dat is net als met stemmen, als stemmen op de politiek ook maar iets zou kunnen veranderen aan het politieke klimaat, zou het meteen verboden worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, NivKing zei:

Ik kan me nog herinneren dat ik als klein jongetje eind jaren 70, begin jaren 80 mee werd gesleurd naar allerlei demonstraties tegen atoom bommen in Nederland.
Als klein jongetje stond ik voor me gevoel tussen wel 1 miljoen andere mensen op het museum plein.
Vervolgens lagen alle NATO kernwapens van heel Europa opgeslagen in Volkel.

Neuh, ik denk niet dat demonstreren ook maar iets veranderd.

Sowieso voelen politici zich verheven boven het "Stomme" volk en zullen zij nooit luisteren naar wat zei zien als de "Ondergeschikten".

Dat is net als met stemmen, als stemmen op de politiek ook maar iets zou kunnen veranderen aan het politieke klimaat, zou het meteen verboden worden.

En toch blijven mensen protesteren en blijven mensen stemmen op personen die hen vervolgens verraden.

Conclusie: de mens is niet bijzonder slim.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...