Ga naar inhoud

Weet jij bij welke tankstations je het meest betaald?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Vroeger lette ik eerlijk gezegd niet zo op benzineprijzen, maar tegenwoordig doe ik dat wel. Dit omdat de prijzen steeds hoger worden en er ook een enorm verschil is waar je tankt.

Ik weet niet of je onlangs de prijzen op de snelweg hebt gezien, maar dan val je soms van je stoel. Ik tank sowieso nooit op de snelweg tenzij het een noodgeval is, en dat dit een goed idee is blijkt wel uit het volgende overzicht van de ANWB.

anwb:w1520

Tanken jullie als de tank toevallig leeg is of doe je wat extra moeite om geld te besparen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Pieter65 zei:

Vroeger lette ik eerlijk gezegd niet zo op benzineprijzen, maar tegenwoordig doe ik dat wel. Dit omdat de prijzen steeds hoger worden en er ook een enorm verschil is waar je tankt.

Ik weet niet of je onlangs de prijzen op de snelweg hebt gezien, maar dan val je soms van je stoel. Ik tank sowieso nooit op de snelweg tenzij het een noodgeval is, en dat dit een goed idee is blijkt wel uit het volgende overzicht van de ANWB.

anwb:w1520

Tanken jullie als de tank toevallig leeg is of doe je wat extra moeite om geld te besparen?

Gewoon een paard aanschaffen is nog lekker ook in de buitenlucht.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...