Ga naar inhoud

Hoeveel meer mensen zoals dit zouden er zijn in ons land?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik kreeg vanmorgen volkomen onverwacht een telefoontje van enkele familieleden die ik in ruim 25 jaar niet heb gesproken. Dat is een vreemde gewaarwording, maar komt ook omdat ik jarenlang over de hele wereld heb gezworven waardoor het contact met de familie is verwaterd.

Afijn, het is een echtpaar van begin 70 en ik vroeg hen hoe het met ze ging.

Ik had haar aan de telefoon en ze vertelde dat beiden begin december corona hadden gehad en behoorlijk ziek waren geweest. En zo, vertelde ze, nu moesten ze een tijd wachten voordat ze de booster mochten nemen.

Verder vertelde ze dat ze haar man net terug was uit het ziekenhuis, want die moest met spoed worden gedotterd omdat hij volkomen verstopte aderen had.

Het bizarre was dat het geen moment bij haar was opgekomen dat het toch heel vreemd was dat beiden corona hadden gekregen ondanks het feit dat beiden volledig ware gevaccineerd. 

Ook werden de verstopte aderen door hen op geen enkele manier in verband gebracht met het vaccin, hoewel het verhalen regent over mensen met hartaanvallen en hersenbloedingen, allemaal bekende bijwerkingen van het vaccin, veroorzaakt door bloedklonters.

Nu hoor ik dit verhaal toevallig, maar hoeveel van dit soort mensen zouden er zijn in ons land? Terwijl ik tik gaat er weer een ambulance met gierende sirenes door de straat. Het gaat de hele dag door, er komt geen eind aan.

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een heel herkenbaar geluid,


Mijn vader was de dag na de eerste prik dood.  volgens de Dokter had het niets met het vaccin te maken... Hartfalen
Een oom van me heeft ineens allemaal lastige problemen met zijn hart na de 2e prik. volgens het ziekenhuis is het toeval dat het 3 dagen na de 2e prik optrad.
Mijn overbuurvrouw van in de 70 dezelfde dag dat ze geprikt werd met de eerste prik thuis met de ambulance opgehaald, hersenbloeding, volgens de doktoren "Toeval" had niks met het vaccin te maken.
Collega 28 jaar oud, na de booster, hartfalen, ziektewet, gelooft nog steeds dat hij gelukkig is dat hij zijn booster heeft gehaald.

 

ja, dat is alleen in mijn directe omgeving....
Maar het Vaccin is tenminste veilig.


 

aangepast door NivKing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...