Ga naar inhoud

Wat kunnen we aanstaande zondag 2 januari verwachten in Amsterdam?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Aanstaande zondag wordt volgens de berichten de grootste anti coronamaatregelen mars ooit in ons land gehouden.

Er doen meer dan 70 organisaties aan mee en men verwacht een topdrukte. En dat alles net nu de ME gaat staken.

Zou dit alles enig verschil maken of lachen ze gewoon in Den Haag en gaan ze in het nieuwe jaar gewoon op de oude voet verder.

Wat denken jullie en is er iemand die van plan is om zondag naar Amsterdam te gaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Sherlock zei:

Aanstaande zondag wordt volgens de berichten de grootste anti coronamaatregelen mars ooit in ons land gehouden.

Er doen meer dan 70 organisaties aan mee en men verwacht een topdrukte. En dat alles net nu de ME gaat staken.

Zou dit alles enig verschil maken of lachen ze gewoon in Den Haag en gaan ze in het nieuwe jaar gewoon op de oude voet verder.

Wat denken jullie en is er iemand die van plan is om zondag naar Amsterdam te gaan?

Het gaat uit als een nachtkaars, wordt afgeblazen.. of het einde van geweldloos verzet, begin van revolutie, natuurlijk kan het ook een normale optocht worden, wie zal het weten

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk lachen ze ons in Den Haag uit want waarom zouden ze naar het volk luisteren als ze niets hebben te vrezen, op wat trommelende en trompet blazende demonstranten na. Als ik Rutte was en ik druk mijn plannen erdoorheen dan zal ik ook  lachen als mensen buiten gaan lopen trommelen.

De volgende dag maar weer lekker op fietsje naar mijn werk, niets te vrezen. En wat dat trommelende volk betreft (demonstranten) die zijn zeker weken lang heel trots op zichzelf en noemen zichzelf vrijheidstrijders omdat ze aan iedereen hebben laten zien hoeveel kabaal ze kunnen maken op de trommel

 

Het is heel goed dat er mensen zijn die opstaan, maar demonstreren? Dat heeft toch geen zin

 

En dan komt er zeker weer zo'n busje met verse politie in burger demonstranten de boel lekker opjutten of belachelijk maken in rare outfits (wat uiteraad op de NOS te zien komt) zodat de mensen die demonstreren een slechte naam krijgen...

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Flieko zei:

Waarschijnlijk lachen ze ons in Den Haag uit want waarom zouden ze naar het volk luisteren als ze niets hebben te vrezen, op wat trommelende en trompet blazende demonstranten na. Als ik Rutte was en ik druk mijn plannen erdoorheen dan zal ik ook  lachen als mensen buiten gaan lopen trommelen.

De volgende dag maar weer lekker op fietsje naar mijn werk, niets te vrezen. En wat dat trommelende volk betreft (demonstranten) die zijn zeker weken lang heel trots op zichzelf en noemen zichzelf vrijheidstrijders omdat ze aan iedereen hebben laten zien hoeveel kabaal ze kunnen maken op de trommel

Het is heel goed dat er mensen zijn die opstaan, maar demonstreren? Dat heeft toch geen zin

En dan komt er zeker weer zo'n busje met verse politie in burger demonstranten de boel lekker opjutten of belachelijk maken in rare outfits (wat uiteraad op de NOS te zien komt) zodat de mensen die demonstreren een slechte naam krijgen...

Als iedereen nou eens ophield met testen dan is het probleem op een vredige manier opgelost. Ook diegene die zich laten testen om maar te hopen dat het positief uitvalt zodat ie naar een restaurant kan voor een jaar is enorm egoistisch bezig. Geen vaccine betekent ook niet testen

 

Wanneer zeggen we nou eens gezamelijk nee? Je gelooft niet in corona maar je laat je wel testen in de hoop om een QR te krijgen?! Jij bent ook verantwoordelijk voor dit regime

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Flieko zei:

Waarschijnlijk lachen ze ons in Den Haag uit want waarom zouden ze naar het volk luisteren als ze niets hebben te vrezen, op wat trommelende en trompet blazende demonstranten na. Als ik Rutte was en ik druk mijn plannen erdoorheen dan zal ik ook  lachen als mensen buiten gaan lopen trommelen.

De volgende dag maar weer lekker op fietsje naar mijn werk, niets te vrezen. En wat dat trommelende volk betreft (demonstranten) die zijn zeker weken lang heel trots op zichzelf en noemen zichzelf vrijheidstrijders omdat ze aan iedereen hebben laten zien hoeveel kabaal ze kunnen maken op de trommel

Het is heel goed dat er mensen zijn die opstaan, maar demonstreren? Dat heeft toch geen zin

En dan komt er zeker weer zo'n busje met verse politie in burger demonstranten de boel lekker opjutten of belachelijk maken in rare outfits (wat uiteraad op de NOS te zien komt) zodat de mensen die demonstreren een slechte naam krijgen...

De ME gaat zondag staken, dus als het goed is zullen er geen busjes zijn met politie agenten die de boel bewust opnaaien.

Maar, ik denk ook dat dit soort demonstraties weinig zin heeft. De mensen die het zouden moeten zien, krijgen er nauwelijks iets van mee omdat de alle televisie en kranten kanalen dit soort dingen zoveel mogelijk weghouden bij het publiek.

Als iedereen inderdaad zou stoppen met testen, dan is er geen pandemie meer. Dus ja, dat is voor mij ook de manier, maar hoe krijg je die bange schapen zo gek dat ze niet meer met een snotneus naar een test locatie hollen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Pieter65 zei:

De ME gaat zondag staken, dus als het goed is zullen er geen busjes zijn met politie agenten die de boel bewust opnaaien.

Maar, ik denk ook dat dit soort demonstraties weinig zin heeft. De mensen die het zouden moeten zien, krijgen er nauwelijks iets van mee omdat de alle televisie en kranten kanalen dit soort dingen zoveel mogelijk weghouden bij het publiek.

Als iedereen inderdaad zou stoppen met testen, dan is er geen pandemie meer. Dus ja, dat is voor mij ook de manier, maar hoe krijg je die bange schapen zo gek dat ze niet meer met een snotneus naar een test locatie hollen?

Ik heb geen flauw idee omdat ze onder zware hypnose zitten. Ookal begrijp ik niet hoe zoiets doorzichtigs als de MSM mensen kan hypnotiseren. Op het werkt hoor ik mijn collega's ook negatief praten over een restaurant dat zich niet aan de maatregelen houd en ze noemen mensen die geen vaccine nemen wappies... Weetje, volgens mij is er geen hoop voor die schapen. Het is allemaal zo doorzichtig en toch zien ze het niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sherlock zei:

Aanstaande zondag wordt volgens de berichten de grootste anti coronamaatregelen mars ooit in ons land gehouden.

Er doen meer dan 70 organisaties aan mee en men verwacht een topdrukte. En dat alles net nu de ME gaat staken.

Zou dit alles enig verschil maken of lachen ze gewoon in Den Haag en gaan ze in het nieuwe jaar gewoon op de oude voet verder.

Wat denken jullie en is er iemand die van plan is om zondag naar Amsterdam te gaan?

Wat zou ik in Amsterdam moeten  langs die oude meuk van grachten en scheef staande huizen.De kans is heel groot dat veel mensen gewoon bij het warme haardvuur blijven op wat relschoppers na.Het enige wat echt helpt is een massale bestorming van het Binnenhof zeggen dat men in A gaat demonstreren maar in werkelijkheid naar Den Haag.

Of het allemaal wat uit haalt valt nog maar te bezien; en de politiestaking ze krijgen gewoon een dienstbevel kunnen ze niet weigeren wat dan is het ontslag Maar goed we zullen zien.

 

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Madeliefje zei:

Ook benieuwd.

Halsema heeft vorigjaar nog vermeld dat iedereen vrij is om te demonstreren.

het is nog veel smeriger dan we eerst dachten. De ME zou staken, daarom werd de demonstratie verboden en nu zegt de ME dat ze niet gaan staken, maar standby zullen zijn voor het geval er toch ongeregeldheden uitbreken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

(Doorgestuurd gekregen)

Ik heb helaas informatie die niet zo tof is. En die informatie is van de 1e hand. Ik ben een tijdje betrokken geweest bij de Wolfhunters het ijshockey team van de politie, en heb daar een paar vrienden aan over gehouden die wat hoger in de politie boom zitten.
.
Het is een vooropgezet plan om de demonstratie volledig uit de hand te laten lopen. A.dam is een wereld stad, en ze willen deze demonstratie gebruiken als wereld nieuws om de anti demonstraties overal te verbieden of heel erg te ontmoedigen.
Op diverse plaatsen zijn er "ineens" renovaties waar er zomaar buiten pallets met stenen en containers met puin staan, waar dat normaal gesproken verboden is met oud en nieuw. 
Verder is er de grootste groep "Roma's" samengesteld die ze ooit hebben gehad. Dus die gaan "expres" rellen en ze moeten de "gewone" demonstranten voorstellen. De stakende ME'ers moeten aan het werk als Roma's en ME'ers uit andere regio's moeten de orde gaan herstellen. Het doel is dus totale chaos.
Als je gaat, weet dus heel goed wat je doet en waar je je begeeft. En hoe je weg kan komen.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Madeliefje zei:

(Doorgestuurd gekregen)

Ik heb helaas informatie die niet zo tof is. En die informatie is van de 1e hand. Ik ben een tijdje betrokken geweest bij de Wolfhunters het ijshockey team van de politie, en heb daar een paar vrienden aan over gehouden die wat hoger in de politie boom zitten.
.
Het is een vooropgezet plan om de demonstratie volledig uit de hand te laten lopen. A.dam is een wereld stad, en ze willen deze demonstratie gebruiken als wereld nieuws om de anti demonstraties overal te verbieden of heel erg te ontmoedigen.
Op diverse plaatsen zijn er "ineens" renovaties waar er zomaar buiten pallets met stenen en containers met puin staan, waar dat normaal gesproken verboden is met oud en nieuw. 
Verder is er de grootste groep "Roma's" samengesteld die ze ooit hebben gehad. Dus die gaan "expres" rellen en ze moeten de "gewone" demonstranten voorstellen. De stakende ME'ers moeten aan het werk als Roma's en ME'ers uit andere regio's moeten de orde gaan herstellen. Het doel is dus totale chaos.
Als je gaat, weet dus heel goed wat je doet en waar je je begeeft. En hoe je weg kan komen.

Wow, dat is wel het toppunt. Ik geloof het, ze zijn heel goed tot zo iets in staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in de buurt is lange winkelstraat met veel winkels van buitenlanders zou je zeggen,maar ze spreken allemaal goed nederlands.Blijft toch raar.Maar nu fietste ik er zaterdag door heen en 80 % van de winkels was open😃Ik vind het gelijk helemaal prachtig,echt super.andere nieuwe zaak in groot duur pand vlak bij me huis ook gewoon open,is een net verbouwde winkel van een starter en die krijgen geen cent,snap die mensen allemaal wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Tamme zei:

Hier in de buurt is lange winkelstraat met veel winkels van buitenlanders zou je zeggen,maar ze spreken allemaal goed nederlands.Blijft toch raar.Maar nu fietste ik er zaterdag door heen en 80 % van de winkels was open😃Ik vind het gelijk helemaal prachtig,echt super.andere nieuwe zaak in groot duur pand vlak bij me huis ook gewoon open,is een net verbouwde winkel van een starter en die krijgen geen cent,snap die mensen allemaal wel.

Ik zag ook dat er hier en daar gewoon kappers open gaan. Hoe moeten die mensen anders overleven? Een uitkering krijgen ze niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Godenzoon zei:

Ik zag ook dat er hier en daar gewoon kappers open gaan. Hoe moeten die mensen anders overleven? Een uitkering krijgen ze niet.

Op mijn wandeling zie je toch veel zaken open maar mensen komen niet verder dan de deur  en zeggen dan wat ze willen hebben,al zo geen leuk zaken doen maar ja bij een kapper kan dat niet, en dat er zijn die zeggen ik ga open is niet zo gek,alle kosten lopen door,dat kan nog wat gaan worden na 14 januari als dat op slot door gaat.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De demonstratie zullen alleen maar geweldadiger worden tja de regenten in Den Haag vragen er om,maar of men er wat mee opschiet,het kort en klein slaan van andermans eigendommen is niet zo verstandig dan zeer af te keuren.Wil men wat doen pak de eigendommen van de staat aan en dat doet men niet sloop men maar een cafe  een horeca man of vrouw die het al moeilijk hebben.

Groepen als de Rote Arme Fraktion waren ook een stel gekken maar ze waren er wel bang voor de Duitse heren die toen aan de macht  waren;kortom protest moet zoden aan de dijk zetten en meer niet.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...