Ga naar inhoud

Baudet heeft helemaal gelijk over wat er gebeurt in Canada


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik ben een groot voorstander van Thierry Baudet en ook zijn fractiegenoten. Deze lui zijn jong en slim en weten precies de vinger op de zere plek te leggen wat mij betreft. Wat jammer dat dit soort zeer intelligente mensen niet de kans krijgt om ons land te besturen.

Als je ziet wat er nu in Canada gebeurt met vreedzame demonstranten is te gek voor woorden.

Baudet zegt er dit over:

En moet je kijken wat er wordt ingezet tegen de eigen bevolking:

Van over de hele wereld wordt met verontwaardiging gereageerd:

Een vrouw met een rollator, platgewalst door een politiepaard.

En zo verandert weer een eens mooi land in een dictatuur.

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

In het Nederlandse nep parlement met veel niksdoende pluche plakkers en parasieten is FVD de enige partij die echt volksvertegenwoordigers hebben die gelukkig geen blad voor de mond hebben zo ook BBB en PVV die echt op komen voor de vrijheden der NL staatsburgers er wat achter aan komen de SP en SGP alleen ze zijn te lief

 

Als  T Baudet niet te gek doet en door gaat zo als hij nu door gaat zal het FVD grote overwinningen behalen .

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoelang heeft het niet geduurd voor de grote massa in de periode 1930 tot in de loop van 1940 dat men erachter kwam hoe kwaadaardig het regiem was, of ze wisten het maar talmden om in actie te komen, we zien een herhaling.

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

Hoelang heeft het niet geduurd voor de grote massa in de periode 1930 tot in de loop van 1940 dat men erachter kwam hoe kwaadaardig het regiem was, of ze wisten het maar talmden om in actie te komen, we zien een herhaling.

Het grote verschil met toen is denk ik toch wel dat mensen nu veel sneller bepaalde informatie tot hun beschikking hebben. Daarom verwacht ik ook dat er binnenkort veel strengere regels voor censuur zullen komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...