Ga naar inhoud

Als je nog niet wakker schrikt, dan weet ik het ook niet meer


Pieter65

Aanbevolen berichten

Mensen rapporteren bijwerkingen na een vaccinatie niet omdat ze dat zo graag willen. Ze doen dat omdat ze werkelijk hele nare bijwerkingen ervaren.

Maar, als je dan vervolgens het aantal bijwerkingen van de huidige vaccins vergelijkt met eerdere producten, dan val je toch wel een beetje van je stoel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Het is gewoon peer reviewed aangetoond dat vaccinatie verhoogd risico op hartfalen geeft. Ik ken iemand die overleden is na vaccinatie maar ik ken niemand die stierf van corona. 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
26 minuten geleden, Sherlock zei:

Het lijkt mij duidelijk dat we ons in de nadagen van onze beschaving bevinden.

Ja daar lijkt het wel op maar dat gaat nog wel even duren. Er gaat wel heel veel veranderen.

Abortus, sterilisatie, geslachtsverandering zijn allemaal manieren om bevolking te beperken

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-9-2022 om 20:02, Carver zei:

Ja daar lijkt het wel op maar dat gaat nog wel even duren. Er gaat wel heel veel veranderen.

Abortus, sterilisatie, geslachtsverandering zijn allemaal manieren om bevolking te beperken

Bij ons staat geslachtsverandering waarschijnlijk boven aan. Zag net foto's van Maxima met andere drag queens in Californië; dat heet vooruitgang.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Redfx zei:

Waarom zou je dat doen? Houtkap zonder iets terug te zetten is niet ok. Maar als je voor elke boom die gekapt wordt een andere jonge boom in de plek zet dan hou je de cyclus in stand. 

Helaas word er geen boom geplant voor elke gekapte boom

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...