Ga naar inhoud

Is dit de strijd tussen goed en kwaad?


AnnaB

Aanbevolen berichten

De Canadese premier heeft weer uitgehaald naar de truckers die de stad Ottowa min of meer bezet hebben. 

Maar, er is nog een andere actie gaande en dat is dat vrachtwagenchauffeurs die de grens tussen Canada en de Amerikaanse staat Montana blokkeren. Er kan geen auto meer van het ene naar het andere land en ze hebben net gestemd of ze zullen blijven of weggaan omdat de autoriteiten hebben gedreigd in te grijpen. Ze hebben besloten te blijven.

Nu gaan deze beelden rond. Aan de ene kant heb je de koude gevoelloze Trudeau die doet wat zijn meesters hem opdragen en aan de andere kant heb je de chauffeurs die vechten voor een normaal bestaan en die bidden voor een goede afloop.

Ik zie dat als een strijd tussen het goede en het kwade en iedereen zou deze dappere chauffeurs moeten steunen vind ik.

 

 

aangepast door AnnaB
Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, AnnaB zei:

De Canadese premier heeft weer uitgehaald naar de truckers die de stad Ottowa min of meer bezet hebben. 

Maar, er is nog een andere actie gaande en dat is dat vrachtwagenchauffeurs die de grens tussen Canada en de Amerikaanse staat Montana blokkeren. Er kan geen auto meer van het ene naar het andere land en ze hebben net gestemd of ze zullen blijven of weggaan omdat de autoriteiten hebben gedreigd in te grijpen. Ze hebben besloten te blijven.

Nu gaan deze beelden rond. Aan de ene kant heb je de koude gevoelloze Trudeau die doet wat zijn meesters hem opdragen en aan de andere kant heb je de chauffeurs die vechten voor een normaal bestaan en die bidden voor een goede afloop.

Ik zie dat als een strijd tussen het goede en het kwade en iedereen zou deze dappere chauffeurs moeten steunen vind ik.

Natuurlijk is dit een strijd tussen goed en kwaad en met de kwade hoef je geen meelij te hebben in tegendeel.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik steun deze dappere chauffeurs ook, maar het kan ook zijn dat dit een afleiding is voor iets ergers (distributieketen, tekorten).

We zien bij vreedzame anti-covid demonstraties dat antifa en agent-provocateurs de boel kapen en rellen veroorzaken waardoor de vreedzame demonstranten door de mainstream media als 'relschoppers' worden neergezet en daardoor krijg je steun voor strengere wetten tegen anti-vaxxers.

Ik ben bang dat er ook romeo-truckers tussen de goede truckers zitten en dat deze goeden straks de schuld krijgen van de lege schappen in de supermarkt. Je ziet nu namelijk overal ter wereld truckers zichzelf organiseren, het gaat als een lopend vuurtje en dit is het vuurtje dat straks voor voedseltekorten kan gaan zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Ravenheer zei:

Ik steun deze dappere chauffeurs ook, maar het kan ook zijn dat dit een afleiding is voor iets ergers (distributieketen, tekorten).

We zien bij vreedzame anti-covid demonstraties dat antifa en agent-provocateurs de boel kapen en rellen veroorzaken waardoor de vreedzame demonstranten door de mainstream media als 'relschoppers' worden neergezet en daardoor krijg je steun voor strengere wetten tegen anti-vaxxers.

Ik ben bang dat er ook romeo-truckers tussen de goede truckers zitten en dat deze goeden straks de schuld krijgen van de lege schappen in de supermarkt. Je ziet nu namelijk overal ter wereld truckers zichzelf organiseren, het gaat als een lopend vuurtje en dit is het vuurtje dat straks voor voedseltekorten kan gaan zorgen.

Misschien heb je gelijk, ik hoop het niet. Ik hoop dat ze standhouden, maar er wordt nu ingegrepen bij de grens zo te zien:

De truckers krijgen een bepaalde tijd en dan moeten ze weg zijn, zo niet dan zullen ze worden gearresteerd. Ik las net wel ergens dat alle bergingsbedrijven in de buurt weigeren om de vrachtwagens weg te slepen.

Dit kon wel eens de vlam in de pan doen slaan, als ze die truckers daar gaan arresteren.

 

En het gaat ook echt gebeuren in Amerika zie ik net, wordt spannend.

 

 

aangepast door Pieter65
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ravenheer zei:

Ik weet nu bijna 99% zeker dat dit protest bekokstoofd is, maar veel truckers hebben er geen flauw benul van.

Het bekende Illuminati Kaartspel uit de jaren '90 heeft ook deze truckersprotest voorspeld.

Dit kaartspel voorspelde eerder 11 september, de coronapandemie  Donald Trump etc

Screenshot_20220206-101658_Chrome.jpg

Screenshot_20220206-101719_Chrome.jpg

Ja, bizar eigenlijk dat die mensen alles van te voren al hebben gepland. Als je dat zo ziet dan worden wij dus permanent aangestuurd zonder dat we het zelf door hebben.

Zo van: wij denken dat wij tegen iets protesteren, maar dat is precies wat wij moeten doen. En wij maar denken dat we dat allemaal zelf hebben bedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Pieter65 zei:

Ja, bizar eigenlijk dat die mensen alles van te voren al hebben gepland. Als je dat zo ziet dan worden wij dus permanent aangestuurd zonder dat we het zelf door hebben.

Zo van: wij denken dat wij tegen iets protesteren, maar dat is precies wat wij moeten doen. En wij maar denken dat we dat allemaal zelf hebben bedacht.

Zou dat het zijn?
Het uit de as herrijzen van de Phoenix?
Een crisissituatie veroorzaken waardoor dan de zogenaamde bad guys worden overwonnen door de good guys? Maar waarbij de nieuwe good guys gewoon weer uit dezelfde groep komen als de bad guys?
Mooie manier om door de eeuwen heen je sporen uit te wissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Carver zei:

Zou dat het zijn?
Het uit de as herrijzen van de Phoenix?
Een crisissituatie veroorzaken waardoor dan de zogenaamde bad guys worden overwonnen door de good guys? Maar waarbij de nieuwe good guys gewoon weer uit dezelfde groep komen als de bad guys?
Mooie manier om door de eeuwen heen je sporen uit te wissen.

Ja, ik heb al verschillende verhalen gelezen dat dit inderdaad is hoe ze het doen. Ze offeren de huidige leiders op en laten die als het ware verscheurd worden door het volk.

Na de immense puinhoop die dan ontstaat stappen zij naar voren als reddende engel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...