Ga naar inhoud

Hoe loopt de revolutie af


Antoon

Aanbevolen berichten

Wordt Canada en de volksopstand het startpunt, wordt er een veldslag gewonnen, nee, heeft men de totale meerderheid achter zich, nee, heeft men de media achter zich, ook nee, kan men rekenen op het totale leger, waarschijnlijk ook nee, zo kan ik doorgaan.

Het is geen overwinning, zelfs niet het begin van een overwinning, maar wat wel mogelijk is dat dit het begin van het einde is, vrij vertaald naar Churchill. Zullen ze in Ontario stand houden en wat heeft de regering nog in petto, zij zeggen dat zij nooit zullen toegeven, het kan op een burgeroorlog uitlopen en wie heeft de langste adem, of wordt het een anticlimax en druipt men tenslotte af.

Volhouden zullen bezorgde mensen denken en ze hebben gelijk, zo is ook het enorme oorlogschip de  Bismarck tot zinken gebracht door stand te houden en een klein beetje geluk is ook welkom, een overwinning al is die klein kan een hele grote mentale boost worden voor het vervolg, Alexander de grote moest het ook tegen een bijna  honderdvoudige meerderheid volhouden, hij overwon hen door geloof in zijn zaak te blijven behouden

aangepast door Antoon
  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Antoon zei:

Wordt Canada en de volksopstand het startpunt, wordt er een veldslag gewonnen, nee, heeft men de totale meerderheid achter zich, nee, heeft men de media achter zich, ook nee, kan men rekenen op het totale leger, waarschijnlijk ook nee, zo kan ik doorgaan.

Het is geen overwinning, zelfs niet het begin van een overwinning, maar wat wel mogelijk is dat dit het begin van het einde is, vrij vertaald naar Churchill. Zullen ze in Ontario stand houden en wat heeft de regering nog in petto, zij zeggen dat zij nooit zullen toegeven, het kan op een burgeroorlog uitlopen en wie heeft de langste adem, of wordt het een anticlimax en druipt men tenslotte af.

Volhouden zullen bezorgde mensen denken en ze hebben gelijk, zo is ook het enorme oorlogschip de  Bismarck tot zinken gebracht door stand te houden en een klein beetje geluk is ook welkom, een overwinning al is die klein kan een hele grote mentale boost worden voor het vervolg, Alexander de grote moest het ook tegen een bijna  honderdvoudige meerderheid volhouden, hij overwon hen door geloof in zijn zaak te blijven behouden

Bravo, daar ben ik het helemaal mee eens. Ik hoop ook dat ze stand zullen houden en vooral dat ze zich niet zullen laten provoceren door undercover figuren die alles in het werk zullen stellen om deze demonstratie te verstoren.

Dit kan eigenlijk alleen maar erop of eronder worden. Ze kunnen niet toegeven, want doen ze dat wel, dan zijn ze reddeloos verloren in de handen van die Trudeau. 

En vergeet niet, men zal het straks snel genoeg merken dat al die vrachtwagens zich niet met de bevoorrading van de winkels bezighouden,

Het wordt een kwestie van toch behoorlijk lange adem ben ik bang en met 22 graden onder nul is het daar geen pretje.

Maar, als je strijdt voor de toekomst van je land, dan kan je heel wat hebben.

Wat een griezel trouwens die Trudeau.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...