Ga naar inhoud

Thierry Baudet vindt de paus een 'joke'


Pieter65

Aanbevolen berichten

Als je gelooft dat er een wereldwijde samenzwering bestaat om via vaccinaties de bevolking te koppelen aan een wereldwijd controlesysteem, dan is het zeker dat de paus daarin een belangrijke rol speelt.

De paus doet alles wat in zijn vermogen ligt om mensen richting coronavaccin te dwingen en het is ook niet voor niets dat er een vaccinatieplicht heerst in het Vaticaan.

Er komt nu een bericht waarin de paus stelt dat iedereen die twijfelt aan de coronavaccins en dit uit zich bezig houdt met het spreiden van desinformatie en daarbij de mensenrechten wetten overtreedt.

Iemand die tegen de vaccinaties is omdat ze niet veilig zijn zal precies het omgekeerde zeggen. De vaccins zijn niet veilig zoals iedereen zelf kan constateren. Dus, waarom wil de paus dan toch iedereen richting vaccins dwingen?

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij grote conflicten in de wereld probeert iedereen de Paus aan zijn zijde te krijgen want als de hoogste leider van de Katholieke kerk aan je kant staat krijgt lukt het om een groot deel van de populatie ook voor je karretje te spannen. Opzich kan de Paus er niets aan doen dat iedereen bij hem aanklopt maar hij moet wijzer zijn en beter dan een neutraal standpunt innemen, of hij daadwerkelijk omgekocht is zoals enkele TV bekendheden om het vaccin te promoten denk ik niet, op zijn leeftijd en in zijn positie zal geld minder spelen, eerlijk gezegd is hij wel verantwoordelijk of mede verantwoordelijk als Katholieken het vaccin nemen en er dood aangaan, door zijn woorden denken een aantal gelovigen dat het wel goed moet zijn.

De man moet wijzer zijn en niet zich voor een karretje laten spannen, of hij doelbewust achter het complot staat, even aangenomen dat het dat ook is, de tekenen wijzen erop, dus of hij doelbewust op de hoogte is daarvan weet ik niet, doe ik nu geen uitspraak van, helaas geeft hij wel het gevoel

aangepast door Antoon
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

Bij grote conflicten in de wereld probeert iedereen de Paus aan zijn zijde te krijgen want als de hoogste leider van de Katholieke kerk aan je kant staat krijgt lukt het om een groot deel van de populatie ook voor je karretje te spannen. Opzich kan de Paus er niets aan doen dat iedereen bij hem aanklopt maar hij moet wijzer zijn en beter dan een neutraal standpunt innemen, of hij daadwerkelijk omgekocht is zoals enkele TV bekendheden om het vaccin te promoten denk ik niet, op zijn leeftijd en in zijn positie zal geld minder spelen, eerlijk gezegd is hij wel verantwoordelijk of mede verantwoordelijk als Katholieken het vaccin nemen en er dood aangaan, door zijn woorden denken een aantal gelovigen dat het wel goed moet zijn.

De man moet wijzer zijn en niet zich voor een karretje laten spannen, of hij doelbewust achter het complot staat, even aangenomen dat het dat ook is, de tekenen wijzen erop, dus of hij doelbewust op de hoogte is daarvan weet ik niet, doe ik nu geen uitspraak van, helaas geeft hij wel het gevoel

Paus Franciscus  is de Paus Pastoor B 16 was de Paus Professor het verschil is de bezorgdheid als Vader en laat zich ver;leiden tot het zeggen lieve mensen laat je prikken,en inderdaad @Antoon Franciscus moet daar wijzer in zijn en niet door dat priktuig zich laten lenen jammer,voor de rest is deze Paus een echt mensen mens.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...