Ga naar inhoud

Amsterdam begint binnenkort met zelf woonplicht


Pieter65

Aanbevolen berichten

Ik las net een bericht dat binnenkort mensen die huizen kopen in Amsterdam met een waarde tot een half miljoen euro deze de eerste vier jaar zelf moeten bewonen en deze niet meer mogen verhuren.

Normaal ben ik een groot voorstander van vrijheid/blijheid, maar misschien is het in dit geval wel een goede zaak. Er zou dan een eind komen aan al die huisjesmelkers die huizen opkopen en weer voor grof geld verhuren.

Ze zeggen dat nu al één op de drie huizen in Amsterdam in handen is van beleggers. 

Dit is dan wel een streep door de rekening van de Great Reset, waarbij ze willen dat de wereld bestaat uit grote bedrijven die alles in handen hebben en niemand nog meer wat bezit.

Goed idee of niet wat Amsterdam wil doen?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Pieter65 zei:

Ik las net een bericht dat binnenkort mensen die huizen kopen in Amsterdam met een waarde tot een half miljoen euro deze de eerste vier jaar zelf moeten bewonen en deze niet meer mogen verhuren.

Normaal ben ik een groot voorstander van vrijheid/blijheid, maar misschien is het in dit geval wel een goede zaak. Er zou dan een eind komen aan al die huisjesmelkers die huizen opkopen en weer voor grof geld verhuren.

Ze zeggen dat nu al één op de drie huizen in Amsterdam in handen is van beleggers. 

Dit is dan wel een streep door de rekening van de Great Reset, waarbij ze willen dat de wereld bestaat uit grote bedrijven die alles in handen hebben en niemand nog meer wat bezit.

Goed idee of niet wat Amsterdam wil doen?

Ach de nephoofdstad van Nederland,dat hadden ze al eerder moeten doen deze maatregel,dat soort beleggers zijn pure criminelen.Jammer want inderdaad het is weer een beperking wat je met je eigendom doet ,maar het kan niet anders.

In Rotterdam en Den Haag wordt er al lang hard tegen opgetreden.Wordt tijd dat de jongen mens die gaat starten weer gewoon een huis kan kopen zo niet huren.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...