Ga naar inhoud

De paus ontmoet zijn baas


Balthasar Boma

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden, Joshua zei:

Dat lukt maar een enkeling😉 het is denk ik ook niet iedereen toegestaan om zomaar even miljarden te gaan maken en aan te schuiven bij de eliten.

Hoeveel ken je er die écht probeerde?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Hoeveel ken je er die écht probeerde?

Ik ken mensen die hard werken met een eigen zaak. Iemand die meerdere winkels heeft (gehad). Veranderd steeds. Maar dat zijn hard werkende mensen.

Als je echt rijk wil worden moet je denk ik vals spelen. Over lijken willen gaan voor het goud. Net zoals met macht, voor macht heb je kennis van machiavelli nodig. Je moet denk ik veel messen hebben om in ruggen te steken.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Joshua zei:

Ik ken mensen die hard werken met een eigen zaak. Iemand die meerdere winkels heeft (gehad). Veranderd steeds. Maar dat zijn hard werkende mensen.

Als je echt rijk wil worden moet je denk ik vals spelen. Over lijken willen gaan voor het goud. Net zoals met macht, voor macht heb je kennis van machiavelli nodig.

Je benoemt mensen die doen wat hen geleerd is te doen.

Je moet echt niet valsspelen. Je kan dat eerlijk. De dagen die je in Bastiaan en Flawless bv stak, waren dagen die je geld hadden kunnen opbrengen als je coins leerde kennen. Iedere maand ongeveer 20% rendement met weder inzet van de winst is na enkele jaren een monsterkapitaal.

Waarom aandacht aan trollen en fascisten geven als de cijfers in uw voordeel bewegen? 😉 Mits je ze begrijpt....

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Joshua zei:

Als je echt rijk wil worden moet je denk ik vals spelen. Over lijken willen gaan voor het goud. Net zoals met macht, voor macht heb je kennis van machiavelli nodig. Je moet denk ik veel messen hebben om in ruggen te steken.

Dit klopt wel. Ik ken wel wat mensen met een beetje macht en aardig wat geld.  Ze deugen geen van allen. Daarnaast hebben ze ook geen inhoud. Hun belangstelling gaat uit naar materiële zaken en hun eigen ego. Lege mensen waar geen gesprek mee te voeren valt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Weet je, ik ben een eenvoudig mens.  Ik heb meer dan ik me ooit gewenst heb. Ik ben zeer tevreden. Als je alles kunt kopen wat je wil dan ben je nooit tevreden 

Maar als je niets kunt kopen, besef je wel hoe gemakkelijk geld is. Vreugde kan je niet kopen, maar comfort wel.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Maar als je niets kunt kopen, besef je wel hoe gemakkelijk geld is. Vreugde kan je niet kopen, maar comfort wel.

Dan ben je gewoon arm. Dat is zeker niet te benijden. Ik ben niet rijk in de zin van veel vermogen, maar heb alles wat ik atijd graag wilde. Mijn auto is bijvoorbeeld 13 jaar oud. Mijn tv is ook zo iets. Mijn computer 10 jaar. Als ik een nieuwe nodig heb, kan ik die gewoon kopen. Ik hecht er waarde aan om tevreden te zijn met wat ik heb.  Dat bedoel ik een beetje.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Fundamenteel zei:

Waarom aandacht aan trollen en fascisten geven als de cijfers in uw voordeel bewegen? 😉 Mits je ze begrijpt....

Ik begrijp de cijfers nog niet helemaal maar dat komt nog wel.

Ik vind het wel knap dat je altijd zo geduldig met hen was. Je stond altijd sterk in het geloof terwijl zij elkaar opzettelijk op dwaalsporen zetten.

Ik hoop dat je God straks ook weer iets meer toe kan laten. 

De video series van de third adam op youtube is heel sterk. Kun je op de achtergrond beluisteren terwijl je met de crypto bezig bent😉

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dan ben je gewoon arm. Dat is zeker niet te benijden. Ik ben niet rijk in de zin van veel vermogen, maar heb alles wat ik atijd graag wilde. Mijn auto is bijvoorbeeld 13 jaar oud. Mijn tv is ook zo iets. Mijn computer 10 jaar. Als ik een nieuwe nodig heb, kan ik die gewoon kopen. Ik hecht er waarde aan om tevreden te zijn met wat ik heb.  Dat bedoel ik een beetje.  

Als je nu ernstig ziek wordt, of een geliefde, maar de behandeling kost meer dan 100K, kan je ze in 1x leggen? Zoneen, dan ben je ook arm. Dat is niet te benijden maar kon wel vermeden worden.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Joshua zei:

Ik begrijp de cijfers nog niet helemaal maar dat komt nog wel.

Ik vind het wel knap dat je altijd zo geduldig met hen was. Je stond altijd sterk in het geloof terwijl zij elkaar opzettelijk op dwaalsporen zetten.

Ik hoop dat je God straks ook weer iets meer toe kan laten. 

De video series van de third adam op youtube is heel sterk. Kun je op de achtergrond beluisteren terwijl je met de crypto bezig bent😉

Geloven is makkelijk, volgen niet. Geloven zal ik altijd doen.

Ik verloor mijn geduld ook wel eens.

Ik zal ze eens kijken als ik wakker ben.

@Balthasar Boma als ik op de link klik, verdwijnt de link zonder ze te openen. Wat zien we daar op die link?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grote vraag is natuurlijk wat je ziet als rijkdom?

Juist doordat iedereen als een gek bezig is om het slijk der aarde te bemachtigen om steeds gekkere dingen te kunnen kopen zijn we in deze krankzinnige maatschappij terecht gekomen.

Voor mij is rijkdom als ik droog zit, te eten heb en een computer met internet, want zonder dat zou ik mij wel heel arm noemen.

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Als je zo denkt dan vertrouw je er op dat het leven maakbaar is. 

Dat is het ook voor een groot stuk, he? Je hebt toch ongelooflijk veel potentie en middelen?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Balthasar Boma zei:

De grote vraag is natuurlijk wat je ziet als rijkdom?

Juist doordat iedereen als een gek bezig is om het slijk der aarde te bemachtigen om steeds gekkere dingen te kunnen kopen zijn we in deze krankzinnige maatschappij terecht gekomen.

Voor mij is rijkdom als ik droog zit, te eten heb en een computer met internet, want zonder dat zou ik mij wel heel arm noemen.

De gezondheid is het belangrijkste.

Ik hoef geen rijkdom, maar de zaken die ik wél wil kosten toevallig circa 1 miljoen euro. Door 9 tot 5 te werken bekom je zoiets uiteraard niet. Met de lotto al evenmin.

Wellicht haal ik het niet, maar alle kapitaal wordt geërfd dus verloren werk is dit niet.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Dat is het ook voor een groot stuk, he? Je hebt toch ongelooflijk veel potentie en middelen?

Zeker, maar jij bent heel hard veranderd de laatste weken. Toen je nog geloofde sprak je heel anders. Jij lijkt nu van eigen kracht en de kracht van geld uit te gaan. Eigenlijk praat je alleen nog maar over geld. Je weet beter....

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Zeker, maar jij bent heel hard veranderd de laatste weken. Toen je nog geloofde sprak je heel anders. Jij lijkt nu van eigen kracht en de kracht van geld uit te gaan. Eigenlijk praat je alleen nog maar over geld. Je weet beter....

Ik ga niet zozeer van mijn eigen kracht uit, maar de kracht van geld is niet te ontkennen. Een boerderij koop je niet met wortelschijven he. 😄

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...